|

"روناک یونسی" با شامورتی بازی از خارجیام خارجی تر شد؛ زیر سایه شوهر مدل شده!

ronak younesy shayanews

روناک یونسی که به تازگی شکوفا شده و از خارجیام خارجی تر میپوشه، اینبار تصاویری از خود استوری گذاشت که حال و هوایی مدلینگ طور داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگرای کم حاشیه سینما و تلویزیون بود که با کشف حجاب و مهاجرتش از ایران به جنجالی ها پیوست. روناک یونسی در دهه نود اونقدر بی سر و صدا و یهویی رفت که با انتشار تصاویر بی حجابش در اینستاگرام اول خیلی از کاربران فکر کردند خانوم بازیگر هک شده و شخص دیگه ای داره عکساش رو منتشر میکنه اما بعد خود روناک یونسی اومد و ماجرا رو گفت و توضیح داد تصاویر به دست خودش خواست خودش منتشر شدن!

هر کی از ایران مهاجرت و کشف حجاب کرده به نوعی حاشیه دار شده، روناک خانومم اینطور! اما روناک یونسی اولین بار تو سریال "رستگاران" خیلی معروفش شد اما گویا وضع سینما خیلی بر وفق مرادش نبود که همه چی رو از هم پاشوند و رفت.

وی بعد از اتمام سریال "سقوط آزاد" که با حامد بهداد و پوریا پورسرخ همبازی بود، با همسرش آقای محسن میری ازدواج میکنه و بار و بندیل میبندن و میرن. حالا روناک یونسی در صفحه اینستاگرامش با مخاطبین در ارتباطه اما چیزی که عجیبه اینه که این بازیگر در این چند سال تصاویر نامتعارف خاصی از خود منتشر نمی کرد اما چند وقتیه که حسابی فاز عوض کرده و داره میتازه! عکس هایی که شاخ کاربرا رو درآورده و ما ه از گذاشتن کاملشون معذوریم. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

jyfv

Untitled

خفن شدن روناک یونسی زیر سایه شوهر خفن!!

همسر روناک یونسی یه پنج سالی ازش کوچیکتره. وی زمانی هم که در ایران به سر میبرد از مدل های معروف ایرانی بود که در این حرفه فعالیت داشت. اما صحبت ما درباره آقای محسن میری می باشد که از همون زمان هم ورزش حرفه ای میکرد و اندامی شاخ داشت.

وی در حاضر نیز در کانادا باشگاه داره و مربیه و خب از اونجایی که حیفه این اندام به رخ کشیده نشه و بقیه نبینن روناک خانوم گاهی اوقات از همسرشون بدون لباس فیلم و عکس هایی منتشر میکنند.

جدا از آقای شئوهر، خود روناک یونسی هم خب در این چند سال حسابی فیزیک و بدنش رو ساخته و ورزش کرده و اتفاقا عکس های نامتعارف جدیدش هم جهت نشون دان همین موارده. در ادامه پست جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که البته سانسور لازم هستند فراوون!

Untitled

اما از این ها که بگذریم روناک یونسی از دسته خانوماییه که فیلترهای اینستارو دیگه ترکونده انقدر که انواع و اقسامشون رو استفاده میکنه و در نهایت تصویری پ ل ن گ تحویل میده. اما وی به تازگی اومد و یه عکسش رو که کلیییی میکاپ داشت در حد بتن، با فیلتر و بی فیلترش رو استوری کرد که مقایسه جالبی بود. البته که برخی از کاربرانم حس وحشت بهشون دست داد!!!

روناک یونسی یه کار کرد همه کَف کردن!

استفاده از تکنولوژی و امکانات قطعا باحاله و فانه، اما دیگه نه اینکه شور بشه و شخص رو از چهره و شخصیت اصلیش کلا دور کنه. در ایرانِ ما لوازش آرایش مصرف بسیار بالایی به نسبت کشر ها داشت! حالا فیلتر هم بهشون اضافه شده و اگه بخوای کسی رو واقعا بدونی چه شکلیه باید باهاش قرار بذاری از نزدیک!!

ronakyoonesi_2870225781319615579_242493044

جدا از فیلتر و آرایش، واقعا اینهمه تزریق ژل و بوتاکس لازمه؟ در حدی که لبها از حالت عادی به شدن خارج بشن....

وقتی روناک یونسی دست از تظاهر خوشبخت بودن برمیداره و اعتراف میکنه

روناک یونسی بعد از مهاجرتش عکس و فیلم های زیادی از خود منتشر کرد. اما اینبار خانم بازیگر صحبت هایی جدید داشت از شرایط زندگی و به مردم گفت عجولانه تصمیم به مهاجرت نگیرین که سختیایی داره که فکرشم نمیکنین!

روناک یونسی در این لایو صحبت های جدیدی از مهاجرت کرد و نگاه تازه ای به کسایی که میخوان از کشور خارج شن برای همیشه گفت. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

شاید خیلی ها علاقه زیادی به مهاجرت داشته باشند و این حرف رو بشنون بگن نه همه چیز در خارج از ایران خوبه و این حرفا. اما همونطور که روناک یونسی از چالش های ناجور رفتن توضیح میده به این اسونی ها هم نیست و این در حالیست که روناک الان وابستگی به کسی نداره که بخوایم بگیم بخاطر فلان مورد داره بد میگه و این تنها تجربه شخصیش بوده.

asxs

hoi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا شکرت

  • ناشناس ارسالی در

    ایران که خوشگلتر بودی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها