|

"مرجانه گلچین" یِجور چیتان پیتان کرده انگار دارن میرن خواستگاریش؛ فاز عجیبی داره ها!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین سن و سال کمی نداره اما دلی داره سرحااال و جذاب که خب این مدلش در ظاهرش هم بسیار تاثیرگذاره و هروز ایشونو جذابتر میبینیم.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا با وجود اینستاگرام دیگه پیر و جَوون فرقی نداره همگی یه پا شاخ شدن و با انتشار تصاویر جذاب از خودشون جذب فالوور میکنن حسابی! این موضوع در بین بازیگران خانوم هم به شدت دیده میشه که میانسال هایی همچون خانوم مرجانه گلچین حتی از هنرمندان جوان هم بیشتر تو مرکز توجهات هستن. مرجانه گلچین با وجود اینکه خیلی وقته بازی نکرده اما به دیل محبوبیتش در این عرصه و فعالیتش در فضای مجازی هواداران بسیااار زیادی دارد با کلی فن پیج که شیفته مرجانه گلچین شدن!

مرجانه گلچین از اون دسته هنرمندانی هستش که بیشتر در سریال های تلویزیونی بوده به همین جهت مخاطب باهاش احساس نزدیک بیشتری داره. اون زمان اگه در تبلیغات سریالی مرجانه گلچین دیده میشد مشخص بود کاری طنز در راهه و ناخودآگاه مخاطب مینشست به پای تلویزیون و واقعا جای ناراحتی داره که این بازیگر دیگه کمتر دیده میشه. اما در عوض خانوم خانوما در اینستاگرام داره میترکونه و از صدتا جَوون سرحال تر و جینگول تره!! در ادامه پست جدید وی را مشاهده می کنید که مدل روسری و موی بلوند و حتی ژست این بازیگر همرو متعجب ساخت.

ugu7gt

ابراز دلتنگی برای مادر با یه استایل هفت رنگ!

اما مرجانه گلچین سال پیش مادر خود را از دست داد. این بازیگر علاقه زیادی به مادرش داشت و خب چون همسر و بچه ای نداره دیگه خیلی از لحاظ خانوادگی داره تنها میشه. مرجانه گلچین البته خواهری به نام منیژه داره اما از علاقه اش به مادر هزاران بار در پیج گفته بود.

حالا هم برای تولید محتوا ر پیج و هم برای ابراز دلتنگی تصویری چیتان پیتان شده از خود در کنار تصویر جوانی های مادرش منتشر کرد که شباهت زیادی به مادر داشته.

yf

استایل نکته دارِ مرجانه گلچین که تابلوش کرد!

اما نکته ای که از مرجانه گلچین خیلی دیده میشه و واقعا جالبه ظاهر این بازیگر سن و سال داره. خانوم خانوما خیلی زیاد به خودشون میرسن و اعتقاد دارند باید این مدلی بود. البته که کسی از دل کسی خبر نداره و از روی فقط ظاهر نمیشه قضاوت کرد اما نکته که گفتیم جالبه اینه که مرجانه گلچین موهایی بسیااار روشن و بلوند داره و در تصاویری که منتشر میکنه هیچگاه دیده نمیشه که حتی تیرگی ریشه موهای خانوم بازیگر مشخص باشه و خب این معنیش چیه؟

شما اگه موهاتون کم رشد هم باشه باز زیر یک ماه ریشش معلوم میشه و میزنه بیرون و خب این نشون دهنده اینه که خانوم بازیگره ما چقدر تند تند میرن برای ترمیم و چقدر زیاد براشون زیبایی مهمه! در ادامه یه کوچولو از لایو خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که اتفاقا پیش فن پیجشونم بودن با کلی قَمیش!

فاز عجیب و خییییلی متفاوت خانومای بازیگر!

البته که در کل انگاری جمع خانومای بازیگر به چند دسته تقسیم شده. برخی مثل خانوم ها نیکی کریمی، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی کلا تو فاز و فضای هنر و سینما فقط هستند و از هر گونه شیطونی به دور! برخی مثل خانوم ها نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی و بهاره رهنما کلا جَو لباس و کلینیک بازی و مزون اینارو دوست دارند و برخی هم مانند مرجانه گلچین و فلور نظری و فاطمه گودرزی دوست دارند تا با انجام دادن یه کارای کمتر از سن و سالشون خودشون رو پر انرژی نشون بدن و جینگول بازیای زیادی دارند!

مرجانه گلچین این روزا بیش از حد و اندازه در مهمانی های مختلف دیده میشه و یا براش جشن میگیرن و رستوران دعوتش می کنن و خلاصه خانوم خانوما نمیذاره بهش زندگانی بد بگذره. البته که مرجانه گلچین از این راه و ترفند ها درآمد زایی هم داره و تبلیغات زیادی میکنه.

marjane

هوادارای مرجانه گلچین با هوادارای گلزار رقابت دارن!

مرجانه گلچین اما چند سالی میشه که ظاهرا پیشنهاد کاری نداره اما خانوم بازیگر از موردی بسیار گله مند بوده و هست. آن هم خانوم هایی که در سینما با پارتی بازی و رابطه با کارگردانان و عوامل و رفتن به پارتی های شبانه پرکار می شوند و بازیگرانی همچون خانوم گلچین به دلیل عبور نکردن از خط قرمزها پیشنهاد کاری ندارند!

این موضوع و ناراحتی رو مرجانه گلچین بارها گفته و به تازگی هم به مناسبت روز بازیگر که براش جشن گرفته بودند همراه با خواهرش منیژه گلچین دعوت شد و کیکی خوشگل برای خانوم بازیگر در رستوران همراه با تشریفات گرفتند. مرجانه گلچین در کپشن این ویدیو نیز تیکه خود را به بازیگرانی که یک شبه معروف شدند و... انداخت!

ناگفته نماند مرجانه گلچین بیش از حد تصور هوادار دارد و فن پیج های زیادی او را در اینستاگرام ساپورت می کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ها ارسالی در

    چکار کنیم از دست اینا ؟!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها