|

فاز برداشتن "ساناز سعیدی" تو طبیعت؛ با این سر و شکل وسط گَندما شبیه مترسکا شده!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر نقش آرام سریال از سرنوشت با استایلا و تیپای گنگش حسابی داره اینستا رو میترکونه و این بار هم با یه تیپ مترسکی فاز گرفته!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساناز سعیدی از بازیگرای نوپا و البته یه شبه محبوب شده سینماست که دل خیلی از مردم رو تونسته با نقشای توپش ببره. ساناز سعیدی اولین بار با بازی در سریال "نفس" به اون شهرتی که باب میلش بود نرسید و بعدش با نقش آفرینی تو مجموعه "بچه مهندس" به چشم خیلی از اهالی سینما و تلویزیون اومد. درواقع این اتفاق مسیری شد واسه بیشتر دیده شدن ساناز سعیدی و تو از سرنوشت هم که حسابی ترکوند و حالا تو اینستا واسه خودش شاخی شده که بیا و ببین.

ساناز خانوم علاقه زیادی به تو چشم بودن داره کلا میخواد خودش رو متفاوت از بقیه نشون بده و بگه من خییییلی گنگم بالاس و واسه اثبات این قضیه هم از هیچ کاری دریغ نمیکنه. خانوم که از وقتی محبوبیتش هزار برابر شده تو یه فاز شاخی رفته که گویا حالا حالا هم کسی نمیتونه از رو ابرا بیاردش پایین، یه فیلم باحالی گذاشته و مدام از اینکه تو پیروز میشی و موفق میشی و این حرفا کپشن کرده. حالا اینکه قضیه از چه قراره که خانوم باز لاتیاشُ کشیده وسط هنوز معلوم نی!

وقتی خورشید بابِ میل ساناز سعیدی میتابه!

ساناز سعیدی که این روزا سلطان تیپ زدنای خفن و گنگ بالا تو فضای مجازی شده، بعضی اوقات یه فاز آرومی پیدا میکنه و خیلی راحت و آزاد کنار درخت یا زیر آفتاب از خودش عکس میندازه از دید کاربرا اگه الان اونا بودن نور بدجووور کورشون میکرد.

البته الان که هر کسی واسه خودش تو اینستا یه پا طراح استایل و فیگور گرفتنه که دیگه اصلا نیازی نیست عکاس بگه اینطوری یا اونطوری وایستا! کلا خودشون میرن تو فاز. ساناز خانوم هم از این مدل بازیگراست و از وقتی هم فاصله اش با سلبریتیا به اندازه یه تار مو شده، دیگه خفن خوفی شده واسه خودش که دومی نداره.

dhjdfj

fdfhs

ساناز سعیدی سلطون لات و لوتاس بی برو برگرد!

ساناز خانوم یه مدتیه که زده تو فازای پسرونه و با یه استایلایی ظاهر شده که هر کی میبینتش حسابی چشاش چارتا میشه. این بازیگر که تو فیلماش هم هیچی از قلدر بازی کم نداره و بعضی جاها انگاری به زور خودشو نگه داشته که چندان این ویژگی درونیش بیرون نریزه، یهو تو اینستا ظاهر میشه و با تیپ خفن و لاتیش دل همه رو میبره!

حالا ترفندای جالبی که این ویژگیش رو نشون میده هم خیلی باحاله و با یه عکاس توپ رفته تو جنگل و با استایلای خوفناکش یه فیگورایی گرفته که بیا و ببین!

sjgfjf

skgksw

kshfs

جنگولک بازیای ساناز سعیدی با کاربراش تمومی نداره!

شاید تصور کنین ساناز خانوم خیلی اهل شیک و پیک گشتن یا خانومانه رفتار کردن نبوده و کلا با تیپای شاخش فقط تو اینستا معروفه، ولی اینطور نیست. ساناز سعیدی در کنار این رفتاراش شخصیتی فوق العاده شیطون و خفن داره که با دیدن بعضی از عکسای پیج اینستاگرامش میشه به راحتی فهمید چقدر نسبت به نقش هایی که بازی میکنه فرق داره.

خانوم همین چند وقت پیش تولدش بود و با یه شیطنتایی دل طرفداراش رو برد که هیچکس از این بازیگر توقع نداشت. به قولی تفاوت بین شخصیتایی که تو فضای مجازی از خودش نشون میده فاصلش از زمین تا آسمونه!

skfef

skfhfe

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها