|

هدیتا همخونه خوش بادیِ تتلو که سحر چشاشه؛ حمله وحشتناک قریشی با تتو به خودش!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

یکی از اعضای تیم و نزدیکان تتلو درباره شرایط خاص زندگی با امیر و اینکه سحر قریشی چه وضعیتی داره صحبت های جالبی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مدت زیادی می شود که از سحر قریشی هیچ خبری نیست در عوض امیر تتلو کلی سرش شلوغه و با سه رپر ایرانی دیگه یعنی تهی، پیشرو و حصین چند تا آهنگ منتشر کرده و به قول خودش می خواد پرچم رپرهای ایرانی رو ببره بالا! 

به گزارش «شایانیوز» تتلو و تیمش همه با همه تو یک ویلا زندگی می کنند و اون طور که مشخصه این زندگی دسته جمعی زیر یک سقف برای خودش شرایط و قوانینی داره. البته امیر تتلو گویا رئیس خونه به حساب میاد و حرف اول و آخر رو اون می زنه و باقی هم باید مراقب رفتارشون باشن تا کاری نکن امیر خان ازشون ناراحت بشه.

هدیتای یکی از اعضای گروه تتلو محسوب میشه که تو این ویلا زندگی می کنه این دختر 27 ساله در پرسش و پاسخی که تو صفحه اینستاگرامش داشت درباره تتلو، سحر و کلاً شرایط زندگی تو ترکیه صحبت های جالبی داشت که برخی از اون ها رو باهم می بینیم.

این دختر ورزشکار اصفهانی که چند سالی می شود عضو تیم تتلو هستش درباره امیر تتلو گفت: تتلو برام مثل داداش و خانواده می مونه و اگه بخوام اون رو تو چند جمله معرفی کنم باید بگم قهرمان- جنگجو- ابهت و احترام

از هدیتا درباره رابطه اش با سحر قریشی هم سوال شد و اینکه سحر اونجا چجور آدمیه و هدیتای برای توصیف سحر از این واژه ها استفاده کرد: عشق ترین، باحال ترین، صبورترین و اصلاً سحر بانو چشامه...

البته کاربری هم از این دختر ورزشکار پرسید که اگه اینقدر سحر رو دوست داری چرا هیچ عکس مشترکی با خانوم بازیگر منتشر نمی کنی؟ هدیتا در پاسخ گفت راستش من دوست ندارم از حریم خصوصی کسی خیلی عکس و فیلم به اشتراک بزارم دلیل اینکه هی می گن و نمیزارم هم همینه و مطوئنم درکشون می کنید "ملکه و پادشاه هستن برای خودشون" پس نه عکس و نه جواب درمورد زندگی شون

hediita

حسن ختام این پرسش و پاسخ اینستاگرامی سوالی درباره شرایط زندگی گروهی بود و اینکه زندگی با چند خانواده که همشون تو یک ویلا هستن سخت نیست؟ و آیا به اختلاف نمی خورید؟ هدیتا به این پرسش اینگونه پاسخ داد: بستگی داره که عشقی از ریشه و استخون تو اون آدم ها باشه یا نه...ما هیچوقت به مشکلی نخوریم خداروشکر چون همه با تمام وجود کنار هم هستیم.

hediita_271912664_628246831616109_79691597236984398_n

امیر تتلو و سحر قریشی هنوز عاشق همن؟

از آخرین عکس دو نفریه که سحر قریشی و امیر تتلو در کنار هم انداختند حدود چند ماهی می گذرد و البته آخرین بار که تتلو و سحر حرفشون شد امیر تتلو اعلام کرد که دیگه نمی تونه سحر رو تحمل کنه و اگه اون نره خودش میزاره و میره! البته گویا این صحبت های تتلو خیلی جدی نبود و نه سحر خنوم جایی رفت و نه تتلو. اما به هر حال در یک هفته اخیر دوباره این شایعه تو فضای مجازی منتشر شده که امیر تتلو سحر از هم جدا شدند و سحر بلاتکلیف تو استانبول مونده تا مقدمات برگشتنش به ایران فراهم بشه.

اما چندی پیش امیر تتلو با انتشار پستی تو صفحه شخصی به این شایعات پایان داد و نوشت: من و حاج خانوم از هم جدا نشدیم و نمیشیم. اگر قرار بود جدا شیم سر اون همه حرف و رفتارهای زشت من و پست و استوری که گذاشتم از هم جدا میشدیم. جنگ اول به از صلح آخر. نخیر همچین چیزی نیست. ایشون گنگش بالاس و صبرشون هم عالیه و فکر میکنم حالا حالا کنار هم باشیم و به کمک هم آدمای دورمون رو بشناسیم.

p7Y

واکنش تند و سریع سحر به ابراز محبت تتلو

سحر قریشی که پس از دعوای اخیرش با امیر تتلو کمتر به تعریف و تمجید و ابراز علاقه نسبت او می پرداخت، حالا نشان داده که موضع اش تغییر نکرده است.

او تصویر زمینه موبایل ش رو به تصویر امیر تتلو تغییر داده است تا نشان دهد دعوای چند هفته قبل شان روی زندگی شان تاثیری نداشته است.

77881854

سحر قریشی هم با تتو به بخش دیگری از بدنش حمله کرد!

سحر قریشی در این ویدیو نشان می دهد که یک بخش بزرگ دیگر از بدن اش را به شکل کامل تتو کرده است.

کاربران معتقدند که سحر قریشی در ماه های آینده تمام صورت اش را هم زیر بار تتو می برد تا تقریبا تمام تتوهای امیر تتلو را داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها