|

عروسی سوپر لاکچری "آناشید حسینی"؛ خانوم قبلش که کل دنیا رو با آقاشون گشته بود!

آناشید حسینی از طراحان مد و کارآفرینان برتر ایرانه که به تازگی با یه دکتر خیلی خفن دندانپزشک مزدوج شد و کل اینستا رو زیر و رو کرد!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- آناشید حسینی از کارآفرینای مد خیلی خفن در زمینه طراحی لباس عروسه و طرفدارای خیلی زیادی داره. آناشید حسینی به خاطر ظاهر زیباش روابط زیادی با آقایون داشته که اولی و پرسروصداترین ازدواجش با فرزند سفیر ایران در دانمارک بود که باعث بیشتر دیده شدن این خانوم طراح بود. البته این ازدواج کمی بعد به طلاق منجر شد. آناشید حسینی بعد از این آقا رفت و دل به دل یکی از قماربازای مطرح ترکیه داد و باز هم اینستا رو ترکوند. ولی این رابطه هم چندان دوامی نداشت و گویا خانوم دنبال یه شاهزاده سوار بر اسب بود که حالا از راه رسیدن!!!

آناشید خانوم که به تازگی با یه دکتر خییییلی سرشناس و خوش تیپ به ام "دکتر امین رضا چلبیانلو" که حسابی هم پارتی کلفت تشریف دارن ازدواج کرد و یه غوغای جدیدی تو اینستا راه انداخت. این خانوم هنرمند که واسه خیلی از هنرمندا و سلبریتیای معروف  لباس عروس دوخته، حالا این بار برای عروس شدن خودش دست به کار شد و یه طرح جذاب از لباس عروس رو واسه طراحان دیگه به نمایش گذاشت. خانوم خانوما که هم خیلی خوش چهره و هم خیلی خوش پوش هستن و به گفته کاربراشون گونی هم بپوشه بهش میاد حالا با رخت عروسیش دل طرفداراش رو بیش از پیش برد.

sdf

sd

آناشید حسینی با کاراش یهو از اون ور بوم افتاد!

آناشید حسینی که قبلنا خیلی رو اینکه یه تار موش هم پیدا نباشه حساس بود و به زیباییش اعتماد به سقف زیادی داشت، تا قبل از آشنایی با همسر جدیدش و تونسته بود طرفدارای زیادی رو با حجاب جذابش به سمت خودش بکشونه.

اما زمان کمی بعد از آشنایی با دکتر خانشون یهو انگاری یکی دیگه شد و با موهای رنگ شده و استایلایی که شبیه سلبریتیای امروزی نشونش میداد ظاهر شد و خیلی از کاربرا ریختن تو دایرکتشو قضیه رو ازش پرسیدن. ولی تنها چیزی که آناشید گفت فقط و فقط این بود که هر کسی یه روزی تصمیم به تغییر میگیره و حالا اون هم تغییر کرده و نمیخواد حجاب داشته باشه.

s

d

وقتی آناشید حسینی با آقای مایه دارشون قبل عروسی میرن ماه عسل!

آناشید حسینی زمانی از اینکه دیگه نمیخواد مثل قبل باشه رونمایی کرد که سفرای خارجکیش رو با آقاشون شروع کرد. نکته جالب درباره این زوج اینه که قبل اینکه عروسی کنن و رابطشون رسمی بشه یهو رفتن ماه عسل اونم کجاااا آفریقا!!!!

آناشید خانوم اوایل سفرش فقط عکسای تکی میذاشت و با فیگورایی که دل خجسته و خنده های از ته دلش رو داشت به رخ بقیه میکشید خیلیا رو به شک انداخت که یهو تو پیج آقای دکتر چلبیانلو هم همین عکسا گذاشته شدن که تو یه هتل خیلی خفن داشت کیف دنیا رو میکرد. اونجا همه دوهزاریا افتاد که جریان چی چیه!

ad

qedq

با همسر آناشید حسینی بیشتر آشنا شید!

 حالا شاید دوست داشته باشین همسر آناشید حسینی رو بشناسین و بدونین چطوری رابطه بین این دو گل نوشکفته شکل گرفت. آقای دکتر امین رضا چلبیانلو متولد 20 مرداد 1362 در شهر تبریز، جراح و متخصص دندانپزشکی و ایمپلنته و همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت نیز هست.

آقای دکتر چلبیانلو علاوه بر تخصص خود در زمینه های مختلف همچون کارگردانی و تهیه کنندگی سینما فعالیت داشته و به همین خاطر بازیگران و اهالی سینما از او شناخت زیادی دارن و برای کارهای دندانپزشکی همگی پیش ایشون میرن و از این رو قد یه سلبریتی خفن و بلاگرای رنگ و وارنگ تو اینستا معروف شدن! درواقع دلیل آشنایی آقای دکتر با آناشید خانوم هم از همین راه بود و انجام کار دندون برای این خانوم خوش چهره به ازدواج باهاش کشیده شد!

88888

awe

xjcd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دارندگی و برازندگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها