|

مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش تو اینستا چه اُعجوبه ایه؛ شما باس مدل بالیوود میشدی!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد از بازیگرای کمتر شناخته شده اما با استعدادی است که در تلاشه تا با انتشار تصاویر جذاب از خود بیشتر دیده بشه!

لینک کوتاه کپی شد
42

شایانیوز- سریال ستایش رو می بینین؟ احتمال زیاد بله شبها ستایش رو تماشا می کنید چرا که فصل سوم این سریال پربیننده ترین کار در تیر ماه شده و هوادارای خیلی زیادی داره. در این فصل از ستایش بازی جذاب و هنرمندانه فریبا نادری در نقش منفی و خوب شدن حشمت فردوس و ازدواج خود ستایش خانوم جذابیت کار رو حسابی برده بالا. از طرفی هنرمندای جدیدی بهش اضافه شدن همچون مینا دلشاد که نقش همسر راننده پری سیما رو داره. به یاد آوردین؟ بله همون خانومی که مشهدی رو به زیبایی صحبت می کنند و این شبها حسابی داره دلمون براش میسوزه.

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال هیا دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت. از این ها که بگذریم و برسیم سر مینا خانوم دلشاد باید بگیم که ایشون رو در هر فیلم و سریالی که دیدن فراموش کنید چرا که قراره فیلم و عکس هایی خیلی خیلی متفاوت از ایشون مشاهده کنید.

utgiu

ttftyf

Untitled

اینها تنها قطره ای در میان دریایی از عکس های خانوم بازیگر بود که منتشر کرده اند. خیلی از کاربران که این شبا دارن ستایش رو می بینن با دیدن پیج مینا دلشاد خیلی متعجب شدن و نظراتی مختلف دادن که خب همونطور که میدونید بعضیاشم نامتعارف بودند چرا که یکسری کاربر همیشه در صحنه هستند که منتظرند تا نظراتی شوم دهند!

البته که خود هنرمند نیز مقصره و خب از اونجایی هم که داره با خواست خودش حتی کشف حجاب شده عکس میذاره میدونه که ممکنه چنین کامنت های ناجوری هم سمتش حسابی روانه شه. 

u

مینا دلشاد از اون خانوماییه که با آرایش دیگه نمیشناسیش!

از این ها گذشته همونطور که دیدن آرایش و گریم چقدر میتونه در چهره تاثیر داشته باشه. برخی از خانوما هستند که آراشدن پایه ثابت سلفی های خانوما و خب بازیگرا هم از این قافله عقب نمونه و زیاد استفاده می کنند.

اما واقعا اینهمه تغییر بین نقش و فِیس واقعی با آرایش کرده و ژست هایی اروتیک واجبه؟ تا جایی که مخاطب بیاد تو پیج و با دیدن سکانش هایی که از سریال ها گذاشته اند به یاد بیاره ایشون کیه؟! اتفاقا مینا دلشاد به همین دلیل فیلم و تیکه ویدیو های بسیاری از نقشاش در صفحه اش به اشتراک گذاشته تا حداقل مخاطب به این شکل بدونه ایشون همون خانوم فلانی در ستایش هستند!!!

مینا دلشاد بعد ستایش چه غلیظ تو اینستا اکتیوه!

از این ها گذشته مینا دلشاد برخلاف نقش هایی که تا به حال ازش دیدیم و همیشه فقیر طور بوده، در واقعیت به شدت لاکچری زندگی میکنه و عکس و ویدیوهایی به اشتراک میذاره که گویی خانوم بازیگر حساب بانکی پرملاتی داره که به بانک مرکزی وصله!!

مینا دلشاد در انتخاب لوکیشین و لباس و آرایش و حتی ژست به شدت دقت داره تا همه چیز اونطور که میشه بره جلو. مثلا اگه شما تنها ده ثانیه وقت بذارید و وارد صفحه اینستاگرام مینا بانو بشید، کاملا به شرایط واقف میشین که این چهره به رنگ ها و غلیظ بودن محتوا خیلی اهمیت میده. در ادامه ببینیم نمونه ای از موارد گفته شده رو!

Untitled (1)

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

dtd

رفتار عجیب مامان بابا برای ورود به بازیگری

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید!

به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

علاقه به ژانر وحشت

سلیقه خودم ژانر وحشت است که متاسفانه سینمای ایران در این زمینه خیلی ضعف دارد، اینگونه نقش ها را دوست دارم بازی کنم، نقش منفی هم خیلی دوست دارم.

کارگردان تا بازیگر مورد علاقه

در کارگردان ها دوست دارم با داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی کار کنم و با هنرمندانی چون شهاب حسینی، حامد بهداد و خانم هدیه تهرانی و مریلا زارعی همبازی شوم.

شکمو هستم

ورزش را واقعا دوست دارم، یک مقدار شکمو هستم و رستوران رفتن را هم دوست دارم، اگر وقت پیدا کنم حتما تئاتر و سینما میرم، کلا تفریحات من از کارم دور نیست و بیشتر در این حیطه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بطور کلی خانم ها بازیگران خوبی هستن چه درزندگی وچه در سریال ها

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها