|

مینا مختاری واسه یه گُله چربی خودشو به آب و آتیش زد؛ خانوم سوگلی بهرام رادانه و حساس!

bahram radan mina mokhtari shayanews

مینا مختاری حالا دیگه یه بلاگر و یا مدل نیست و همسر یکی از سوپراستار های ایران است که اعبار خاصی پیدا کرده برای همین کلی داره تبلیغ می کنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

مینا مختاری همسر بهرام خان رادان هستند که تو تعطیلات نوروز با یه عکس رمانتیک و ئو نفره در کنا هم رسماً ابطه شون رو علنی کردند. البته این زوج جذاب گویا هنوز ازدواج نکردند و در دوران شیرین نامزدی هستند. ناگفته نمونه که از وقتی بهرام رادان به جرگه متاهلین پیوست انگار شکست عشقی ای هم برای فَناش بود!

به گزارش «شایانیوز» مینا خانوم مختاری به برکت ازدواج با آقای سوپراستار کلی شناخته شد و تعداد فالوورهاش تو چند ماه تقریباً دو برابر شد. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو هستند و اونطور که خوش بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

mimo.by.mina

در واقع مینا مختاری که پیش از این بسیار آرام و بی‌حاشیه به معرفی مجموعه‌ شخصی‌اش و دیگر مجموعه‌های لباس ایرانی می‌پرداخت حالا همانطور که انتظار میرفت بسیار حاشیه‌ساز شده و دیگر کمتر کسی است که اسمش را نشنیده باشد. البته این اتفاق برای او که به آهستگی برای ورود به  دنیای اینفلوئنسر‌ها هم در تلاش بود اتفاق بسیر خوشایندی است.

تبلیغ عجیب مینا مختاری واسه یک کلینیک لاکچری

مینا مختاری بعد از اینکه فالوورهاش زیاد شدن حوس تبلیغ و پول درآورن زد به سرش. البته خوب اسم بهرام خان رادان هم بی تاثیر نیست و خانوم بره هر جا بگه من زن بهرام هستم خوب کیه که دلش نخواد مینا خانوم براش تبلیغ نکنه! خانوم بلاگر هم که از این فرصت گویا دارن نهایت استفاده رو می برن. خانوم به تازگی تشریف بردن به یه کلینیک لاکچری لاغری تو جردن و گویا می خوان با روش های جدید چربی های زیر شکمشون رو آب کنند!

البته پر واضح است که این کار خانوم مختاری بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و ایشون خیلی زیر پوستی و سوسکی دارن برای این کلینیک تبلیغ می کنند و در واقع با یه تیر چند نشون رو می زنن، هم اندک چربی زیر شکمشون رو مجانی آب می کنند و هم پولی میزنن به جیب مبارک!

وقتی بهرام رادان واسه تیپ برند خانومش می ذوقه!

چند وقت پیش مینا مختاری  تصاویری از خودش استوری کرد که هم خواست خودی نشون بده و لباس و کیف برندش رو تگ کنه و هم از ترمیم ناخوناش خبر بده!

از طرفیم آقای شوهر یعنی بهرام خان استوری خانوم رو ریپلای کردن و از ناخونای پررنگ شده حسابی خوششون اومد. از طرفیم شعار جالب و رمزی بینشون رو لو داد که درباره آسون گرفتن زندگی بود! اما واکنش کاربران به این پیام این بود که مگه شمام سختی میکشین؟!

mimo.by.mina (2)

ماجرای حضور جنجالی بهرام و خانوم تو جشن تولد آرش!

مینا مختاری همسر بهرام رادان چند شب پیش با انتشار فیلم هایی از حضور در جشن تولد آرش خواننده لس آنجلسی منتشر کرد که گمانه زنی ها حاکی از ممنوع الکاری همسرش بهرام رادان می دهند. البته تو ویدیوهایی که خانم مختاری استوری کرده حضور بهرام خیلی مشخص نیست اما احتمالاً جناب رادان هم به همراه همسرشون تو تولد لاکچری آرش خواننده لس آنجلسی حضور داشتند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها