|

چهره جادو جنبل شده "عروس فاطمه گودرزی"؛ راز بقای خانوم با پویان خان بعد عمری!

fatemeh goodarzi shayanews

دریا مرادی دشت عروس فاطمه گودرزی تو اینستا حسابی داره با عکسای مدل شدنش میترکونه و به تازگی عکس قدیمی رو کنار پویان خان منتشر کرده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که این روزا حسابی مشغول کارای بلاگریه و داره تو این سن و سال عین دخترای هیجده ساله میگرده. فاطمه گودرزی دو تا پسر و دختر داره که اسمشون پویان و آواست و اونا هم واسه خودشون یه غولین تو اینستا. آقا پسر فاطمه گودرزی یعنی پویان خان چند سالی میشه که با یه بازیگر خیلی خوش فیس و تو دل برو به اسم دریا مرادی دشت ازدواج کرده و خانوم تونسته روز به روز محبوبیت بیشتری واسه خودش به دست بیاره.

دریا مرادی دشت اخیرا یه عکسی از 5 سال پیش با شوهرش یعنی پویان گنجی منتشر کرد و تو کپشن نوشت که چقد بچه بودیم و الان پیر شدیم. خااانوم اگه پیر شدن اینطوریه که کاشکی همه ما پیر شیم! خانوم با یه مشت چیتان پیتان با شوهرش یه ژست خفن گرفته و انگشترشم که حسابی کرده تو چشم مخاطباش. البته از این مدل عشق ورزیدنای راه و بیراه مشخصه که مال اوایل ازدواجش بوده و از اونموقع تا حالا کمتر عکسی این فِنتی منتشر میکنه که به گفته خودش به خاطر کارای زیادی که بر عهده داره وقت نمیکنه!

sdfsf

عروس فاطمه گودرزی و این همه ادا آخه!

دریا خانوم از اون دسته بازیگرای کم کاریه که حسابی عشق خودشیفتگیه و با عکسای جورواجورش دوست داره مدام تو چشم باشه. خانوم خانوما از زمانی که با پسر یکی از شاخای بازیگری یعنی فاطمه گودرزی ازدواج کرده تو اینستا فوق العاده پرکار شده. این خانوم خوش چهره از بس عکسای مدل شدنش رو به رخ بقیه میکشه که اگه یکی وارد پیجش شه اولین فکری که میکنه به جای بازیگری اینه که خانوم یه مدلِ خیییلی باتجربه و خفنه!

sd

df

sfsf

دعوای مشقیِ عروس فاطمه گودرزی سرِ ربابه!

دریا مرادی دشت به تازگی زده تو کار دابسمش و فیلم گرفتن از خودش و خانواده شوهر جان که گویا با استقبال زیادی هم روبه رو شده. خانوم بازیگر که این روزا حسابی از گرما و بدحالی خودش در عذابه، ولی حتی این موضوع رو هم از فالووراش پنهون نکرده و با دست پر اومده به اینستا. خانوم خانوما یه پست خیلی باحال هم با شوهرش گذاشته که خودش و آقا پویان نشون دادن یه دستی هم بر آتش دابسمش دارن!

sdef

sdf

فازِ جدید عروس فاطمه گودرزی با هاسکی جانش!

از اونجایی که این روزا نگهداری سگ و گربه از نوعای مختلفش حسابی بین سلبریتیا مد شده دریا خانوم هم واسه اینکه از این غافله عقب نمونه رفته یه هاسکی وحشتناکی رو با خودش به خونه آورده و یه شبه شده حامی حیوانات! حالا چرا اینو میگیم چونکه حسابی زد تو کار ناز  و ادا اومدن با این هاسکی که اسمش هم تیله گذاشته و میگه هیچ وفایی مثل وفای سگ نمیشه! حالا باشه خانوم حق با شما ولی آخه این حجم از تغییرات یه شبه چطور ممکنه. تا قبلش چرا خبری از این فاز گرفتنا نبود...

gdefjseg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها