|

چهره ای از ترلان پروانه که دیگه رژگونه رو جوییده؛ خانوم انگشتر کیلویی میندازی!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از بازیگرای خوش چهره و سرشلوغ سینماست که با فالووراش رابطه خوبی داره اینبار هم با نشون دادن رخی از خود حال و احوال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینماها و... یکی از بازیگرایی که خیلی خیلی فعال شد و در مراسمات سینمایی هم خیلی خضور داشت ترلان پروانه می باشد که البته همچنان هم سرش شلوغه و در رفت و آمده! ترلان پروانه به تازگی فیلم "گربه سیاه" رو در اکران داشت و برای همین فیلم هم در داخل و خارج از کشور به جاهای مختلفی دعوت شد. اما از اونجایی که ترلان پروانه در فیلم "علف زار" هم ایفای نقش داشت، برای این فیلم نیز خیلی ازش استقبال شد.

حالا همه این هرو گفتیم تا گوشه ای از جایگاه ترلان پروانه رو بگیم. بله این دختر دهه هفتادی که از بچگی در این عرصه بوده و بازی کرده حالا هوادران بسیاری داره و در سینما دارای اسم و رسم خاصی برای خودش شده. ترلان پروانه تایه سنی به شدت مغرور شده بود اما حالا آداب مخطب داری رو بهتر میدونه و در صفح اینستاگرامش با فالوورا رابطه خوبی داره و خب در عوض کلی هم فن و طرفدار داره که به محض دیدنش کلی بغلش میکنن و فشارش میدن! 

در ادامه بومرنگی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که طبق معمول ر ماشین هستند و جهت رفع بیکاری و تولید محتوا خودی در اینستاگرام نشون دادن.

ترلان پروانه و هزار تیپ، اما اینبار خاص تر از همیشه!

ترلان پروانه حالا 24 سال سن داره و در اوج جوانی و جذابیت و البته کار خود به سر میبره و خب از این شرایط هم حسابی در حال استفادست! خانوم خانوما اهل همه جور تیپی هست و معمولا سعی داره تا تنوع داشته باشه و درمورد میکاپ و لباسشم همیشه فکر شده عمل میکنه، اما به تازگی ظاهری از او در جشن شب تهیه کنندگان سینمای ایران دیده شد که با همیشه اش زمین تا آسمون فرق کرده.

ترلان پروانه هم بازیگر هم میکاپ آرتیست هم بالرین هم سوارکار هم ...!

همه خانومای بازیگر برای چنین مراسماتی حالا یا میرن به سالن مریم رهنما که بازیگران رو آرایش میکنه و خوشگل تحولی میده و یا میرن پیش میکاپ آرتیست مخصوص خودشون. اما ترلان پروانه همیشه گفته که برای همه مراسمات خودش، خودش رو آرایش میکنه و از حق هم نگذریم اگه چنین باشه واقعا خوب و درست و آرایش میکاپ میکنه! 

جوری که میگی ایشون حتما شغل دیگشون مکاپ آرتیست هستش! شاید هم ترلان پروانه دیده میخواد وارد برهه ای از فعالیت زیادش در سینما بشه و قراره هی بره مراسم و جشنواره، گفته بزار یه دوره یادگیری میکاپ برم!!

جدا از استایل متفاوت، ترلان پروانه اینبار برای اولین بار از لنز هم استفاده کرد که زیبایی خاصی به چهرش داد و کلی مورد توجه فالووراش قرار گرفت.

res

گفتیم ترلان پروانه خیلی پیگیر داره، اینم سند!

اما هوادارای ترلان پروانه حسابی به دو بخش تقسیم شدن. یعنی اینجوری که خیلی ها میگن مگه ترلان پروانه کیه و از این حرفا! برخی هم حسابی قربون صدقه خانوم بازیگر میرن و دوستش دارند. اما به تازگی ویدیویی منتشر شده که یکی از هوادارای دختر میاد و ترلان پروانه رو بغل میکنه و خب ایشونم از اونجایی که میخواد نشون بده خیلی مردم دوسته هیچی نمیگه اما در نهایت دختره هوادار یه جور خانوم بازیگر رو با فشار بغل میکنه که ستاره پسیانی صداش درمیاد!!

کاری به ترلان و یا مغرور بودن و نبودنش نداریم اما واقعا اینطور رفتار و فشار هم از سوی هوادار چندان جالب نیست! بنده خدارو له کرد!!

بیوگرافی ریز از ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ubjk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها