|

سیس گنگ بالایِ "هلیا امامی" جلو ویلای لوکس؛ خانوم پیش بَر و بکس تئاتری چه باحال شده!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر دوست داشتنی و حرفه ای سینماس که با استایلای متفاوتش همیشه اینستا رو میترکونه. خانوم اخیرا عکسی با یه تیپ خفن منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هلیا امامی از بازیگران مطرح و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که مدتیه راه خودش رو تو دل مردم پیدا کرده. هلیا امامی اخیرا با سریال "داستان یک شهر" در قاب تلویزیون ظاهر شده و طرفدارای زیادی هم تونسته به دست بیاره. هلیا امامی از اولین باری که تو سریال "از یادها رفته" همبازی حسین یاری شد، تونست یه زوج هنری خفن واسه خودش پیدا کنه که از دید خیلی از مردم فاز این دو تا بازیگر حسابی با هم جوره و بیشتر طرفدارای خانوم امامی دوست دارن ایشون و آقای یاری رو باز کنار هم ببینن.

اما هلیا خانوم عین خیلی از بازیگرای دیگه شبیه آنچه که تاکنون شما ازش دیدین نیست و با نقش مهربانو از یادها رفته زمین تا آسمون فرق داره. این بازیگر همیشه دوست داره استایلای متفاوت رو امتحان کنه و یه جورایی خودشُ خفن تر از بقیه میدونه و به همین دلیل هم یه عکسی جدیدا منتشر کرده که او رو برای بار هزارم با یه تیپ جینگول و جدید نشون میده.

خانوم خانوما از اونجایی که یه بار با تیپ پسرونه و یه بار دیگه با استایل کاملا خانومانه ظاهر میشه این بار واسه تنوع تیپ جوون پسند خودش رو به رخ کشیده و یه جوری دل طرفداراشُ برده که بیا و ببین! حالا شلوار مام استایل خانوم در کنار تیپای هزار رنگش ایندفعه یه پابند هم زد تنگ شلوار مام استایلش که دیگه مشخص کنه هیچی واسه یه مدل شدن کم نداره!

sf

سیسِ جدید هلیا امامی با کلی ادا جلو یه مشت دوربین!

هلیا امامی که به تازگی تو فیلمی به اسم "روز ششم" بازی کرده بعد مدت ها با یه استایل خییییلی خفن که نشون میده خانوم خانوما چطوری تو ابرا سیر میکنه، جلو یه عالمه دوربین ظاهر شد.

هلیا خانوم که بدجوری دلش واسه جلو دوربین بودن میره یه عالمه عکس از تیپی که واسه مراسم اکران این فیلم زده بود تو پیج شخصیش گذاشت و یه طوری دل به دل عکاسا داد که بگه بابا من خیلی لارجمُ پایه عکس گرفتنم! البته از دید کاربرا این فقط اول قضیه اس و خانوم یکم دیگه که معروف شه دیگه باید بیفتن دنبالش واسه دو تا عکس!

sxfd

وقتی هلیا امامی رفاقتشُ به رخ بقیه میکشه!

هلیا امامی شاید در ظاهر کم بازی میکنه، ولی حسابی رفقای جوری داره و گاه و بیگاه هم ازشون عکس منتشر میکنه و به بقیه ثابت میکنه که چقد رفیق فاب داره و خیلیا خبر ندارن. حالا هم به تازگی مثل اینکه داره یه فیلم یا تئاتری بازی میکنه که خیلی دوست نداره معرفیش کنه و تو استوریاش از گریمای راه و بیراهش بدجور شکایت میکنه!!!

sfs

sfd

sxfd

شیفتگی هلیا امامی واسه دیده شدن بیشتر!

هلیا امامی که علاقه بسیار زیادی به خودنمایی از هر طریقی داره، حالا حسابی داره خودشو به آب و آتیش میزنه تا یکم به تعداد فالووراش و شهرتی که داره اضافه شه. البته ناگفته نمونه که خانوم خییلی هم بیس این کارو داره و از اونجایی که مدتیه زده تو کار مدلینگ داره نشون میده یه ایطور چیزایی هم تو خودش داره و اگه یکم رو خودش کار کنه میتونه جای مدلای خارجکی رو بگیره!

خانوم امامی این روزا یه طوری داره از خودش عکسای رنگ و وارنگ منتشر میکنه که انگاری ذاتا یه مدل بوده و اشتباهی رفته تو کار بازیگری. میکاپای سنگین که از هلیا امامی یه دختر غربی طور میسازه و با هفتاد قلم آرایش میخواد ظاهرش رو به رخ بقیه بکشه و بگه چیزی از بقیه کم نداره!

wdqw

wdw

wedw

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها