|

سارای پایتخت یه حرکت زد گَنگ تیپشو چسبوند به سقف؛ هنر ندارن از رخشون مایه میذارن!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای جوجو سن اما مشهورمون هستند که هواداران بسیاری دارند و اینبار سارا خانوم واسه هواداراش یه استوری ناااب گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از معدود هنرمندانی بودند که از همون سن کم جنجال شدند در حدی که به ممنون التصویری کشید در فصل آخر سریال محبوب پایتخت حضور نداشتند. پایتخت رو شاید بشه گفت تنها سریالی بود که از شدت محبوبیت تو خانواده ها به اصرار مخاطب تا فصل ششم ساخته شد که خب سارا و نیکا هم به همین دلیل شاید جَو گیر شدند و خود را در منجلابی به نام حاشیه انداختند. 

سارا و نیکا اما حالا معقول تر از پیش رفتار میکنند چرا که اون زمان عکس و فیلم هایی ناشایست ازشون منتشر شد و حالا حتی موهاشون رو هم به طور کامل نشون نمیدن چه برسه بقیه موارد. اون موقع که قلیون و پارتی و استخر و پسر و....ازشون نشون داده شد چندان به عاقبت کار فکر نمی کردند و حتی برخی از کاربران هم بر این عقیده بودند سارا و نیکا خارج از کشور زندگی میکنن پس این موارد مشکلی نداره! اما حتی آزاد ترین کشور ها هم برای نوجوانان خط قرمزی دارند و نباید انجام هرررکاری رو گذاشت پای اینکه طرف خارج زندگی می کنه پس مشکلی نیست!!

از این ها که بگذریم سارا و نیکا مدتی بود کمرنگ در اینستا دیده میشدند اما حالا این دختران دهه هشتادی کم و بیش برای طرفداران خود که خیلی هم زیادند، عکس و بومرنگ منتشر میکنند. در ادامه استوری جدید سارای پایتخت رو مشاهده می کنید که گنگ خانوم حسابی رفته بالا.

شوخی جالب سارا خانوم با وضعیت عجیب سوئد!

نکته ای که همیشه در تصاویر سارا و نیکا وجود داره اینه که همیشه با لباس گرم و هود و کاپشن و اینا دیده میشن. سوئد آب و هوایی سرد داره که ظاهرا خیلی هم دیر شب میشه!

مثلا مدتی پیش سارا فرقانی ویدیویی منتشر کرد که، تغییرات عجیب شبانه روز در این کشور را نشان میداد که گاه باعث کلافه شدن مردم سوئد هم می شود. 

او می گوید که ساعت 8 و 21 دقیقه شب است، اما هنوز هوا روشن است و خورشید در آسمان قرار دارد.

سارا و نیکا فقط تو ظاهر جلوتر از سنشون پیش میرن!

 
سارا و نیکا خب همونطور که ابتدای متن گفتیم از سن و سال کم شروع به رفتارهایی کردند که براشون خیلی زود بود. یکی از اون موارد آرایش و رنگ موهایی زنانه و غلیظ بود که از دوقلوها دیده شد. اونها از اونجایی که چهره ای نچرال دارند سعی می کنند تا با میکاپ و فیلتر های اینستایی فِیسی پروتزی بسازند! 
 
جالب اینجاست که سارا و نیکا ادعا دارند اعتماد به نفس خوبی دارند و از چهرشون راضی اند ر صورتی که فیلترای اینستا رو دیگه ترکوندن،  میکاپ های غلیظ هم که دیگه راه دستشونه!!
 

دعوای دخترا تو لایو سر اینکه کی چشماش قشنگتره!!

 
اما چندی پیش سارا و نیکا در این لایو مشاجره ای درباره چشم هایشان داشتند. سارا چشم های خود را بادومی دانست و چشم های نیکا را گرد!نیکا هم این حرف را تکذیب کرد و چشم هایشان را بیه به هم دانست مادر آن ها هم برای آن که به مشاجره آن ها پاسخ بدهد گفت:شما دوقلو های یکسان هستید و چهره ای شبیه به دارید

سارا و نیکا هنر ندارن از خودشون مایه میذارن!

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم استوری از میز غذا و آیس پک خوردنش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جز فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذایشان خودنمایی می کنند.

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

yfyf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی