|

کلِ عجیب غریب "بوراک اوزچیویت" با سلطون جذابیت ترک؛ آقا رفته بغل پوتین غش غشِ خندشم هس!

burak ozcivit shayanews

بوراک اوزچیویت بازیگر جذاب و خوش تیپ ترک که به تازگی داره دور دنیا رو میگرده و حالا هم سر از مسکو درآورده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بوراک اوزچیویت از بازیگران خیلی معروف و محبوب ترکه که این روزا حسابی داره با عکسای لوکس و شیکی که تو کشورای خارجی میگیره اینستا رو میترکونه. بوراک اوزچیویت به تازگی در سریال جذابی به نام "قیام عثمان" بازی کرده و از اونجایی که نقش اول رو تو این فیلم داره بار دیگه حرفه ای بودنش رو با نقشی که برعهده داره به رخ همکاراش کشید. بوراک اوزچیویت همسر یکی از بازیگرای زن معروف به نام فحریه اوجنِ که بیشتر شما با بازی در نقش چکاوک باهاش کلی خاطره دارین.

بوراک اوزچیویت در تور سفرهایی که واسه خودش راه انداخته به تازگی وارد مسکو شده و معلوم نیس آفتاب از کدوم طرف دراومده که یهو اینقد آقا زده تو کارای خفن و گشت و گذارای لوکسش رو داره هر روز بیشتر از قبل به رخ بقیه میکشه. بوراک خان چند وقت پیش به باکو سفر کرده بود و گویا اونجا واسه یه سری کارای مدل شدنش سوژه های جذابی داشته و با یه برند ترک در اونجا همکاری میکرد. اما حالا یه پست جدید منتشر کرد و از تیپ و استایل جدیدش با کلی غش غش و خنده با رفیق فابش تو مسکو رونمایی کرد.

qawde

sff

dasd

خوش گذرونیای بوراک اوزچیویت اینور و اونور بدون خانومش!

بوراک اوزچیویت از زمانی که کرونا کمتر شده حسابی شروع به سفر دور دنیا کرده و بخاطر کار (خودش اینطور میگه) داره کشورای مختلف رو میگرده و هر از چند گاهی هم کنار استایلا و تفریحات رنگ و وارنگش یه عکسی هم از زنش میذاره. این زوج که از دید خیلیا جزو جذاب ترین زوج های ترک به حساب میان فعلا به خاطر سفرهای جورواجور بوراک خان مدتیه از هم دور افتادن.

svg

sawfd

sg

بوراک اوزچیویت دوباره پدر میشه؟!!!

این روزا حرفای زیادی تو سایت های خبرگزاری ترک مبنی بر بارداری همسر بوراک پیچیده، ولی خود بوراک یا فحریه هیچ حرفی در این زمینه نزدن و واسه همین هم خیلیا میگن که این قضیه شایعه است و واقعیت نداره. حالا از این حرفا که بگذریم آقا و خانوم محبوب ترکیه یه پسر خیلی جیگر هم دارن که وقتی عکساشونو با او منتشر میکنن حسابی دل طرفدارا رو با خودشون میبرن.

fcsf

esfs

safc

رقابت بوراک اوزچیویت با ستاره جذاب ترک!

بوراک اوزچیویت که خیلی وقته داره تو عرصه بازیگری میترکونه به تازگی با یکی دیگه از ستاره های ترک که چند سالی میشه طرفداراش واسش از هیچ کاری دریغ نمیکنن، انگاری رو کل افتاده!

این ستاره بی شک کسی نیست جز باریش آردوچ که حالا داره با بازی در سریالای جنجالی و خیییلی پرمخاطب میزنه رو دست بوراک و چشم خیلی از اهالی سینما رو به سمت خودش چرخونده. باریش خان به خاطر تیپ خفنش مثل بوراک در حوزه مدلینگ هم فعالیت زیادی داره و فالووراش با هر عکسی که میذاره قد یه دنیا قربون صدقش میرن!

hsef

jegfjshf

szcd

بوراک اوزچیویت داره میزنه رو دست هر چی برج سازه!

بوراک اوزچیویت از اون بازیگرای همه فن حریفه و این روزا داره کنار کار مدلینگ و بازیگری، یه برج خفن هم تو ترکیه میسازه که حسابی هم واسش تبلیغات کرده.

آقای بازیگر که از دید کاربرا علاقه زیادی به خودنمایی داره و البته تو این زمینه هم خییییلی وارده، داره کم کم تبدیل به یه برج ساز حرفه ای و بی نقص تو ترکیه میشه که به شوخی طرفدارش گفتن داره یواش یواش مالک ترکیه میشه آقای خوووش تیپ!

vgfr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها