|

تیپ مردونه اما سفیدبرفیِ "مریم مومن" تو جمع شد مرکز توجهات؛ کی انقدر شاخ شدی!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب سریال جادوگر به تازگی در جشن حافظ حضور پیدا کرد که استایل کت شلوار خانوم حسابی مورد توجه همه بود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بازیگرای خانوم دهه هفتادیمون در سینما و تلویزیون به شدت زیاد شدن اما جالبه که این روزا خیلی از هنرمندایی که داریم می بینیم و حسابی رفتن تو چشم، آخری دهه هفتاد به دنیا اومدن و خب یعنی سن و سال زیادی ندارن اما به خوبی دارن سینما رو روی انگشتشون میچرخونن یکی از این چهره ها مریم مومن می باشد که ابتدا با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده و مشهور شد و حالا مریم مومن از سلبریتی های پرطرفدار در این عرصه می باشد. مریم مومن آخرین پروژه ای که درش حضور داتش سریال شبکه خانگی "جادوگر" می باشد که البته همچنانم در حال پخشه و چشممون به جمال ایشون روشنه!

مریم خانوم مومن از اون دسته دختراییه که برای رسیدن به هدفش تلاش کرد و حالا جایگاه خوبی داره اما هنوز کلییی راه مونده تا حسابی اسم و رسمش مشهور بشه و بر سر زبونا بیوفته. البته که فکر نکنید خانوم خانوما همین الانشم کم طرفدر نداره و پیجش با 180 هزار کاربر حسابی اکتیوه. وی از دنبال کنندگان استایل های مختلف و جذابه و همیشه دوست داره تا آراسته و خوشگل دیده بشه.

به تازگی جشن حافظ برگزار شد و بسیاری از هنرمندان با تیپای مختلف حضور پیدا کردند. مریم مومن نیز با کت شلوار سفیدش سوژه ای جذاب برای عکاسان و کاربران شد اما نکته ای که قابل توجه بود اینه که جدیدا خانومای بازیگر همگی با کت شلوار دیده میشن! انگاری اگه این مدل نباشه لباسی برای پوشیدن ندارند!!! آخه اینهممممه....

srstrs

مصاحبه و جواب عجیب مریم مومن در رابطه با شرایط ازدواج

مریم مومن از فرزندان طلاق است و به گفته خود در 9 سالگی با جدایی مادر پدرش از هم ضربه بسیار بدی خورده و یک شبه بزرگ شده! وی از اون به بعد حامی مادرش بوده تا از شرایط سخت روحی با آرامش بیاد بیرون.

اماچیزی که شوکه کننده بود این بود که مریم مومن مدتی پیش در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشته است و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده ولی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که دلش برای یک فرد در زندگی اش قنج می رود.

uyuu

قاضی به حالم گریه کرد

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم.

زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر ، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

gugu

gtugug

مریم مومن بازیگره یا بَنا؟!

همانطور که در تصویری بالا مشاهده کردید مریم خانوم مومن با فیلتر و آرایش و تغییر رنگ سعی داشته اند تا زیبا ترین حالت از چهره خود را بسازند و در نهایت یک سلفی منتشر کنند. مریم مومن از دسته هنرمندانی می باشد که بسیااار زیاد و غلیظ اهل آرایش کردن است به طوری که گاهی موارد آرایشی همچون بتن سفت و سخت و ضخیم به چهره ایشون چسبیده!

برخی از خانومای بازیگرمون طوری شدند که دیگه باید شکل و شمایل اصلیشون رو در قاب تلویزیون و یا بر روی پرده سینما ببینیم تازه اونهم باز با کلی گریم و دوربین و....وگرنه تو اینستا که پر شده از فِیس های دو کلیو آرایشی!!

tdtd

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

fdvg

uuig

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها