|

تیپ دندون موشیِ "پردیس پور عابدینی"؛ آبجی داری اشتب میزنیا اون شلواره نه یقه اسکی!

paris pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی از بازیگران مطرح و محبوب سینماس که به تازگی یه استایل خیلی خفن تو جشن حافظ منتشر کرد و عین مدلای خارجکی شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- پردیس پورعابدینی از بازیگران محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "آقازاده" تونست به شهرتی بیش از حد انتظارش برسه. پردیس پورعابدینی از زمانی که وارد فضای حرفه ای سینما شده طرفدارای پر و پا قرص زیادی پیدا کرده و روز به روز هم داره به محبوبیتش اضافه میشه. پردیس پورعابدینی درس بازیگری رو زیر نظر استاد مسعود کیمیایی شروع کرد و در اولین تجربه حرفه ایش در کنار بازیگران باتجربه و دوست داشتنی همچون امین تارخ و لعیا زنگنه به ایفای نقش پرداخت.

پردیس خانوم به تازگی یه عکس باحال واسه جشن حافظ منتشر کرد که او رو با استایلی کاملا متفاوت نشون میداد. ست مشکی و سفید این بازیگر که واسه خیلیا یه فرم بامزه ای بهش داده و از اونجایی که قد خانوم حسابی رشیده حالا با یه کت کوتاه خودش و فتوکپی مدلای خارجی کرده. البته یه چیزی که خیلی تو استایل پردیس پورعابدینی نافرم به نظر میاد، شلوار عجیب غریبُ بی نهایت گشادشه که حسابی تو چشم میاد. ولی کتش به قدری خوش فرمِ و بهش میاد که تمام ایرادات استایلش رو پوشونده.

IMG_۲۰۲۲۰۷۲۵_۱۰۴۴۱۶

سفید پوش شدن پردیس پورعابدینی با تم پروانه!

پردیس خانوم که مثل خیلی از بازیگرای امروزی دوست داره از تموم آدمای دنیا متفاوت باشه، گاه و بیگاه با استایلای خاصی ظاهر میشه که واسه خیلیا عجیب غریب به نظر میاد. حالا تازگیا هم یه مانتوی خیلی جینگول که انگاری واسه سه سایز بزرگتر از خودشه رو پوشیده و با یه رهایی باحالی که تو تیپ زدنش دارهحسابی چشما رو به سمت خودش برمیگردونه. البته این موضوع از دیدی کاربرا بخاطر سن و سال کم اوست و این استایلا خوراک دهه هفتادیای عاشق مد و ترند ساله که گویا پردیس پورعابدینی هم یکی از اوناس!

sef

sd

drg

فاز برداشتنای عجیب پردیس پورعابدینی جلو کلی عکاس!

از اونجایی که پردیس پورعابدینی در اولین تجربه خودش با سریال آقازاده تونست به خونه های مردم راه پیدا کنه خیلی سریع هم به محبوبیت رسید و به قولی یه شبه ره صد ساله رو طی کرد. این قضیه باعث شد که خانوم خانوما طرفدارای دهه هفتادی بسیاری پیدا کنه و تو هر مراسمی که میره کلی از جوونا واسه عکس گرفتن باهاش صف کشیدن.

البته بی شک خود پردیس خانوم هم از این قضیه بدش نمیاد و با یه عالمه ادا اصول جلوی دوربینا و ژست گرفتنایی که اصلا ازش انتظار نمیره، سعی داره بیش از پیش واسه خودش طرفدار جمع کنه.

dgb

پردیس پورعابدینی هنرمندی همه چی تموم!

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتره که علاقه بسیار زیادی به کتاب خوندن و ورزش داره. او دوست داره در هر زمانی که میتونه به طبیعت بره و با اسب سواری میونه خیلی خوبی دارد.

از زمانی که پردیس خانوم وارد فضای حرفه ای بازیگری شد، خیلیا او رو به عنوان یه بازیگر خوش استایل دیدن و معتقد بودن باید برای مدلینگ شدن اقدام کنه. دراقع یکی از دلایل این اتفاق هم بی تردید دنبال کردن ورزش شنا به صورت حرفه ای توسط این خانوم بازیگره که او رو حسابی به چشم مخاطبانش آورده!

segt

sfg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها