|

فاز عجیب "ساناز سعیدی" با صدای خسرو خان؛ با این فیگوراش زد رو دست هر چی اوستای ژسته!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی از بازیگرای محبوب و خوش چهره سینماس که به تازگی با یه فاز جدید و عجیبی از حال و هواش رونمایی کرد و دل طرفداراشُ برد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی از بازیگرای خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که به تازگی تو مجموعه "از سرنوشت" نقش آفرینی کرد و به خوبی تونست جای خودشو تو دل مردم جا کنه. ساناز سعیدی برای اولین بار تو سریال "نفس" بازی کرد که چندان با استقبال خوبی از طرف مخاطبانش روبه رو نشد. اما حالا ساناز سعیدی حسابی گنگش بالاست و تو فضای مجازی تبدیل به یه شاخ درست و حسابی شده و داره روز به روز فالوواری بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه.

ساناز خانوم به تازگی با یه فاز عجیب غریب ویدیویی گذاشت تو پیجش و با صدایی از خسرو شکیبایی چنان رفته تو حس انگاری که آهنگ رپ خیلی خفن گذاشته. البته الان دیگه واسه خیلیا مد شده که واسه به رخ کشیدن ماشینشون از هیچ کاری دریغ نمیکنن.

حالا هم ساناز سعیدی زده تو کار رخ گرفتن با صدای آقای محبوب سینما و سیسِ خاص و لوکسش نشون میده که با یکم شهرت میشه هر جوری که میخوای فاز بگیری و هیچکی هم نمیتونه حرفی بهت بزنه! خانوم خانوما که عشق مینی اسکارف و تیپای راحت و رله است حالا با یه شومیز سفید و انگشترش که رسما داره تو حلق فالووراش میکنه، از فاز جدیدش رونمایی کرد!

فیگورای عجیب و خاص ساناز سعیدی با عناصر طبیعت!

ساناز سعیدی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به عکس گرفتنای جورواجور تو طبیعت داره. ساناز خانوم یه جوری با درخت و خورشید عکس میگیره که انگاری مدام داره تو طبیعت و کوه و جنگل میگرده تا یه جایی پیدا کنه، ولو شه و با فیگورای خودساخته اش بزنه رو دست هر چی مدله و اوستای این کاره!

همین چند روز پیش خانوم خانوما یه عکس از خودش منتشر کرد که تو ظل آفتاب چنان ریلکس نشسته بود و عکس میگرفت که کاربرا حسابی خوششون اومده بود و گفتن اگه حالا ما بودیم آفتاب یه جوری کورمون میکرد که عکس هیچی نمیتونستیم یه ثانیه بشینیم!

fdfhs

sjgfjf

dhjdfj

ساناز سعیدی بعد مشهور شدن اون روشُ نشون داد!

ساناز سعیدی که اولین بار تونست تو سریال "نفس" دیده بشه و به عنوان نقش اول و با فیس خوبی که از خودش به نمایش گذاشته بود، دل خیلیا رو برد حالا با تیپ زدنای رنگ و وارنگ همیشه سعی داره به هر طریقی که میتونه خودشو دم چشم بیاره و بعضی اوقات فازایی میگیره که از دید خیلی از کاربرا هیچوقت فکرشو نمیکردن خانوم یه ایطور چیزایی تو خودش داشته باشه!

در واقع بازیگرای ایرانی حالا به جایی رسیدن که فعالیتاشون تو اینستا بیشتر از کاریه که بخاطرش مشهور شدن و با تبلیغات یا عکس و فیلمای جینگول در تلاشن که از بقیه همکاراشون یه وقت عقب نمونن!

skfef

kshfs

ساناز سعیدی واسه یه بازی هفت خانُ رد کرده!

ساناز سعیدی علاقه زیادی به مصاحبه درباره نوع و سبک بازیگریش نداره، ولی چیزی که با دیدن نقش هاش خیلی درباره او به چشم میخوره، هماهنگی و درک بالای کاراکترهایی است که بازی می کند و باعث شده مخاطب به خوبی بتواند او را درک کند.

ساناز سعیدی زمانی که برای نقش ناهید در سریال نفس انتخاب شد، گفت: "کارگردان برای اینکه بتونم نقش رو بهتر بازی کنم، 100 سوال از من پرسید و بعد فیلمبرداری رو شروع کرد."

skgksw

gjk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها