|

وقتی نیکای پایتخت شیطون تره و تبلیغی نامربوط با سنش میذاره؛ اولین تصویر منتشر شده!

saranika forghani shayanews

نیکا فرقانی مدتی میشه که تبلیغاتی به دور از سن و سالش منتشر میکنه و حواشی نامناسب برای خود میخره که اینبار هم رفت سراغ معرفی شغلی مردونه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی بازیگرای سابق ایرانی و چهره مشهور حال حاضر می باشند که البته بازیگریه گذشتشون هم به واسطه محبوبیت سریالی بود که درش ایفای نقش کرده بودند. قطعا میدونید منظور کدوم سریاله! بله پایتخت رو شاید بشه گفت تنها سریالی بود که قرار بود تنها یک فصل باشد اما تا فصل ششم مهمون خونه های مردم شد جوری که هر سال عید اگه پایتخت نمیداد اون سال حال و هوای عید نداشت! سارا و نیکا فرقانی هم دوقلوهای نقی بودند که دیالوگشون سر جمع به دو کاغذ شاید نمیرسید! سارا و نیکا فرقانی اما حالا برای خود خانومی شدن و هر کدوم کلی طرفدار دارن و پیج هایی که به یک ملیون دنبال کننده هم رسیده!

نیکا در مجموع از سارا خانوم شیطون تره و معمولا در لایو هایی ک میذارنم اینطور نشون میده. اما دوقلوها خب از اونجایی که پیجاشون بزرگ شده گهگاهی تبلیغاتی منتشر می کنند که خب باز هم نیکا فرقانی در این زمینه فعال تره. مدت ها پیش نیکا خانوم دائما از پسری جوان به نام علی حسنی میگفت و تبلیغش رو میکرد که تو کار ارزه و این حرفا! بعد اومد و از جایزه صد میلیونی تو پیجش نوشت و حالا هم با انتشار تصویری از یک آقا که ظاهرا املاک دار هستند در استانبول گفت!

hi

البته که این روزا خیلی ها هتسند که از طریق پیج بزرگشون درآمد زایی دارند و تبلیغات می کنند و خب ماهیت کار نیکا فرقانی بد نبود اما سوالی که برای کاربران به وجود اومد این بود که چرا دختری در این سن و سال دائما از چنین مواردی میگه و میذاره! واقعا موضوع جذاب تری که درخور شخصیت و سن و سال و جنسیت او باشه وجود نداشت؟!

وقتی سارا فرقانی واسه بزرگ شدن عجله داره!

انگاری نیکا خانوم برای بزرگ شدن عجله زیادی دارند چرا که ظاهرشونم از همون چند سال پیش که هنوز 13 14 سال سن داشتند تغییر دادند و با میکاپ های غلیظ و رنگ موهایی که واقعا برای دختر بچه مناسب نیست دیده میشدند!

gu

بافت آفریقایی آخرین ورژن سارا و نیکا

نیکا خانوم تو آخرین خودآرایی برای اینکه تنوع داشته باشه و فالوورها ایشون رو با رخ جدیدی ببینند موهای خودش رو به صورت آفریقایی بافته و تند از خودش استوری گرفت تا همه ببینن. البته از حق هم نگذریم باید بگیم که دو قلوها در اوج جوانی و زیبایی خودشون هستند و از خدایی چهره های نچرال خوبی هم دارند که با آرایش بهتر هم میشود!

f

نترس از آنکه های و هوی دارد! سارا خانوم زد جلو...

اما گفتیم نیکا شیطون تر از سارا هستش در صورتی که سارا فرقانی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که ژست و فعالیتش فالووراشو متعجب ساخت. 

rf

ضبط و ربط سارا نیکا با فوتبالیست پرحاشیه چیه؟!

سارا و نیکا از هشت سالگی وارد پایتخت شدن و در هیچ سریال دیگری بازی نداشتن جز سریالی که در نوزادی حضور پیدا کرده بودند! حالا میخوایم بگیم که سارا و نیکا چندان در این عرصه نچرخیدن که بخوان رابطه صمیمانه با افراد مختلف برقرار اما از کجا و چجوری و رو چه حساب ، با مهدی قائدی فوتبالیست مشهور و همسرش ستاره معصومی رابطه ای صمیمانه داشتند.

جالب اینجاست که اصلا سن و سال سارا و نیکا به این زوج هم نمیخوره به خصوص ستاره خانوم که 13 سالی از دخترا بزرگتره! این موضوع وقتی تصویر سارا و نیکا با این زوج منتشر شد با تعجب کاربران همراه بود که اصلا این کجا و اون کجا....

giu

اولین تصویر منتشر شده از سارا و نیکا در مجازی و بیوگرافی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

iy

rg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی