|

تیپ ریش ریش "زنِ شاهرخ استخری" تو ساحل؛ خانوم پوشش ایرانی اروپایی رو ترکیبی زده!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری از اونجایی که دیگه خیلی وقته به همسرش اجازه انتشار عسکاش رو داده حالا عکسی لب دریا از این زوج منتشر شد که حجاب خانوم سوژه بود!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاهرخ استخری از چهره های مشهور اما کمرنگ شده در عرصه بازیگری می باشد که ابتدا با بازی در سریال "دلنوازان" حسابی ترکوند ئو با سحر قریشی دیده شدن، بعد هم با ایفای نقش پسری جذاب در سریال فاصله ها! شاهرخ استخری تا به حال فیلم و سریال های خوبی رو تونسته در کارنانه کاری خود ثبت کنه اما تو چشم تریناشون این دو مورد بودند با سریال "ماه و پلنگ"! شاهرخ استخری اگر چه تعداد خیلی بالایی کار نکرد اما جایگاه بسیار خوبی رو برای خود ایجاد کرد تاااا اینکه ناگهان دیگه رفت که رفت.

البته که فکر نکنید منظور ما مهاجرت بود خیر! بلکه آقای بازیگر به یکباره دیگر در قاب تلوزیون دیده نشد و کار و کاسبی و زندگیش رو برد تو اینستا. شاهرخ ایتخری مدت هاست که تنها در این سرویس مجازی دیده میشه اما خب خوبیش این بود که همسرشون خانوم سپیده بزمی پور رو هم وارد این وادی کرد و به راحتی ایشون نیز مشهور شدن و حالا بکوب عکس و فیلم از سبک زندگی لاکچریشون منتشر می کنند و با استفاده از دخترای نازشون کلی محبوب شدن! در ادامه تصویری زنو شوهری و بدون بچه از این زوج مشاهده می کند که به تازگی گذاشتن و سبک استایل همسر شاهرخ استخری نظر برخی از کاربران رو به خود جلب کرد.

ff

البته که برخی از کاربران به پای برهنه سپیده بزمی پور گیر دادند اما باید در نظر گرفت که ایشون در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

اما صحبت دیگری که هست اینه که شاهرخ استخری قبلنا بر این عقیده بود که غیرت داره و نمیخواد از همسرش در فضای مجازی عکسی منتشر بشه. وی حتی برای مراسمات سینمایی هم همسرشون رو نمی آورد تا مبادا عکسی از او توسط عکاسان گرفته و منتشر بشه! اما حالا اینستا رو که باز میکنی عکس های فراوان سپیده خانوم و دختراشون پاشیده میشن تو صورت انقدر زیادن!

و خب اینجاست که خیلی ها ابتدا به شاهرخ خان و بعد هم به سپیده خانوم گیر میدن و اونهارو دو رو خطاب می کنند!

شاهرخ استخری: قبلا زنم جنبه نداشت!

اما کمی هم از نظریه شاهرخ استخری درباره همسرش و ورود به فضای مجازی بگوییم. مدتی پیش ویدیویی از لایو شاهرخ استخری منتشر شد که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

guj

guj

اما دلیل فرضی که میتونه برای تغییر نظر شاهرخ استخری وجود داشته باشه...

این روزا استفاده از اینستا و پول درآوردن ازش مثل آب خوردن شده. حالا شما فکرشو کن مشهور هم باشی خب دیگه چه بهتر به راحتی میتونین از این راه پول پارو کنین. سپیده بزمی پور نیز از این شرایط نهایت استفاده رو کرده و تبلیغات بسیار زیادی قبل میکنه و معرفی میکنه.

شاید اصلا به همین دلیلم هست که آقای بازیگر بیخیال نظریه قبلیشون شدن و حال خیلی زیبا عکس های همسر و فرزنداشون در مجازی منتشر میشه!

guj

فخر فروشی و خانه لوکس آقای بازیگر

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید. به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند و لحظه ای از خود و یا خانواده شان پست و استوری می گذارند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها