|

رونمایی الناز شاکردوست از پنت هاوسش که همه موندن اینجا کجاست؛ داداشش انگاری تَه گرفته!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر مشهور و مااایه تیله دار اینبار در پنت هاوسی بلند بالا ویدیو منتشر کرد که برای کاربران عجیب بود کجاست!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر جذاب و دوست داشتنی سینما می باشد که تا همین چند سال پیش به دلیل نقش های فانتزی و تکراری که بازی میکرد چندان محبوبیت نداشت چرا که خانوم خانوما همیشه در نقش هایی ناناز و دختر خوشگل دیده میشد و خب برای مخاطب تکرای و حرص آور شده بود اما چند سالی میشه که الناز شاکردوست روند کاری خود را تغییر داده و فیلم هایی بسیار جذاب با کاراکتر و گریمی متفاوت همچون "شبی که ماه کامل شد" و ... را در کارنامه اری خود ثبت کرده و حالا مخاطب او را از صمیم قلب دوست دارد نه صرفا برای اینکه خوشگله سینماست! الناز شاکردوست تبدیل به هنرمندی شده که سعی دارد تا خود را از حواشی به دور نگه دارد اما از طرفی هم بولد و تو چشم باشه!

حالا ممکنه بگین چجوری! اینجوری که خانوم خانوما رو در هیچ یک از کارای خز و حاشیه دار نمی بینیم و همیشه سعی داره تا شخصیتش رو حفظ کنه اما مثلا یهو میاد یه تیپ متفاوت میزنه و میشه سوژه عکاسان و اخبار هنرمندان که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید. اما الناز خانوم شاکردوست از بازیگرای فول مایه سینماست که اصلا به خاطر علاقش هم به این عرصه پا گذاشته نه به دلیل مالی.

وی در اینستاگرام هم گهگاهی در این باب مواردی منتشر میکنه. اما به تازگی الناز خانوم استوری ای گذاشت که نشون میده تو پنت هاوس ساختمانی بلند بالا هستش و داره طلوع آفتاب رو میگیره. 

النا شاکردوست آرومه آرومه، یهو به یه حرکت مثل فشنگ میره صدر جدول 

الناز خانوم که این روزا داره راه و بیراه تو فیلمای مختلف بازی میکنه و شده یه بازیگر خفن و تراز اول تو ایران، به تازگی از استایل جذابش تو اکران مردمی تی تی رونمایی کرد. این بازیگر که جدیدا رو دور دیده شدن با زوج هنری بامزه و فوق العاده محبوبش، هوتن شکیباست، خوش و بش و فاز بترکونشون با هم حسابی سر زبونا افتاده.

خانوم خانوما با یه استایل خیلی تابستونه و باحال که البته حسابی چشا رو برگردوند سمت خودش ظاهر شد. این تیپ الناز شاکردوست رو شبیه مدلای اروپایی کرده بود، تو اکران مردمی یه جوری واسه عکاسا رخ میداد که انگاری ایشون آنجلینا جولی رو واسه تیپ زدن درس میداده! البته فقط استایل راحت و رله خانوم نبود که خیلی به چشم میومد، لکه کیف خیییلیی خاصش هم که شبیه کیف بچه های مهدکودکه حسابی تو ذوق میزد. خلاصه که مایه دار باش، هر چه خواهی کن!

وقتی الناز شاکردوست خانوادگی تصمیم میگیرن کَل همو بخوابونن!

البته که این تنها مورد ینبود که از الناز شاکردوست تو این چند روزه دیده شده و خانوم بازیگر چند روز پیش هم باز اکران مردمی تی تی بودند اما اینبار از خواهر و برادر خود رونمایی کردند که خب این خودش یه پا جنجاله چرا که خواهر و برادر الناز خانوم هم ساده نبودند و بسیار جلب توجه کردند. داداش جانشون که با اندام درشت و سولار رفتشون حسابی رفتن تو چشم و آبجی خانومم که با صندلای پاشنه بلندشون حسابی نگاه هارو به سمت خود بردند.

اما در این بین مورد دیگری که جالب بود خود الناز شاکردوست بود که ایشون هم شبیه به ته دیگ سوخته شدن بود از شدت برنز و قمیش هایی که در کنار هوتن خان میومدن بسیار بسیار دیده و وایرال شد!

ناگفته نمونه که با توجه به اینکه امثال کت شوار برای خانوما خیلی مد شده خیلی خیییلی از بازیگران خانوم سینما این استایل رو اتخاب کردن و خلاصه هر شب یه چند تایی بازیگر زن با کت شلوار می بینیم!!!

Untitled

پست خبرساز الناز شاکردوست واسه تولدش

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود. یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

Untitled

بله همانطور که مطلب رو مشاهده کردید و خواندید الناط شاکردوست همانند هنرمندانی مثل بهاره رهنما نیست که از اون راه وارد بشه و خود را وارد جنجالات این چنینی کنه بلکه خانوم بازیگر از روند خود وارد میشه و حالا یا ریز مثل عکس بالایی نظرش رو بیان میکنه و یا با تیپ و سفر های لاکچری و خاصی که داره!

jgyj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها