|

گنگ پر و پیمون "ساره بیات" با علیرضاشون تو سفیدیِ مطلق؛ خانوم ته هر چی سلفیه درآورد!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگرای محبوب سینماس که به تازگی یه پست جینگول با حال و هوای عجیب تو پیجش منتشر کرد و دل طرفداراشو حسابی با خودش برد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اولین بار تو فیلم "جدایی نادر از سیمین" به صورت حرفه ای نقش آفرینی کرد و موفق شد جوایز بی شماری بخاطر این نقش دریافت کنه. اما محبوبیت فوق العاده ساره بیات از سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی شروع شد و تونست به دل خیلی از مردم راه پیدا کنه. ساره بیات مدتی میشه که با یکی از آهنگسازان مطرح به نام علیرضا افکاری ازدواج کرده و اینطور که پیداست زندگی خوب و خوشی کنار هم دارن.

ساره خانوم علاوه بر اینکه داره کف بازیگری رو درمیاره حسابی هم تو اینستا فعاله، اخیرا یه پست عجیب غریبی از خودش منتشر کرد که طبق معمول یه قسمت از عکس کلا نیست. ساره بیات که انگاری کلا عادت نداره یه عکس درست و حسابی تو پیجش بذاره و همش یا نصف صورتش نیس یا بخشیش کلا رفته، حالا هم مثل اینکه واسه نداشتن شرایط مناسب ظاهری یه عکس نصفه و نیمه گذاشت که به این واسطه بخواد شب بخیر بگه.

خانوم خانوما تو این عکس یه کلاه خیلی بامزه سرش کرده و یه فیلتر آنچنان غلیظی رو فیسش انداخته که معلوم نیس چی رو میخواسته باهاش پنهون کنه! ولی اینطور که پیداست تو یه فضای خیلی رویایی با یه فاز خفن داره عکس میگیره و انگاری روی تختایی شبیه تخت روباز اروپاییا نشسته و عکس گرفته که یه سفیدی خاصی به تم عکسش داده!

sfs

ساره بیات با این تیپاش طرفدار جذب کرده در حد تیم ملی!

ساره بیات علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری بخاطر سبک پوشش عجیب و خاصش هم  هست که حسابی معروف شده. ساره خانوم بخاطر قد کوتاهی که داره همیشه یه تیپای خفن و خاصی داره که فقط مخصوص خودشه.

البته ناگفته نمونه که شاید تو ظاهر ساره خانوم چندان علاقه ای به عکس گرفتن نداشته باشه ولی در واقعیت اصلا اینطور نیست. خانوم خانوما تو پیجش به قدری از خودش سلفی میگیره که دیگه ته هر چی سلفیه رو درآورده. خانوم بس دیگه چی میخوای از جون گوشیت آخه!

gyj

hj

hjl

زندگی لوکس و لاکچری ساره بیات و علیرضاشون!

ساره بیات تقریبا یک سالی میشه که با آهنگساز معروف علیرضا افکاری ازدواج کرده و زندگی خوش و خرمی رو کنار هم میگذرونن. از اونجایی که هر دو این زوج خیلی وضع خفنی دارن و دستشون به کم نمیره، از زمان وصلتشون با هم یه جوری از فاز عجیب و خارجکی طورشون رونمایی میکنن.

ساره خانوم گویا قصد داره دل طرفداراشو حسابی آب کنه وگرنه چه دلیلی داره مثلا شما از نمای خونه عکس بزاری و یا مثلا از ظروف شیک و دسر خوشمزه و مایه داری که دارید استوری کنی!!!

hc

hu

ساره بیات پایه همه بازیگرای خفن و محبوب!

ساره بیات از اون دسته بازیگراییه که تابحال با تعداد کمی از بازیگرا همبازی بوده ولی همونا به قدری خفن بودن که واسه داشتن یه کارنامه عالی بازیگری کافیه. ساره خانوم تو اولین بازیش نقش خواهر حامد بهداد رو در سریال "یک مشت پر عقاب" داشت و چند سال پیش هم تو سریال "دل" تونست نقش معشوقه او رو بازی کنه و با استقبال باورنکردنی روبه رو شد.

از اونجایی که آقای گلزار تو ایران خیلی طرفدار پر و پا قرص دارن، از زمانی که پایه بازیگری با ساره خانوم شده بودن همه تصور میکردن که آخرش این دو نفر با هم ازدواج میکنن. ولی ساره بیات حسابی زد تو کار یه آهنگساز و یه زندگی خفنی الان داره که بیا  ببین!

fwr

gwerf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها