|

خوشمزه جات تُحفه و گرووون "زنِ مهدی قائدی" تو دبی؛ خانوم آقاشو با مخ کوبوند زمین!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که همواری سعی دارد تا با تولید محتوای مختلف فالوورا رو در پیج نگه داره اینبار از خوشمزه جاتش گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قائدی از فوتبالیست های ایرانی و جوانی می باشد که البته در حال حاضر ایران نیست و مدتی پیش برای رفتنش به الاهلی امارات حسابی سوژه شد و حاشیه ساخت. اما مهدی قائدی همسری به نام ستاره معصومی دارد که ایشون سر دسته همه حواشی مهدی می باشد و نه تنها خودش به تنهایی جنجال داره بلکه مدیر برنامه قلب و ذهن مهدی قائدی هم هست.

ستاره معصومی دختری دهه هفتادی می باشد که البته هفت سالی از شوهرش بزرگتره و اوایل خیلی باعث تعجب و حرف و حدیث شده بود و حالا مخاطب راحت تر با این موضوع کنار اومده. ناگفته نمونه زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوطه اما خب از اونجایی که چهره های مشهور هر کارشون زیر ذره بین و نظرهاست این موارد هم به راحتی از زیر دستشون خارج نمیشه! اما ستاره خانوم معصومی همونطور که گفتیم خیلی ذهنش فعاله و حتی پیج خودش رو هم تونست با شهرت مهدی و انتشار تصاویر نامتعارف از خود ببره بالا و به بیش از نیم میلیون فالوور برسونه.

ستاره معصومی اینجوریه که عادت داره یا از تفریحات و روابطش با مهدی بذاره و یا از لاکچری بازیا و خورد و خوراکشون! که خب میدونین این موارد دقیقا همون محتوایی هستند که این روزها فالوورا حسابی دنبالش می کنن. وی به تازگی هم عکسی از چای و در خوشمزش منتشر کرد تا مبادا از قافله عقب بمونه!

setareh.masoumi_2890890535637939362_14424276718

شاید بگین این موارد که چیزی نیست که شما بهش دقت میکنید. اما این دقت ما نیست بلکه توجه کاربران هستش که دیگه از ددین این موارد کلافه شدن. در اینستاگرام مد شده که هر کی رسید و دو بار رفت کافه و کوه، پیجش میره بالا و بعد هم برای خودش میشه یه پا شاخ اینستایی!

ستاره معصومی نیز دقیقا به همین منوال رفت جلو و حالا تبلیغاتی با مبلغ بالا و هنگفت میذاره و میگیره. ستاره معصومی بالاترین تعداد فالوور میان همسران بازیگران و حتی فوتبالیست هارو داره که همه و همه توسط حواشی که ساخت جذب شدن!

Untitled

او باعث شد تا شباب الاهلی از قائدی ناامید شود!

هواداران شباب الاهلی معتقدند که تصمیمات مهدی علی سرمربی این تیم باعث شد تا نام قائدی در میان بازیکنانی قرار گیرد که باشگاه‌هایشان را ناامید کرده‌اند.

روزنامه امارات الیوم از قرار گرفتن نام این بازیکن در میان خارجی‌هایی که باشگاه‌هایشان را نا امید کرده‌اند، خبر داده است. درخشش باشوی کوچک در لیگ قهرمانان فصل قبل باعث توجه بسیاری از باشگاه‌ها به این بازیکن شد.

از الغرافه، سلتیک، آ.ا.ک آتن و… به‌عنوان تیم‌های خواهان این بازیکن نام برده می‌شد اما در نهایت این بازیکن لیگ امارات و تیم شباب الاهلی را برای مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

Untitled

خاندان شاخِ ستاره معصومی

ستاره و مهدی اما این روزها آرام تر و بی حاشیه تر از پیش شده اند و انگاری خیلی زود از دوره حواشی و توجه ها خارج شدند! 

اما در این میان خب از اونجایی که این زوج در دبی فامیل و آشنای خاصی ندارند هر از گاهی خانواده ستاره به دبی میروند و گاهی هم ستاره و مهدی میان ایران! البته که گزینه اول خیلی خیلی بیشتره تا دومی!! ستاره معصومی دو خواهر و یک برادر داره که ظاهرا از همشونم بزرگتره اما خلق و خوی شاخ بودن رو نه تنها خودش بلکه خواهراش و مامانش و داداششم دارن! 

شاید باورتون نشه ولی اونقدری که داداش کوچیکه ستاره تو عکسا سیس میاد داداش کوچیکه مهدی نمیاد! 

o

rdr

اینهمه ادا و اطوار و جذب فالوور جواااب داد!

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند و حتی تو باکس سوالات هم برخی همچنان ستاره رو متهم کردند و خیلی ها هم گفتن تو مقصر نبودی و مهدی کار درستی کرد که رفت!

اما از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند.  انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند!

joli

اما ستاره معصومی با وجود اینکه از مهدی هفت سالی بزرگتر است ولی به خوبی راه دل همسرشو بلده و مهدی هم با وجود سن کمش اما همانند خیلی از سلبریتی ها و فوتبالیست ها در پی دخترهای متعدد نیست و همراه با همسرش زندگی خوبی داره.

gug

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها