|

رونمایی "بهاره رهنما" تو باشگاه زنونه از شوشو جانِ سومش؛ حرکت خارجکی خانوم تو آب!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از دو ازدواج عجیب غریبی که داشت حالا با انتشار ویدیویی از خود در باشگاه خبر از ازدواج سومش داد!!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و جذابی می باشد که البته جذابیتش بیشتر تو حواشی که ایجاد میکنه هستش و هر چند وقت یکبار خودش خودش رو هدف قرار میده تا مورد عنایت کاربران قرار بگیره! حالا میگین یعنی چی؟ یعنی بهاره خانوم رهنما یه مدتی همونطور که میدونید با امیر خسرو عباسی یا همون حاجی جانش بریز و بپاش داشتند و هر روز بهاره رهنما رو در تصاویری ناشایست میدیدیم که البته مقصودشون ایجاد جنجال و دیده شدن بود و به هدفشونم رسیدن!

بعد ها بهاره رهنما رو یه سینگل مامیِ جذاب و خوش پوش و البته مستقل و محکم دیدم که حسابی بازار بلاگرارو ترکوند و دستش گرفت! مدتی هم خانوم خانوما که دیگه کم مونده بود کشف حجاب کنند رو به صورت یهویی با حجاب کامل دیدم که البته این قضیه هنوز ادامه داره اما نکته ای که هست اینه که بهاره رهنما بالارو گوشونده و نمیذاره یه تار موش معلوم باشه اما از طرفی هی مانتوهاش کوتاه تر میشن و حالا به بلوز شلوار رسیدن!

حالا همه اینها به کنار، به تازگی ویدیوی از بهاره رهنما منتشر شده که خب از اونجایی که این بازیگر جددیا همه چیز را منتشر می کند حتی استخر رفتنش رو! باشگاه رفتنشم گذاشت اما انگشتر حلقه دست وی حسابی گرد و خاک به پا کرد و بسیاری از کاربران گفتن ایشون رفته سراغ ازدواج سوم!!! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که خب مشخصه از قصد انقدر زوم کرده تا یه چیزایی رو بفهمونه!

تشکر ویژه بهاره رهنما از حاجی!

بهاره رهنما با کلی سر و صدا و هیاهو با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و با عکس و استوری هایی که منتشر می کردند خیلی ها گمان می کردند این دو نفر خوشبخت ترین آدم های روی زمین هستند اما گویا همش تظاهر بود و سرانجام این رابطه بعد از قریب به سه سال به جدایی و طلاق کشید. بهاره در ابتدا خیلی دوست نداشت از جدای اش بگوید و سعی می کرد از این موضوع طفره بره اما در نهایت مجبور شد که واقعیت رو بگه اون هم با یه پست عجیب و البته تشکر از حاجی بابت رفتش!

ewd

Untitled

زایمان بهاره رهنما گرد و خاک به پا کرد!

اما از دیگر حواشی که بهاره رهنما به تازگی راه انداخته بود و خیلی هارو به اشتباه انداخت انتشار ویدیوی از سونوگرافیش در سال 77 بود. وی دختری به نام پریا دارد که حاصل ازدواج اولش با پیمان قاسم خانی می باشد.

بهاره رهنما خیلی زیاد از سینما و بازیگری دور شده و تنها گاه گداری کارگردانی هایی ریز انجام میده. این ویدیو هم  بخشی از مستند من درباره مادران ایرانی است که بزودی اکران خواهد شد.

بسیاری از کاربران با دیدن این پست فکر کردند فیلم برا حالاست و بهاره تازه زایمان کرده! برخی هم گفتند با توجه به کیفیت بالای فیلم، امکان نداره برای سال 77 باشه و ساختگیه و یا بهش اضافه شده!

استخر بازی بهاره رهنما ملکه زیبایی ایران!

بهاره رهنما در حال حاضر پیجش 5 میلیونی فالوور داره و تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره. این به کنار! اگه بخوایم از عجایب بهاره رهنما بگیم، مورد دیگه اینکه رهنما پیج دیگری هم داره که زیر نظر خوش هدایت میشه اما مشخصه که ادمین شخصی هستش که حسابی شیفته خانوم بازیگره چرا که با انتشار عکس و فیلم هایی از بهاره هنما کپشن هایی عجیب غریب میذاره.

مثلا مدتی پیش بهاره رهنما رو پدیده ای بی بدیل خطاب نمود. و یا نوشت بهاره رهنما پیشتاز عرصه مد و مدلینگ اونهم با زیبایی خدادادی می باشد! این نوشته ها که خیلی هم زیاد هستند با تعجب شدید کاربران مواجه هستش اما همچنان ادامه میده!

این پیج به تازگی هم با انتشار ویدیویی از دست بهاره رهنما که خانوم خانوما در استخر بودن متنی عجیب نوشت: زیبایی دستان ملکه زیبایی ایران، بانو بهاره رهنما، جلایی دو چندان به زیورآلات می بخشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها