|

تتلو دوباره سحر قریشی رو مطلقه کرد؛ درخواست امیر از دختر تتلیتیا واسه فازگیری

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بار دیگر در اینستاگرام خبرساز شد و بازهم اعلام کرد که از سحر قریشی جدا شده و دیگه مجردِ مجرد است!

لینک کوتاه کپی شد
13

امیر تتلو با انتشار متنی که در اینستاگرام بازنشر شده با اعلام جدایی از سحر قریشی به طرفدارانش توصیه کرد وارد آنچه او رابطه فابریکی خوانده نشوند.

به گزارش «شایانیوز» برخی کاربران در واکنش به جدایی دوباره امیر تتلو و سحر قریشی این ماجرا را بازی جدید این دو سلبریتی جنجالی دانستند.

هرچند خواننده ایرانی مقیم ترکیه با تصمیم های یکباره و عجیب و غریب خود بعید نیست بازیگر زن سابق سینمای ایران را که حاج خانوم خطاب می کرد و به عنوان همسر از او یاد می کرد طلاق داده باشد.

ezgif.com-gif-maker (2)

پیش تر امیر تتلو به علت آنچه خواننده ایرانی اعتیاد سحر قریشی عنوان کرده بود از همدیگر جدا شده بودند. جدایی قبلی تتلو و سحر قریشی با معذرت خواهی خانم بازیگر پایان یافته بود.

واکنش سحر قریشی به ماجرای حذف ردپایش از خانه امیر تتلو!

چیزی از انتشار این متن نگذشته بود که سحر قریشی ویدیویی از خانه تتلو منتشر کرد و نشان داد که هنوز با این خواننده زندگی می کند.هایی که

سحر قریشی با تمام حرف و حدیث هایی که تتلو درباره او می زند اما دست بردار نیست و تتلو را رها نمی کند.

تتلو واقعاً عاشق سحر قریشی بود؟

همونطور که میدونین امیر تتلو از خیلی وقت پیش گفت که تنها عشقش تو زندگی فقط موسیقیه و با موزیکاش ازدواج کرده است! واسه همین هم هر کسی که تو زندگیش میاد موقتیه و هیچی برای اون موسیقی نمیشه. اما سحر خانوم از همون روز اول مثل اینکه خیلی دل آقای تتلو رو برد که ایشون به خاطر علاقه اش به سحر قریشی تمام بند موزیکی که مدت ها باهاش کار میکرد رو کنار گذاشت و خلاصه کل گروهش مرد شده بودن. این قضیه بعد از کنسرت استانبول امیر تتلو برای طرفداراش خیلی جالب بود و نشون میداد که کم کم رابطه ی امیر و سحر داره جدی میشه اما انگار این رابطه حالا به پایان رسیده حداقل از سوی امیر.

سحر+قریشی

توهین امیر تتلو به سریال یاغی و علی شادمانی!

امیر تتلو اصولا درباره هر موضوعی که دلش بخواهد اظهارنظر می کند حالا چه تو اون زمینه تخصص داشته باشد و چه نداشته باشد اصلاً مهم نیست! این خواننده جنجالی این بار با انتشار ویدئویی به یاغی حمله کرد و اظهار نظر عجیبی را از آن مطرح کرد.

امیر تتلو با حالت تمسخر گفت :

وقتی یه سریال می سازین اسمش رو میذارین یاغی

یه تتو این ور میزین یه تتو اون ور

اون یاغی وقتی دعواش میشه نباید بگه

تو قلب من را شکستی

تو عشق من نیستی….

وی در ادامه از الفاظ رکیکی استفاده کرد و گفت باید چنین دیالوگ هایی در فیلم استفاده شود که طبیعی باشد!

cover-1x1_4

درخواست غیر منتظره امیر تتلو از بهروز وثوقی؛ معذرت خواهی کن!

گفتیم که امیر تتلو درباره همه چیز و همه کس اظهارنظر می کند. شب گذشته امیر تتلو، حسین تهی و رضا پیشرو بعد از 15 سال با یکدیگر دیدار کردند و حرف های متفاوتی زدند از جمله پشیمانی از مصرف مشروبات الکلی.

امیر تتلو خواننده جنجالی گفت ما از این کار پشیمان هستیم و بارها عذرخواهی کردیم اما بهروز وثوقی هم که با نشان دادن این صحنه ها در فیلم های قدیمی بدآموزی داشت باید عذرخواهی کند.

تتلو گفت بسیاری از آسیب ها از جمله دعوا و درگیری ناموسی به دلیل مصرف مشروبات الکلی است. او گفت فیلم های بهروز وثوقی موجب ترویج این فرهنگ شده است.

او با بیان اینکه وثوقی بازیگر مطرح و خوبی است و دوست دارد بتواند او را در کلیپ خودش بیاورد گفت این مساله باعث نمی شود از اشتباهات گذشته اش نگوییم.

behrooz-vosughi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها