|

ژست رمانتیک مهدی هاشمی و زَن دومش که حسابی مورد عنایت کاربرا قرار گرفت؛ دیو دلبری شدن!

mehdi hashemi shayanews

مهنوش صادقی زن دوم مهدی هاشمی است که هربار با انتشار تصاویر خود با آقاشون مورد عنایت کاربران قرار میگیرد و اینبار هم با عکس جدیدش چنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی هاشمی بازیگر با سابقه و محبوب ایرای می باشد که البته از لحاظ بازیگری مخاطب دوست دارد نه شخصیتی! چرا که مهدی هاشمی از دسته طلاق گرفتگان سینما بود که همسرش گلاب آدینه رو ول کرد و سالهاست که با همسر جدیدش در ارتباطه، حتی زمانی که هنوز مخاطب او را همسر خانوم آدینه میدونست! مهدی هاشمی خیلی وقته که همسری به نام مهنوش صادقی دارد که ایشون هم در بازیگری دستی بر آتش دارند.

مهنوش صادقی رو اگه بخوایم بیشتر بشناسیم باید رجوع کنیم به سریال جذاب "دردسر های عظیم". چرا که خانوم خانوما در این کار که اتفاقا مهدی هاشمی هم از بازیگرانش بود حضور داشتند و نقش خواهر لطیف رو ایفا کردند. مهدی هاشمی خونوادگی در سینما حضور دارند چرا که این از زن اول و دوم آقای بازی، و اونهم از دخترشون خانوم نورا هاشمی و داماد سابقشون که ایشون هم کارگردان بودند! مهدی هاشمی هنرمندی درخشان و کاربلد بوده و هست که هم در سینما و هم در تلویزیون بازی کرده و خیلی ها دوستش داشتند تا اینکه خبر از ازدواج دومش رسید و حالا بسیاری از مخاطبین تنها کافیه تا عکسی از آقای بازیگر به همراه مهنوش صادقی ببینند اونوقته که نظرات پر میشه از الفاظ ناجور و متلک هایی که روانه مهدی هاشمی می شود!

در ادامه عکس جدید و رمانتیک مهدی هاشمی و خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که جالبه خیلی ها سرنوشت مهدی هاشمی رو همچون آقای رضا رویگری دیدند و نوشتند!

yhui

اولین بار کی این ازدواج مخفیانه رو لو داد؟

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیر ماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

ihyi

نظر نامتعارف کاربران در مورد این ازدواج!

جالبه بدونید هنوز هم بعد از گذشت اینهمه مدت و انتشار تصاویر رمانتیک مهدی هاشمی با همسر دوم، همچنان خانوم گلاب آدینه تصویر دونفره و بسیار قدیمی خود با مهدی خان رو بر روی پروفایل اینستاگرام دارند و هنوز عوض نکردن! خیلی ها از این حرکت آدینه بسیار متعجب شدند و دلیلش رو نمیدونن و برخی هم عشق میدوننش!

مهنوش صادقی گهکاهی پست و یا استوری میذاره اما چیزی که همیشه وجود داره کامنت های بسیار نامتعارف کاربران برای او می باشد که وی را متهم به هتاکی و خیانت و ساخت خونه رو اواره زندگی کس دیگه و هزااار جور حرف ناجور دیگه می کنند. ناگفته نمونه که مهنوش خانوم صادقی هم هیچ یک از کامنت هارو نمیبندن و همگی باز هستند تا هر کی هر چه دل تنگش میخواد بگه!!

yf

و اما کل داستان عجیب آقای بازیگر از زبان خودش!

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

همسر دومم بایکوت شد بخاطر من صبوری کرد!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

tdythdy

تصویری که بالاتر مشاهده کردید نیز به دلیل خطای دید و زاویه دوربین دستهای مهدی هاشمی بسیار بزرگ تر از دست های همسرشون افتاده به همنی علت برخی از کاربران ان ها به دیو و دلبر تشبیه کردند! 

gtu

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها