|

وقتی "مهرانه مهین ترابی" یه دختر مُسنه و با زانیار سِلفی گرفته چشم درار؛ چه فاب شدن!

mehraneh mahintorabi shayanews

مهرانه مهین ترابی بازیگر سن بالا اما مجرد ایرانی می باشد که ظاهرا با خواننده ها ارتباط خوبی داره و به تازگی هم عکسی عجیب با زانیار گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهرانه مهین ترابی بازیگر محبوب و مشهور ایرانی می باشد که سالهاااست در این عرصه حضور داره و اسم و رسم خاص خودش رو داره اما از هنرمندان بسیار کم حاشیه ای هم هستش که تا به حال مورد خاصی ازش دیده و شنیده نشده. حالا شاید بگین ایشون سنشون بالاست و خب عادیه که جنجالی نباشن اما بهتره بدونین که اتفاقااا این روزا خانومای بازیگر سن و سال دار بیشتر از خانومای جَوون در حال تازیدن هستند جوری که انگاری فقط مهرانه مهین ترابی عقب افتاده بود که ظاهرا ایشون هم به مرحله رسید! مهرانه مهین ترابی هنوز ازدواج نکرده و از پیر دختران سینماست که البته همیشه نقش مادری مهربون رو در فیلم وسریال ها ایفا کرده!

مهرانه مهین ترابی اما مدتی میشه که در این عرصه کمرنگ شده و خب در عوض خانوم بازیگر در فضای مجازی و اینستاگرام حسابی اکتیوه و اتفاقا 100 هزار کاربر دنبال کننده هم دارد! مهرانه خانوم مه ترابی حتی در استایل و حجابش هم با هم صنفاش فرق داره و متعادل و مناسب با سنش میپوشه چرا که خانوم هایی مثل مرجانه گلچین و بهاره رهنما دیگه اونقدری عجیب و تو چشممم شدن و تیپ میزنن که آدم دهنش وا میمونه این خانوم ها تینیجر هستند و یا مادر و مادر بزرگ!

ihyih

حرکت عجیب مهرانه مهین ترابی با سیروان و زانیار خان!

اما از این ها که بگذریم ظاهرا چهره های مشهور حالا چه بلاگر چه فوتبالیست چه بازیگر و.... همشون با هم ارتباطاتی دارند که ما فکرشم نمیکنیم اما یهو می بینیم عه اینا با هم چه رفیق فابن! حالا به تازگی هم تصویری از مهرانه مهین ترابی با برادران خسروی یعنی سیروان و زانیار دو خواننده مطرح کشور منتشر شده که مهرانه خانوم دستشون روی شونه زانیار هستش و یه سلفی خیلی صمیمی گرفتن!!!

انگاری شما مشهور باشی برات خیلی از قفل های مملکت باز میشه!

Untitled

خیلی از هنرمندان و بازیگران در ایران هستند که هنوز ازدواج نکردن و یا به قول یکی از کاربران فهمیدن سری که درد نمیکنه رو نباید دستمال بست اما خب به هر حال برخی از آن ها دیگه به سن و سالی بالا رسیده اند و هنوز هم خبری از متاهل شدنشون نیست!

به گزارش شایانیوز، اما تو این مجرد بودن ها بازیگرانی هم هستند که خب از شدت شهرت و اینکه جایگاهشون خدشه دار نشه یا به دلایل شخصی و اینکه ریزش هوادار نداشته باشن و تعهدی هم وجود نداشته باشه مثل آقای محمدرضا گلزار هنوز ازدواج نکردن که یه امر شخصی هم هستش اما چون بازیگرن و معروف، این کارشون بولد میشه و برای خیلی ها مهمه!!

حالا چی چشم مهرانه مهین ترابی رو گرفته که ازدواج نکرده!

مهرانه مهین ترابی  از خانومای سن بالایی محسوب میشه که هنوز نه ازدواجی کرده و نه بچه ای داره اما همیشه در فیلم و سریال ها نقش مادری دلسوز و مهربان رو داشته. خانوم بازیگر دلیل ازدواج نکردنش رو عشق فراوون به حرفه اش یعنی بازیگری میدونه به همین دلیل از ازدواج گذشت تا جلودارش در این عرصه نباشد. مهرانه مهین ترابی سفر رو خیلی دوست داره اما هیچوقت با دوستاش به کمپ و تور نرفته چرا که دوست داره همیشه تو هتلی لوکس باشه و رو نظم بسیار حساسه!

ihyih

ef

بیوگرافی جالب مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی در سال 1336 در کرج متولد شد. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد.  مهرانه مهین ترابی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مهرانه مهین ترابی 

در اوایل انقلاب وارد دنیای بازیگری شد، روزهایی که بازیگران زن زیادی ممنوع الفعالیت شده بودند و میدان را برای حضور چهره‌های جوان و با استعداد باز گذاشته بود.

utu

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها