|

عکسای یونیک "مریم مومن" که انگاری روسری تنِشه؛ خانوم شب تا صبح تو لوازم آرایش خسبیدی!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر سریال جادوگر یه مرداد ماهیه و به تازگی جشن تولدی ریز برای خودش گرفت که طبق معمول عکسای ژورنالی خانوم ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش چهره و البته خوش آتیه ایرانی می باشد که این روزا با بازی اش در سریال شبکه خانگی "جادوگر" مخاطب رو بیشتر با خودش آشنا کرده و حالا هوادارای بسیاری داره. مریم مومن یه دختر دهه هفتادی جذابه که البته آخرای این دهه به دنیا اومده و سن و سال بالایی نداره. مریم مومن در سریال "بانوی عمارت" اولین بار بازی کرد و خب از اونجایی که نقش خوبی داشت و به خوبی هم نقش بازی کرد تونست خیلی زود بیاد به چشم و مشهور بشه اما خب چون در کل دختر جنجالی ای نیست حاشیه دار نشد!

مریم مومن اما همانند همه کاربرا و هم صنفاش فعالیت زیادی در اینستاگرام داره اما از اون مدلیاست که دوست داره همیییشه ظاهری خیلی جذاب و آرا ویرا کرده و خفن داشته باشه و هیچگاه طرفدارش خانوم خانوما رو ژولیده یا بی آرایش ندیده!! مریم مومن در برنامه مافیا هم شرکت و بازی کرده بود که مخاطب چندان دوستش نداشت چرا که خانوم بازیگر انگاری در این بازی حس خودشیفتگی زیادی داشتند، در ست برخلاف اینستا که مظلوم به نظر میاد!

از این ها که بگذریم مریم مومن یه مردادیه و به تازگی 24 سالش تموم شده. وی حتی از ترلان پروانه هم کوچیکتره اما چهره ای بزرگتر از سن و سالش داره. در ادامه تصایری که مریم مومن از خود برای تولدش منتشر کرد را مشاهده می کنید که طبق معمول خوشتیپ کرده و آراسته هستش! اصلا اگه غیر این بود باید تعجب میکردیم!!!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

مریم مومن همش میخواد به چشم بیاد!

مریم مومن هم مثل بازیگرای دیگه تو خط مدل شدنه و از زمان محبوبیتش عکسای جورواجوری رو با ژست ها و استایلای مختلف منتشر کرده که به گفته بعضی از کاربران مثل اینکه خیلی لذت شهرت خانوم مومن رو عوض کرده و اگه قراره اینطوری پیش بره ایشون هم به دسته بازیگرای خودشیفته میپیونده.

البته میشه گفت مریم مومن از بقیه بازیگرا یه پله بالاتر رفته و هم مدلینگ میکاپ و هم لباس رو در کنار هم انجام میده و انگار با میکاپای خاصش میخواد سنش رو بالاتر از آنچه هست نشون بده.

در تصاویر تولد کیک مریم مومن فیس خودشم رو کیک هست که خب این چهره مربوط به گریم او در سریال جادوگر هستش!

Untitled

مریم مومن ازدواج کرده؟ یا سینگله!

مریم مومن از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم." اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

Untitled

حواشی مریم مومن

اما از حواشی که گاهی برای مریم مومن ساخته می شود شاید بتوان به حجاب و نوع استایل این بازیگر اشاره کرد. او که به مانند خیلی از هنرمندان دیگر اونقدر ها در قید و بند حجاب نیست و اندام درشتی هم دارد با پوشیدن لباس هایی مثل دامن کوتاه که مدتی پیش دیده شده بود با جوراب شلواری و ژست نه چندان جالب مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفت. 

شاید بگین طرز پوشش هر شخص به خودش ارتباط دارد اما نظر خیلی ها بر این است که وقتی خانمی به عنوان سلبریتی تصاویر خود را به گونه ای که میداند جنجالی می شود، منتشر می کند پس باید هم در انتظار کامنت های مختلف باشد و اینکه برخی هم بازیگران را به عنوان الگوی جامعه عنوان می کنند که باید نتیجه گرفت نه تنها الگو نیستند که گاهی هم باعث رواج موارد ناشایست می شوند!

gug

kuhuk

مصاحبه و جواب عجیب مریم مومن در رابطه با شرایط ازدواج

مریم مومن از فرزندان طلاق است و به گفته خود در 9 سالگی با جدایی مادر پدرش از هم ضربه بسیار بدی خورده و یک شبه بزرگ شده! وی از اون به بعد حامی مادرش بوده تا از شرایط سخت روحی با آرامش بیاد بیرون.

اماچیزی که شوکه کننده بود این بود که مریم مومن مدتی پیش در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشته است و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عبدالواحد ارسالی در

    مریم مومن و متین ستوده زیباترین هنرپیشه های ایران هستند البته این نظر شخصی منه.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها