|

فازِ کیفور "مرجانه گلچین" وسط کنسرت؛ اینقد خفنه که پلنگ باید لباسشو بده ایشون بپوشه!

marjaneh golchin shayanews

مرجانه گلچین از بازیگرای محبوب سینماس که اینستا رو داره هر روز با پستای شاخش حسابی میترکونه و اخیرا هم با فاز عجیبی تو کنسرت ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگران خیلی خوب و خفن سینما و تلویزیونه که شاید تصور کنین خیلی وقته ازش خبری نیست و از یاد مردم رفته، ولی اینطور نیست. مرجانه گلچین مدت زیادیه که عین زبل خان همه جا حضور داره و با استایلا و جینگول مستون بازیاش شده یه سلبریتی تمام عیار که کاربرای فضای مجازی حسابی براش سر و دست میشکونن. مرجانه گلچین علاوه بر تیپای خفنی که تو اینستا میپوشه و حسابی باهاش هم پز میده، از رفیق رفقاش هم اصلا غافل نمیشه و سعی میکنه همه طرفُ نگه داره و از هیچی عقب نمونه.

حالا به تازگی هم خانوم خانوما تشریف بردن کنسرت یکی از شاخای خوانندگی به نام علی عبدالمالکی و رفیق جونشون هم از فاز عجیب و حال غریبی که داره یه ویدیو گرفت که گویا باب میل مرجانه خانوم هم بوده و تو اینستاش گذاشت. مرجانه گلچین تو این کلیپ یه جوری چیتان پیتان کرده که گویا به تازگی وارد سن 18 سالگی شده و حسابی آب زیر پوستش رفته و یه غول اینستایی شده که بیا و ببین!

فیس و تیپای جینگولش کم بود خانوم رفته تو کار کنسرت گردی و میخواد از این راه هم بیش از پیش به چشم بیاد که البته خیلی هم این کارش جوابه. همخوانی او با یه خواننده جوون مثل عبدالمالکی توجه خیلی از کاربرا رو به سمت خودش جذب کرده و برعکس اینکه خانوم باید تشریف ببره کنسرت قدیمیای ساز و آواز، اما این جور سبکا رو ترجیح میده، همگی از دل خجسته مرجانه گلچین سرچشمه میگیره و بس!!!

فاز گرفتن مرجانه گلچین با استایلای گنگ بالاش!

مرجانه خانومو اینطوری نبینینش، خانوم تو فضای مجازی علاوه بر خودنمایی های راه وبیراه یه جوری با رفیق رفقای نابش میگرده و تفریح میکنه چش درآر. درسته که خانوم حالا حالاها تو فیلم و سریالی بازی نمیکنه، ولی مدام در حال گشت و گذاره و فقط به تهرون هم راضی نیس و باید کل کشورو بگرده بلکه خانومو بتونه راضی کنه.

خانوم تازگیا یه پستی گذاشته بود و با سفیدای روی سرش زده بود تو فاز خواننده ها و با رابعه اسکویی و مازیار خان جدید سینما حسابی داشت حال میداد به خودش!

fef

fsef

bff

میکاپای خز و خیل از مرجانه گلچین چی ساااااخت!

مرجانه گلچین که حسابی اعتماد به نفسش داره سر به فلک میکشه، با یه عالمه میکاپ رنگارنگ چنان تو اینستا خودنمایی میکنه که نگو و نپرس. اگه یکم تو پیجش بگردین قطعا عکسای جورواجورش توجهتونُ به سمت خودش جلب میکنه که این خانوم کی این همه فازش خفن شد که ما نفهمیدیم. 

dv

er

مرجان گلچین واسه شهرت حسابی پا میده هااا!

در راستای تبلیغات اینستایی که این روزا حسابی بین سلبریتیا معروف شده باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو تا استوری گذاشت که در حال پدیکوره و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

fadef

fg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها