|

تیپ زیادی خاص "ساناز سعیدی" در حالی که کُت پوشیده با دمپایی؛ شمام بتراش خوب میشیااا

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر ناز و با استعدادی می باشد که اغلب استایل های تینیجری میزنه و اینبار با یه ترکیب تابستونی هواداراشو ذوق زده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش چهره و خوش استایل ایرانی می باشد که هنوز سابقه کاری تعداد بالایی نداره اما از اونجایی که نقش های تو چشمی بازی کرده، خیلی زود شناخته شد و حالا از هنرمندان مشهور و پر طرفدار می باشد. البته که ساناز سعیدی با توجه به اینکه چندان حاشیه ساز نیست میتونیت خیلی بیشتر از اینها دیده بشه و همچون خانوم سحر قریشی با یک بازی و یکبار دیده شدن دست و پاش رو گم کنه و خودش رو بندازه تو دریای جنجالات تا بیشتر مشهور بشه اما ظاهرا ساناز سعیدی قصد داره تا قدم به قدم با استعداد و تلاش جلو بره!

حالا چرا انقدر سحر قریشی رو تخریب کردیم چون خانوم بازیگر پس از بازی در نقش یلدای دلنوازان و مشهوریت خیلی زود حتی از همسرش طلاق گرفت تا راحت تر به موارد دلخاه خود برسه و لخباری بود که از خانوم خانوما بیرون میومد در حدی که کفر همکاراشم درآورده بود!

از همسر تتل خان که بگذریم و برسیم به ساناز سعیدی باید بگیم که ایشون در سریال از "سرنوشت" نقش آرام رو بازی کرد و خیلی هارو شیفته خود کرد. ساناز سعیدی حالا چون میدونه پیگیر داره خب به عنوان یک هنرمند تصاویر زیبایی از خود منتشر میکنه. در ادامه عکس های جدید وی را با استایلی تابستونه و موهایی همیشه فِر مشاهده می کنید.

Untitled

وقتی ساناز سعیدی دوست نداره تراااشیده و باربی طور باشه!

همونطور که در تصاویر بالایی دیدین ساناز خانوم سعیدی اصلا اهل تیغای جراحی و عمل و چیتان پیتان های مصنوعی امروزی نیست و با وجود اینکه بینی نچرالش گهگاهی خیلی تو چشمه اما انگاری از چهرش راضیه و علاقه ای به دست زدنش به ترکیب فیسش داره.

این روزا خیلی از هنرمندامون هستند مثل خانوم شادی مختاری که اصلا اول میرن میکوبن و از نو میسازن بعد میان بازیگر میشن و یا برخی هم مثل نیوشا ضیغمی دو بار دو بار بینی رو میبرن زیر دست دکتر جان بلکه تراااشیده و عروسکی از آب در بیاد! ساناز سعیدی از خوبیای دیگشم اینه که چندان اهل میکاپای غلیظ طور نیست و خب از اونجایی که استفاده از لوازم آرایش تو ایران به طرز فجیعی استفاده میشه، اینجوری بودن خودش یه خوبیه!

Untitled

فاز گیری ساناز سعیدی با خسرو خان!

اما حالا ساناز سعیدی حسابی گنگش بالاست و تو فضای مجازی تبدیل به یه شاخ درست و حسابی شده و داره روز به روز فالوواری بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه.

ساناز خانوم به تازگی با یه فاز عجیب غریب ویدیویی گذاشت تو پیجش و با صدایی از خسرو شکیبایی چنان رفته تو حس انگاری که آهنگ رپ خیلی خفن گذاشته. البته الان دیگه واسه خیلیا مد شده که واسه به رخ کشیدن ماشینشون از هیچ کاری دریغ نمیکنن.

حالا هم ساناز سعیدی زده تو کار رخ گرفتن با صدای آقای محبوب سینما و سیسِ خاص و لوکسش نشون میده که با یکم شهرت میشه هر جوری که میخوای فاز بگیری و هیچکی هم نمیتونه حرفی بهت بزنه! خانوم خانوما که عشق مینی اسکارف و تیپای راحت و رله است حالا با یه شومیز سفید و انگشترش که رسما داره تو حلق فالووراش میکنه، از فاز جدیدش رونمایی کرد!

بیوگرافی جالب ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید.

بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت.

در سال 1396 برای اولین بار با سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان در نقش ناهید از قاب شبکه سه بازی در تلویزیون را تجربه کرد.در این مجموعه علیرضا کمالی ، ژاله صامتی ، داریوش فرهنگ و بهناز جعفری هم حضور داشتند.

Untitled

از آرشیتکت تا بازیگری!

قبل ورود به حرفه بازیگری من در رشته تحصیلی خودم یعنی «معماری» در یک شرکت مشغول کار بودم و بعد از یک هفته تست برای سریال نفس انتخاب شدم. برای نزدیک شدن به نقشم به کلاس نقاشی رفتم و دوره پرستاری تا حضور در آژانس های هواپیمایی در دوره پیش تولید را گذراندم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها