|

استوری دیده نشده از سارای پایتخت وقتی میخواد خارجی بازی دراره؛ چه فِیس تند و تیزی!

saranika forghani shayanews

سارای پایتخت دختر دهه هشتادی و مشهور سینمای ایران که با خواهرش در سوئد زندگی می کنند اینبار استوری از جاده رویایی و خارجی گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی بازیگرای دوقلو و کوچولوی سریال پایتخت هستند که البته دیگه برای خودشون خانومی شدن و حالا یه تنه هم بلاگرن هم بیزینس من!! البته که دلیل این صحبت رو در ادامه خواهیم گفت اما سارا و نیکا چهره هایی کم سن و سال هستند که هواداران بسیاری دارن در حدی که حسابی پیگیرشونن و برای هر عکس و استوریشون غش و ضعف میکنن. اما در این میان خیلیا فکر میکنن سارا از نیکا آروم تره که خب جدیدا داره نشون میده اینجوری نیست و سارا خانوم هم شیطنت های خاص خودش رو داره!

سارا و نیکا در حال حاضر سوئد زندگی می کنند و شرایط مرفهی دارند اما دختران نقی همینکه کمی تا قسمتی با این سریال مشهور شدن انگاری دست و پاشونو گم کردن و عکس و فیلمای نامتعارفشون روانه مجازی شد. اما از یه جایی به بعد مثل همه بازیگرا جلوی اونها هم گفته شد و حتی در فصل آخر حضور نداشتند. اما حالا خیلی وقته که سارا و نیکا محافظه کار شدن و پست و استوری هایی حتی پوشیده تر از خانومای داخل ایران منتشر م کنن.

اما دوقلوها گهگاهی هم در میان عکس و بومرنگ چهره همیشگیشون، از تفریحات و رستوران گردی میذارن! سارای پایتخت اینبار اومد و تنوع به خرج داد و ویدیویی کوتاه از جاده ای رویایی استوری کرد و با کمی رنگ و لعاب دل هواداراشو برد!

نیکا خانوم و شغلای گنده تر از سنش!

نیکا در مجموع یه نَمور از سارا خانوم شیطون تره و معمولا در لایو هایی ک میذارنم اینطور نشون میده. اما دوقلوها خب از اونجایی که پیجاشون بزرگ شده گهگاهی تبلیغاتی منتشر می کنند که خب باز هم نیکا فرقانی در این زمینه فعال تره. مدت ها پیش نیکا خانوم دائما از پسری جوان به نام علی حسنی میگفت و تبلیغش رو میکرد که تو کار ارزه و این حرفا! بعد اومد و از جایزه صد میلیونی تو پیجش نوشت و حالا هم با انتشار تصویری از یک آقا که ظاهرا املاک دار هستند در استانبول گفت!

hi

البته که این روزا خیلی ها هتسند که از طریق پیج بزرگشون درآمد زایی دارند و تبلیغات می کنند و خب ماهیت کار نیکا فرقانی بد نبود اما سوالی که برای کاربران به وجود اومد این بود که چرا دختری در این سن و سال دائما از چنین مواردی میگه و میذاره! واقعا موضوع جذاب تری که درخور شخصیت و سن و سال و جنسیت او باشه وجود نداشت؟!

Untitled

شوخی جالب سارا خانوم با وضعیت عجیب سوئد!

گفته بودم که سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند و نکته ای ک وجود داره اینه که اونها همیشه با لباسی گرم و تدی و بافت و این جور لباس ها دیده میشن و خب مشخصه که کشور سردیه و اینطورم که سارا نشون داد خیلی هم دیر شب میشه!!!

مثلا مدتی پیش سارا فرقانی ویدیویی منتشر کرد که، تغییرات عجیب شبانه روز در این کشور را نشان میداد که گاه باعث کلافه شدن مردم سوئد هم می شود. 

او می گوید که ساعت 8 و 21 دقیقه شب است، اما هنوز هوا روشن است و خورشید در آسمان قرار دارد.

uhu

چهره های تند و تیز سارا و نیکا!

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این دو خواهر را مشاهده می کنید.

سارا و نیکا اصلاً چجوری بازیگر شدند؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکساله نشده بود که وارد عرصه هنر شدند اون ها زمانیکه 8 ماهه بودند در سریال نوروزی دوباره زندگی بازی می‌کردند. یکی از عوامل این فیلم آن‌ ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.

مامان معروف سارا و نیکا

سارا و نیکا در گذاشتن پست تنبل هستند اما در لایو گذاشتن اون هم با فیلتر های اینستایی خیلی هم زرنگ و پرکارند. در ادامه لایو جدید نیکا فرقانی را مشاهده می کنید که مامانشم به لایو میاره و ظاهرا مامان جان هم دستی در تلویزیون داشته و به گفته خود در برنامه "به خانه بر میگردیم" اومده بوده! کاربران در نظرات همچنان بر این عقیده بودند که سارا و نیکا خیلی سرد و وا رفته هستند و استعدادی در بازیگری ندارند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی