|

عاطی جونِ ستایش رو یادته؟ ورژن اینستاییش ببین کَف کن؛ با شَمایلی غریب تو دود و دم!

shiva khonyagar shayanews

شیوا خنیاگر بازیگر نقش عاطی در ستایش می باشد که هنرمندی بسیار آرام و بی حاشیه است تا اینکه به تازگی تصویری دود و دم دار از او منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- یکی از سریال هایی که خیلی خیلی مردم دوستش داشتند "ستایش" بوده و هست به طوری که درخواست برای فصل سومش هم شد و در نهایت این کار ساخته شد. این سریال همانند مختارنامه و یا یوسف پیامبر از جمله سریال هایی بوده که تا به حال یه پونصد باری شبکه آی فیلم نشونش داده و با وجود اینکه سه فصل بود اما مخاطب چهار چشمی پای تلویزیون می نشست و داستان ستایش خانوم و آقای فردوس رو نگاه می کرد.

اتفاقا ستایش تا همین چند شب پیش هم در این شبکه پخش میشد و تازگیا تموم شده اما نکته جالبش اینه که در تیر ماه سریال ستایش پر بیننده ترین سریال منتخب شد. حالا از این ها که بگذریم خب ستایش بازیگران زیادی داتش که برخیشون همانند خود نرگس محمدی و یا لاله مرزبان با این کار شناخته شدند و حالا سری در سرا درآورده اند. در فصل اول اگه یادتون باشه حشمت خان فردوس خیلی زیاد خودخواه و خوبین بود اما تو دنیاش یکی طاهرو خیلی دوست داتش و یکی عاطی خانوم همسرش رو!

شیوا خنیاگر همون عاطی خانوم هستند که هنرمندی قابل و شناخته شده اند اما خب چون حاشیه خاصی ندارند و کمتر هم در فیلم و سریال ها دیده میشن، چندان بولد نیستند. شیوا خنیاگر حتی در اینستاگرام هم کم حاشیست اما هواداران خاص خودش رو هم داره و بیش از 130 هزار کاربر دنبال کننده او هستند. انقدر گفتیم ایشون حاشیه ندارند اما به تازگی تصویری از عاطی جون منتشر شده که با چهره و ظاهری عجیب هستند به طوری که از نظر کاربران شبیه به فالگیرا شدن! در این بین خیلی ها هم به سیگار خانوم بازیگر اشاره کردند کحه خب جای تعجب براشون داشت!!

Untitled

ورژن اینستایی عاطی جون با صدای مثل بلبلش!

شیوا خونیاگر صدای زیبایی داره و تو همون سریال ستایش هم صداش کاملا مشخص بود و اصلا خیلی ها به همین دلیل و اینکه خانمی آروم و با شخصیت است شیفته او شده بودند. شیوا خونیاگر بازیگر و مدرس فن بیان و گویندگی می باشد و در این راه فعالیت بسیار خوبی دارذد.

اما خیلی از کاربران با دیدن تصویری که بالاتر مشاهده کردید انگاری خورد تو ذوقشون و انتظار دیدن چنین صحنه ای رو نداشتن! 

شیوا خانوم خونیاگر تصاویر بسیار زیاد و جذابی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که خب نشون میده از هنرمندای سن و سال دار اما چیتان پیتان سینما هستند چرا که علاقه بسیاری به نشون دادن موهای بلوند و میکاپ های رنگارنگشون دارند! در ادامه عاطی خانوم رو در ورزن اینستاییش ببینیم.

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی خارجکی شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر یک خرداد ماهی است و زاده تهران می باشد. شیوا خنیاگر لیسانس حقوق دارد اما گرایش شخصی اش به ادبیات است و به شکل پراکنده به مطالعه ادبیات ایران و جهان میپردازد. خانوم بازیگر یکی از علایقش شعر نیز می باشد.

یک خواهر و 2 برادر دارد و فرزند آخر خانواده است ، پدرش گیلانی و مادرش روسی بوده که هر دو در سالهای جوانی او فوت کرده اند.

مادر و پدر شیوا خنیاگر
مادر و پدر شیوا خنیاگر

متاسفانه مادرم ، وقتی نوزده ساله بودم در اثر یک تصادف جان خود را از دست داد. او مدیر لایق و توانای یک مدرسه دخترانه بود و توانسته بود طی سالهای خدمت خود لوح و تقدیرنامه های متفاوتی را از آن خود کند. پدرم هم حدود پنج ، شش سال بعد از مادرم بر اثر یک بیماری درگذشت از این رو آنها چندان نتوانستند شاهد و ناظر فعالیتهای من باشند

بیست سالگی شیوا خنیاگر
بیست سالگی شیوا خنیاگر

شروع با رادیو

در سال 1366 وارد رادیو شدم. در رادیو تهران 6 سال کار کردم اما آنقدر مرا اذیت کردند و حقوق های ناچیزی به ما می دادند که خودم از رادیو رفتم.

دوبله

با دوبله آشنایی چندانی ندارم اما در برخی از فیلمهایی که ضبط صدای آنها در سر صحنه امکانپذیر نبوده ، به جای خودم صحبت کردهام اما تا به حال به شکل جدی آن را تجربه نکرده ام چون دوبله فضای خاص خود را دارد.

Untitled

ازدواج و طبق معمول طلاق شیوا خنیاگر

او سالها پیش با شخصی به نام آقای مهدوی ازدواج کرد و پس از بدنیا امدن تنها فرزند پسرش علیرضا تا چند وقت فعالیت هنری را کنار گذاشت ، زندگی مشترک او نیز بعد از چندین سال به طلاق منجر شد .

من همسر ناصر ممدوح نیستم!

در بسیاری از سایت ها از ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور کشورمان به عنوان همسر شیوا خنیاگر نام برده می شود این خبر اشتباها سالها پیش توسط یک مجله به چاپ رسید است و این بازیگر برای روشن شدن این موضوع مجبور به انتشار عکس همسر سابقش شد.

Untitled

این بازیگر تاکید کرد که این عکس را بخاطر روشن شدن موضوع و رفع سوء تفاهم منتشر کرده است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها