|

کوچ "لیلا بلوکات" از پاریس به کربلا با تیپ اروپایی؛ وسط اونهمه تلفن فسیل اَپل چی میگه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از بازیگرای محبوب سینماس که با تیپای خفنش معمولا اینستا رو میترکونه و به تازگی هم با یه تیپ اروپایی زده عکسی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگران خیر و بسیار محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار تونست با بازی در سریال "یوسف پیامبر" جای خود رو در سینما باز کنه. لیلا بلوکات که یه مدتی کم کار بود و مشغول خیریه ای بود که سالهاست داره از جون واسش مایه میذاره، آخرین بار تو مجموعه از سرنوشت که به تازگی تمام شد دوباره در قاب تلویزیون ظاهر شد. لیلا بلوکات در اینستا هم به شدت مشغول پست گذاشتنای رنگ و وارنگه و یه زندگی مستقل و خیلی خفنی واسه خودش داره!

از اونجایی که لیلا بلوکات تو فازای مختلفیه و راه و بیراه از تیپ و استایلای جینگول و جدیدش رونمایی میکنه، حالا باز هم با یه تیپ جدید ظاهر شد و یه طور ی فیگور گرفته که یعنی من حواسم نیس که دارن ازم عکس میگیرن. خانوم که بعد از برگشتش از فرانسه حسابی زده تو کار تیپای خفن و لوکس طور،  این بار هم با یه کت خاص و خیلی شیک نشون داد یه ایطور چیزایی تو خودش داره و اگه یکم بیشتر به ظاهرش برسه، میتونه بزنه رو دست مدلای خارجی.

fff

ff

خیریه سلبریتی جمع کنِ لیلا بلوکات!

شاید تابحال اسم خیریه مهر لیلا رو شنیده باشین که به دست لیلا بلوکات چند سالیه اداره میشه. این خیریه که علاوه بر اینکه نشون دهنده دل خیلی پاک لیلا خانومه، ولی حسابی هم باعث دیده شدنش شده و از زمانی که این کار رو شروع کرده تونسته روابطشُ با همه خیلی توپ کنه.

ممکنه تصور کنین فقط با بازیگرا و خواننده ها خانوم رله شده و ارتباطشُ تقویت کرده، ولی بهتره از فوتبالیستا غافل نشین که تو سال چندین بار هر کدومشون به هوای کمک به این خیریه یه سری هم به دوربینای سوژه جمع کن میزنن! حتی به تازگی هم یکی از فوتبالیستای معروف به نام سردار آزمون رفته بود به خیریه مهر لیلا و با حال خوب دادن به بچه های لیلا خانوم تو فضای مجازی هم مثل فوتبال اسمشُ سر زبونا انداخت.

fffg

لیلا بلوکات یهو سر از کربلا درآورد!

لیلا خانوم چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در کربلا نشون میداد. چیزی که برای کاربرا خیلی تعجب برانگیز بود اینه که چطور یه سلبریتی میتونه در یه زمان بره پاریس و هنوز یه ماه نشده سر از کربلا دربیاره. البته تصور نکنین حالا با یه حجاب عامه پسند تشریف بردنا، نه! خانوم خانوما یه چادر عبایی انداخته رو سرش و با همین ظاهر رفته حرم! التماس دعا خانوم...

hg

ihi

خونواده گنگ بالای لیلا بلوکات!

لیلا بلوکات از بازیگراییه که شاید از همون اول چندان پول و پله ای نداشت، ولی یه خانواده خفن داره که جای همه چی رو براش پر میکنه. لیلا خانوم که عاشق و شیفته تیپ زدن به سبک اروپاییاس، حالا با یه سیس جدید سفر کرده راه پاریس شده بود و با خانواده لوکس و خفنش مایه داری رو به معنای واقعی به رخ کشیده بود.

حالا پاریس کم بود از وقتی هم با خواهر جونش تشریف آورده ایران زده تو فاز کنسرت رفتن و با جمله های انگیزشی میخواد بگه اعتماد به نفس بالایی داره. خب معلومه خانوم جان ما هم بریم کل اروپا رو زیر پامون بذاریم بعدش بیایم حالمون خوب و کیفمون کوکه!

uguml

vvv

sfsehf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها