|

تولد بازیِ خارجکی دخترای نقی که رفتن تو سِن زیر بیست؛ خوشمزه جات سارای پایتختو!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکای پایتخت دوقلوهای همسان نقی هستند که البته دیگه برای خودشون خانومی شدن و به تازگی تولد 19 سالگی رو جشن گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از جمله بازیگرانی بودند که الکی الکی اومدن تو این عرصه و الکی تر هم مشهور شدند و اسمشون رفت تو لیست بازیگران! البته که شاید شما هم از طرفداران سارا و نیکا باشید و با این صحبت چندان موافق نباشید اما از نظر خیلی از کاربران سارا و نیکا نه تنها در پایتخت دیالوگی نداشتند و همون چهار کلام رو هم مصنوعی صحبت می کردن، بلکه رفته رفته با بزرگ شدنشون اون حس بازیگری توشون کمتر شد جوری که انگار سارا و نیکا تو فصل های اولیه پایتخت وقتی بچه بودند رفتار طبیعی تری جلوی دوربین داشتند!

سارا و نیکا اونقدری بعد از معروفیت اوضاعشون نامتعارف شد و عکس و فیلم هایی نامناسب ازشون منتشر شد که به فصل ششم دیگه راه پیدا نکردند. حالا دختران نقی حتی سن قانونی رو هم رد کردن و اونقدری بزرگ شدن که جشن تولد 19 سالگیشون رو به تازگی گرفتن. 

سال گذشته سارا و نیکا توسط دوستشون سوپرایز شدن اما امثال دیگه حسابی ترکوندن و عکس هایی جذاب تر منتشر کردند! جدا از این، در ادامه بومرنگی که سارا فرقانی منتشر کرد و خوردنی رنگیشون رو نشون داد رو مشاهده می کنید که البته بازم دست و پنجه رفیقشون درد نکنه!

Untitled

Untitled

وقتی سارای پایتخت یه حال اساسی به هواداراش میده!

سارا و نیکا فرقانی در صفحات اینستاگرامشون هر کدوم یک میلیونی فالوور جذب کردن و با وجود اینکه فعالیت خیلی زیادی هم ندارند و معمولا یه بومرنگای ریز فقط میزارن، اما هواداران خاصی برای خود دست و پا کرده اند که ظاهرا بیشترشون هم و سن سالان خودشونن. سارا و نیکا بیشتر استوری میذارن اما اینبار سارا خانوم تصاویری جدید و نو از خود پست گذاشت که بعد از مدتهااا دل هواداراش شاد شد!!

این دیگه ته ته عکاسی و ژست دو قلوهاست!

aws

f

سارا و نیکا نه تنها بازیگر نیستن بلکه قد دخترای عادی هم استعداد ندارن!

سارا و نیکا با وجود اینکه دهه هشتای هستند و حالا هم که دیگه دهه هشتادیا خیلی زبل و شیطون به نظر میان اما سارا نیکا اصلا اینطور نیستند و انگار همیشه حال ندارن!

البته که دو سه سال پیش ویدیویی که از دوقلوها پخش شد و اونها رو در مهمونی مختلط نشون میداد همچین ارومم نبودن و حسابی داشتن میترکوندن اما حالا سارا و نیکا در اینستاگرام سال تا سال عکس نمیذارن و انرژی خاص نشون نمیدن در صورتی که در ایران خانومهایی هستند همچون مرجانه گلچین که شاید سن مادربزرگ سارا و نیکا رو داشته باشن اما همیشه آراسته و جینگول مستون هستن و دارن به نحوی آتیش میسوزونن!

سارا و نیکا علاوه بر اینکه ذوقی برا عکاسی ندارن، استعدادی هم در ژست گرفتن و تصاویر ژورنالی ندارن که خب نمونش رو هم در تصاویر بالایی مشاهده کردید که آخر ژستا همونه!

Untitled

لوس بازی سارا و نیکا واسه فالوور!

سارا و نیکا گفتیم که تو اینستاگرام به شدت محبوب هستن و حتی خیلی ها تو اینستا و مجازی دنبال شماره تلفن دوقلوها هستند و دوست دارن باهاشون ارتباط بگیرن. دلیل این موضوع هم روشنه. سارا و نیکا تو اینستاگرام با عکس ها یا ویدیوهاشون سعی می کنند خودشون رو جذاب جلوه بدن و فالوور بالا ببرن و از قِبل اون تبلیغ بگیرن آخر به پول برسن.

ff

سارا و نیکا جوجو سِن هایی که با آرایش زود بزرگ شدن!

سارا و نیکا فرقانی دختران دهه هشتادی و 19 ساله ای هستند که سعی دارند تا با کارهای مختلف چهره شون رو بزرگ تر نشون بدن. دوقلوها از سن تقریبا 13، 14 سالگی شروع کردن به آرایش های غلیظ و موی بلوند و پارتی رفتن و قلیون و ... خلاصه همون مواردی که بعث شد تا زود حاشیه ساز بشن.

خیلی از کاربران بر این نظرند که مگه شما چند سالتونه که انقدر مو رنگ میکنید! تازه خوبه خارج از کشور در حال زندگی هستید و اونجا نچرال پسند هستند. ناگفته نماند که برای همون موارد نامتعارفی که گفتیم خیلی از هواداران این دو بازیگر جوان گفتند خب سارا و نیکا خارج زندگی میکنن و پارتی و قلیون و... مهم نیست اما بهتره بگیم که حتی در خارج از کشور هم یکسری موارد سن و سال داره و هر کی هرکار دلش خواست نمیکنه!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها