|

سیس عقاب "بهاره کیان افشار" با بهرام خان؛ با پرده خونشون مانتویی دوخته که بیا و ببین!

bahare kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار به تازگی تو گربه سیاه رابطه توپش با بهرام خانُ به رخ کشید. حالا هم با یه استایل جدید دوباره اومد اینستا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره کیان افشار از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "کلاه پهلوی" تونست به محبوبیت باورنکردنی برسه. بهاره کیان افشار که این اواخر در فیلم "گربه سیاه" به ایفای نقش پرداخت، گرچه بازی اندکی داشت ولی توانایی های خودش رو به خوبی به رخ بقیه همکارانش کشید. بهاره کیان افشار فقط تو حوزه بازیگری نیس که دستی بر آتش داره و در اینستا هم حسابی فعالیت داره و طرفدارای زیادی در مدت فعالیتش واسه خودش دست و پا کرده.

بهاره خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت نشون میده. خانوم بازیگر بعد از مدت های مدید یه عکس تمام قد تو پیجش گذاشت که البته ای کاش نمیذاشت! بهاره کیان افشار که معمولا همیشه به عنوان یه بازیگر شیک پوش و باکلاس بین سلبریتیا شهرت داره، این بار اما با یه تیپ عجیب غریب و خیلی ساده ظاهر شد که نشون میده کلی هم به این استایلش بی توجهی کرده. ولی از اونجایی که بخاطر چهره خوبش خیلی از مردم طرفداراش هستن و بهش علاقه دارن، دیگه زده تو خط بی خیالی و میگه هر جوری باشم طرفدارا پام وایمیستن!

fff

تغییر و تحول یه شبه بهاره کیان افشار!

بهاره کیان افشار از اون دسته از بازیگراییه که به محض یکم چشیدن طعم شهرت زد تو فاز تیپ و استایلایی که این روزا بازیگرا حسابی ازش طرفداری میکنن. البته خانوم خانوم از زمانی که خبر ازدواجش رو علنی کرده یه میکاپایی انجام میده که بیا و ببین! خانوم با یه عالمه جینگول مستون چهره هایی برای خودش میسازه که هر کی میبینتش میگه اینو خدا چطوری درست کرده؟

از بس که طرفدارای بهاره خانوم ازش تعریف میکنن اون هم به خودش چنان میباله که مدام عکس هایی با استایلای ساده و یه عالمه میکاپ و گاهی اوقات برعکس منتشر میکنه و کلی قربون صدقه واسه خودش میخره!

hgf

fef

ddf

رابطه رِله بهاره کیان افشار با همکاراش!

از زمانی که فیلم "گربه سیاه" شروع به اکران کرد، نام بهاره کیان افشار حسابی افتاد سر زبونا و البته نحوه حرف زدنش با بهرام رادان هم سوژه خیلی از کاربرا شد که چقد این دو نفر با هم راحتن. البته بهاره خانوم کلا آدم رِله و راحتیه و با هر کسی هر جوری که دلش بخواد میگرده.

حتی تازگیا هم یه عکسی منتشر کرده بود که با یه میکاپ عجیب غریب به رنگ سبز یه طوری از فیسش رونمایی کرد که او رو کلا نسبت به همیشه متفاوت نشون میداد.

jfv

fhfd

بهاره کیان افشار با کارهای خیرش چه میکنه!

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپوره و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد و به نوعی میخواست در قافله کارهای خیر دستی داشته باشه تا از امثال مهتاب کرامتی عقب نمونه. این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد.

همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائم در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

hhjh

bj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها