|

آرمیتا دختر تتل پسندی که آینه دق سحر شد؛ پای خانومو بُرید و شیش دنگ نشست جاش!

امیر تتلو و سحر قریشی دوباره با هم به اختلاف خوردند و اینبار اما پای یک دختر درمیان است و می گویند او باعث جدایی این دو نفر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

چندی پیش امیر تتلو با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام توهین وقیحانه ای به سحر قریشی کرد.

به گزارش «شایانیوز» خواننده ایرانی مقیم ترکیه سحر قریشی را متهم به دوست شدن و روابط با ۱۰ ها سلبریتی کرد و این اقدام بازیگر زن سابق سینمای ایران را برای معروف شدن دانست.

تتلو معروف شدن خود را مدیون تلاش و پشتکار عنوان کرد اما در توهینی عجیب به سحر قریشی، مشهور شدن امثال او را به دوستی با چهره های سرشناس نسبت داد.

جدایی امیر تتلو از سحر قریشی همش سرکاریه؟

چند وقتی است که به گفته تتلو او و سحر قریشی از هم جدا شدند و حتی نمی داند همسر سابقش کجاست! حالا امین فردین که شکایت های زیادی از او شده ادعا کرد این مساله دروغ است.

این خبرنگار حاشیه ساز در پاسخ به سوال یک کاربر در استوری اینستاگرامش بدون ارائه توضیحی گفت خبر طلاق امیر تتلو و سحر قریشی ساختگی است.

هرچند نمیتوان به حرف او صد در صد اعتماد کرد ولی سحر قریشی هم با اقدامی در اینستاگرام به این مساله دامن زد.

f0138 (1)

واکنش سحر قریشی به جدایی از تتلو

درحالی شایعات در فضای مجازی درباره جدایی سحر قریشی از تتلو مطرح می شود که این بازیگر زن هنوز هم عکس هایی از تتلو منتشر می کند و در بیوی اینستاگرام خود به رابطه با تتلو اشاره کرده است.

سحر قریشی اخیرا صورت امیر تتلو را به نمایش گذاشته است، که تتو های تازه صورت این خواننده را نشان می دهد.

بسیاری از کابران فضای مجازی نوشته های تتلو درباره جدایی از سحر قریشی را تلاشی برای جلب توجه دوباره می دانند.

سحر قریشی عکس های تکی خود را از اینستاگرامش حذف کرد. مساله ای که همواره برای تتلو مهم بوده است. او تنها یک عکس با حجاب با تتلو باقی گذاشت.

screencapture

خانوم نوازنده باعث جدایی تتلو از سحر قریشی شد؟

چند روز پیش بود که تتلو گفت یکی از دوستان خانمش در خانه برای کمک کردن حضور داشته که با اعتراض سحر قریشی رو به رو شده و خانه را ترک کرده است.

حالا برخی کاربران در صفحات مجازی مدعی شدند آرمیتا شاید همان فرد است و ممکن است با تتلو وارد رابطه شود که بعید است تتلو این مساله را تائید کند.البته به نظر این حرف اشتباه است چون نوازنده بعدا اضافه شد.

تتلو در مورد این نوازنده خانم گفت: آرمیتا هم گیتاریست خیلی خوبیه منتها دیشب اولین بار بود اومده بود یکم استرس داشت !! بهترم میشه ! تو آهنگ جدید هم نوازندگی کرده حتی !

امّا داره آماده تر هم میشه

تتلو در مورد این نوازنده خانم گفت: آرمیتا هم گیتاریست خیلی خوبیه منتها دیشب اولین بار بود اومده بود یکم استرس داشت بهترم میشه! تو آهنگ جدید هم نوازندگی کرده داره آماده تر هم میشه  مثلا همین دیشب تا صبح سر تمرین و سولو زدن واسه آهنگ بود و همین امروز نشسته طرح پیدا کرده بره زیر تتو بهتر و بهتر و بهتر خواهد شد.

Untitled

آرمیتا دختری که شایعه شده باعث جدایی تتو از سحر قریشی شده 

ویروس تتو زنی در خانه امیر تتلو به حسین تهی سرایت کرد

حسین تهی که این روزها از انگلیس به ترکیه رفته تا با امیر تتلو اثری مشترک تولید کند، در ویدیوی تازه، تتوی تازه اش در منزل شخصی امیر تتلو را به تصویر می کشد.

او در ادامه این ویدیو می گوید که قصد دارد تتوهای دیگری هم انجام دهد. برخی کاربران می گویند که ویروس تتو زدن به تمام افرادی که به خانه امیر تتلو راه یافته اند سرایت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها