|

چهره پُر و پِیمون "مریم مومن" که با ژل لب کیلوییش شد خفاش شب؛ مغرور کی بودی تو!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب ایرانی می باش که تازگیا تولدش بود و ترکوند اما یانبار با انتشار تصویری پر آرایش از خود سوژه ای زیبا برای کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و تازه واردی هستش که البته دیگه از نوپایی دراومده و داره حسابی تجربشو میبره بالا! مریم مومن سن و سال زیادی نداره اما با این وجود بازی اولش در سریال "بانوی عمارت" خیلی پخته و جذاب بود و باعث شد تا مخاطب حسابی خوشش بیاد و بچسبه بهش! حالا شاید بگین این دیگه چه لفظیه! اما هممون خوب میدونیم که برخی از کاربران هستند که منتظرن فقط یه بازیگر دختر ببینن اونوقته که با سرعت نور شیفتش میشن و ایستای طرفو پر میکنن از کامنت های قربون صدقه. مریم مومن بعد از ایفای نقش فخر الزمان چنین شرایطی پیدا کرد!

اما حالا مریم مومن از بازیگرای خفنمون محسوب میشه که داره کارنامه کاریش رو در این عرصه پربار میکنه. خانوم بازیگر یه دهه هفتادیه که البته آخرای این دهه به دنیا اومده و متاسفانه در 9 سالگی هم فرزند طلاق شده و ضربه سنگینی خورده. مریم مومن حالا در تلاشه تا با استعداد و توانایی خودش به جایگاه خوبی برسه و خب در این راستا جهت شهرت بیشتر یه میانبرهایی هم میزنه که البته این روزا بازیگرا حسابی تو این پیچ و خم ها هستند و دیگه کمتر کسی پیدا میشه از جاده اصلی فقط بره!

حالا اون راه بپیچه کدومه؟ مریم مومن در اینستاگرام تصاویر زیادی از خود منتشر میکنه و خب گهکاهی هم از استایل هایی نامتعارف استفاده میکنه که همه اینها بعث میشه تا خانوم خانوما بیشتر بولد شه و بره تو چشم! مثلا به تازگی مریم مومن اومد و یه عکس خوشگل و پرملات از خودش استوری کرد و باکس گذاشت که ازش سوال بپرسن! 

Untitled

وقتی دست به عکس مریم مومن عااالیه!

مریم مومن از اون دسته دختراییه که عشق عکس داره. البته که خیلی از دخترا هستن که عاشق عکس گرفتنن و دوست دارن اون لحظه خوشگلشون رو ثبت کنن اما مریم خانوم مومن اینجوریه که راضی نمیشه با دوربین گوشی عکس بگیره و همیشه سعی داره تا با دوربین حرفه ای و فتوشاپ و ادیت های حرفه ای این کار رو انجام بده بعععد حالا اون تصویر رو منتشر کنه.

اما جالب اینجاست که دست به آتلیه رفتنشم خوبه و زیاد عکس میذاره که خب بیشترشونم این مدلیه! برخی از هنرمندامونم هستن مثل فریبا نادری که حتی حال ندارن خودشون از خودشون یه عکس جذاب بگیرن و اکثرا با ظواهر تکراری و بدون ژست هستند اما مریم خانوم مومن اون حس دخترونه عکس گیری درونش فراوونه.

Untitled

مریم مومن با دو کیلو آرایش به علاوه سه کیلو فیلتر! چیز دیگه لازم نداری؟

گفتیم که مریم مومن عشق اینه که خوشگل باشه و اینجور دیده شه. مریم مومن به تازگی عکسی دیگر منتشر کرد که باز هم او رو با میکاپی متفاوت و چشم گیر نشون میده. مریم خانوم مثل اینکه اخیرا خیلی به میکاپ و مدل شدن علاقه بیشتری پیدا کرده که راه و بیراه عکسای گوناگونی با میکاپای جینگول از خودش تو پیج میذاره. البته مریم مومن تو این عکس از فیلتر اینستا هم استفاده کرده؛ ولی این حجم آرایش از فیلتر اینستا هم بیرون میزنه و از موهای موج دار خانوم که حسابی چهرش رو متفاوت کرده هم نباید غافل شد!

g

بلوف خبر ساز مریم مومن؛ مردم نباشن ما هم نیستیم!

مریم مومن در یکی از مصاحبات خود خطاب به مردم گفت که من خاک پای شما هستم و هر کاری که انجام میدیم، فقط به خاطر شماست. مینا وحید که همبازی خانوم مومن در سریال بانوی عمارت بود با پاسخی عجیب و غریب، حرف این بازیگر رو تحلیل کرد و مریم مومن هم در جواب او صحبت هایی انجام داد که خیلی باعث جنجال در فضای مجازی شد.

این حرف ها به وفور بین بازیگران پیش میاد که مینا وحید هم که جزو یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینماست از این غافله عقب نموند و به گفته برخی از فعالان در فضای مجازی میخواست با این کار برای خودش حاشیه درست کنه، بلکه بیشتر سر زبونا بیفته.

Untitled

کل کل و جنجال مریم مومن سر بازی مافیا با ایمان خان!

یکی از برنامه هایی که این روزا خیلی مخاطب پیدا کرده، برنامه "شب های مافیا"ست که حالا مریم مومن هم داره حسابی توش میتازونه و کلیپ کل کل شدیدش با ایمان صفا خیلی وایرال شد و نشون داد این خانوم بازیگر هیچی از زبون کم نداره و درگیری لفظیش با آقای بازیگر یه جورایی علاوه بر زیباتر کردن بازیشون، به حاشیه ای شدن مریم خانوم کمک کرد.

البته که این برنامه و رفتار مریم مومن نشون داد که خانوم خانوما با این سن و سال نه تنها آروم نیست بلکه از اون دسته دختری شر و شیطونیه که خودش راااحت گِلیمشو از آب میکشه بیرون!

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

دختر تورک

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد.

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها