|

خوشمزه جاتِ هفت رنگ مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش تو اینستا؛ غَش و ضعف خانومووو!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش که نقش همسر حمید آقارو داشت، از شاخ های اینستا می باش که البته تو استوریش رو شد که گیاهخوارم هست!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر شناخته شده ای هستش که البته نوپا نیست و چند سالی میشه که در این عرصه فعالیت داره. بعد از سریال مختار نامه که هر سال پخش میشه و یه شونصد باری نشون داده، سریال "ستایش" هستش که خیلی طرفدار داره و پونصد باری از شبکه آی فیلم پخش شده! یکی از بازیگرای ستایش که البته تو فصل سومش حضور داشت خانوم مینا دلشاد می باشد که نقش همسر حمید راننده پری سیما رو داره و با یه لهجه جذاب مشهدی هم صحبت میکنه.

البته از حق نگذریم ستایش سریال قشنگی بود و با ذائقه ایرانی همخون بود به خصوص مامان باباها! اما از ستایش بیایم بیرون و برسیم به مینا دلشاد بازیگر این سریال باید بگیم که خانوم خانوما برخلاف اونچه که در سریال دیدین شخصیتی بسیااار متفاوت دارند با ظاهری بسیار متفاوت تر! مینا دلشاد در واقعیت اونقدری تصاویر نامتعارف از خود منتشر کرده که حتی یکیشون کاملا کشف حجاب کرده است اما انگاری چون بازیگر بولد و خیلی مشهوری نیست بهش گیر نمیدن!!

مینا دلشاد تو صفحه اینستاش از ان قضیه مورد خاصی نگفته اما به تازگی با انتشار تصویری در استوریش که سینی سبزیجات بود نشون داد انگاری همون گیاهخوار است. خیلی از هنرمندای خانوم سینما هستند که وگن می باشند و تازه وقتی میری اینستاشون میفهمی!

Untitled

این هم غش و ضعف خانوم بازیگر!

البته که ناگفته نمونه حیوان دوستی و یا گیاهخوار شدن یک سلیقه و یک انتخاب است که سبکی جذاب برای دنیای حیوانات میتونه باشه اما نمیشه بگیم فلانی آدم خوبیه چون وگنه و فلانی چون گوشت و مرغ میخوه آدم خوبی نیست! 

زن حمید آقا تو اینستا مینا دلشاده اونم چه دلشااادی ....

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال های دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت. از این ها که بگذریم و برسیم سر مینا خانوم دلشاد باید بگیم که ایشون رو در هر فیلم و سریالی که دیدن فراموش کنید چرا که قراره فیلم و عکس هایی خیلی خیلی متفاوت از ایشون مشاهده کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

وقتی فِیس مینا دلشاد آرایش نشینه و یهو یکی دیگه میشه!

البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش که در ادامه مشاهده کردید آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

رفتار عجیب مامان بابا برای ورود به بازیگری

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید!

به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پس خدا چرا حیوون رو آفریده ۰؟یه کم فکر کنید بفهمید که خدا وگوسفند و شتر و مرغ و غیره را آفریده که من و تو تغذیه سالمی داشته باشیم نه برای ویترین ۰بفهمید چرا ابلهید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها