|

"پانته آ سیروس" بعد بی بی مریم چه رونی کلمن شده؛ پیشونی خانم انگار اتوبان تهران کرجه!

pantea sirous shayanews

پانته آ سیروس بازیگر محبوب سینماس که با سریال بانوی سردار معروف شد و با انتشار عکسای کوهنوردیش همه رو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- پانته آ سیروس از بازیگران معروف و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "برف بی صدا می بارد" مهمان خونه های مردمه. او اولین بار در سریال "بانوی سردار" با بازی در نقش بی بی مریم تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و از آنجایی که نقش آفرینی پانته آ سیروس برای بازی در این سریال نشان از درک بالای او از نقش هاست، نوع و سبک بازی او به مذاق بسیاری از اهالی سینما خوش اومد. پانته آ سیروس علاوه بر بازیگری در اینستا هم فعالیت بسیاری داره و به معنای واقعی گنگ خانوم تو فضای مجازی حسابی بالاست.

پانته آ خانوم از زمانی که به دسته سلبریتیا ملحق شده یه طوری از خودش عکس و ویدیو منتشر میکنه که اگه ببینین باورتون نمیشه. خانوم خانوما با عکسی که از کوهنوردیای راه و بیراهش تو پیج میذاره طوری نشون میده که انگاری بچه کوهه و با این استایلای خفن و خیلی مردونش که البته نشون دهنده اون فاز قلدرِ درونشه میخواد بگه من یه ورزشکار تمام عیارم که البته هم هست. پانته آ خانوم یه گروه خیلی باحال هم که البته مختلط هستن واسه کوهنوردی و ورزشای جورواجورش داره که با گشت و گذار تو پیجش بیشتر به ورزشکار بودنش پی میبرین تا بازیگر بودنش.

hfhf

jgf

jvf

این در حالیه که خانوم بازیگر تو سریال "برف بی صدا می بارد" خیلی آروم و متینه و از این عمه جان هاییه که همه دوست دارن بهش تکیه کنن. ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره و کاربرا بهش اشاره میکنن اینه که پانته آ خانوم تو این سریال برعکس سریال های دیگه اش خیلی سعی داره اون قلدر بودنشُ بپوشونه و خیلی جاها هم با چشماش سیس عجیبی به خودش میگیره که حسابی زهره آدمو میترکونه!

kdk

dd

آفتاب از کدوم طرف دراومده پانته آ سیروس اینطوری میگرده!

پانته آ سیروس از اون دسته بازیگراییه که فاصله ظاهری که در نقش هاش داره با واقعیتش زمین تا آسمون فرق میکنه. خانوم برخلاف نقش های همیشه خوب و مظلومش، اما تو اینستا یه گنگ بالاییه که بیا و ببین!!!

این بازیگر استایل ها و تیپای مخصوص به خودشو داره و معمولا شیفتهاینه که هیچ میکاپی انجام نده و با ظاهر ساده خودشو تو اینستا بین طرفداران و کاربرا جا کنه و بی تردید این موضوع نشان از اعتماد به نفس بالاش داره.

268654922_650549082617294_1128081742753127013_n

291983944_398576202248603_7325143759498491195_n.webp

پانته آ سیروس شاخ هر چی ورزشِ رو شکست!

خانوم پانته آ سیروس در کنار بازیگری به صورت حرفه ای عاشق ورزش خصوصا کوه نوردیه و به طور جدی این ورزشو دنبال میکنه. درواقع دلیل اینکه خانوم بازیگر با وجود اینکه مدت های طولانیه داره تو سینما و تلویزیون بازی میکنه اما از آمادگی بدنی خوبی برخورداره و حتی تو سریال "بانوی سردار" خیلی راحت به اسب سواری می پرداخت، همین موضوعه.

حتی ورزش به قدری واسه پانته آ خانوم مهمه و میخواد مدام دنبالش کنه که تو اغلب عکسای پیجش در  زمان های عادی و وقتی داره تو خیابون میگرده هم با لباس ورزشیه و خانوم با این قلدری که معمولا تو رفتار و فرم حرف زدنش داره، یه پا خواهران منصوریانِ و بس!

jfj

vsd

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خداوند حافظش باشه

  • سیروس ارسالی در

    تیتر هایی میزنی عالی ای کاش همه رسنانه ها مثل شما باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها