|

سلفیِ حریم شخصی "شاهرخ استخری" که زنش و آبجیش باکت پوشیدن؛ رسما اینستارو سابیدین!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که جدیدا به جز بلاگری رفته تو کار بازیگری که البته باز اونم برمیگرده به همون بلاگریش!!!

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای جذاب و کاربلد سینما و تلویزیون می باشد که البته آقای بازیگر دیگه انگاری به خاطره ها پیوسته و خیلی وقته بازی نمیکنه. شاهرخ استخری از اونجایی که هنوز جَوونه و ژذاااب، خب هودارای زیادی داره به خصوص بعد از بازی در سریال "دلنوازلان" که همراه با سحر قریشی مشهور شد و حسابی ترکوندن، خیلی ها شیفته آقای بازیگر شدن و حتی همچنانم هستن! شاهرخ استخری اما همسری زیبا به نام سپیده بزمی پور داره که صاحب دو دختر ناز به نام های نبات و پناه نیز می باشند.

شاهرخ خان استخری اوایل کارش به همسر گرامی اجازه دیده شدن در فضای مجازی رو نمیداد که خدایی نکرده کسی ایشون رو نبینه و عکسشون منتشر نشه اما حالا عکساییه که از زن و بچه شاهرخ خان تو فضای مجازی دیده میشه و همممه جورش ریخته. شاهرخ استخری به گفته خودش قبلنا حوصله آدمارو نداشته اما حالا با وجود پناه و نبات شخصیتی بسیار متفاوت پیدا کرده و شیطون و باحال تر شده.

البته سپیده خانوم بزمی پور انگاری داشتن حیف میشدن که پشت پرده بودن چرا که ایشون هم در زمینه بلاگری خیلی خیلی دو دل برو و فعال و با استعداد هستند و هم در مدلینگ و ژست گرفتن! به تازگی هم که داره مشخص میشه دست کم از آقاشون تو بازیگری هم نداره که در ادام بیشتر راجعبش صحبت خواهیم کرد. اما در ادامه تصویری جدید و جذاب و البته خانوادگی از شاهرخ و سپیده و خواهرش و ... مشاهده می کنید که تیپاشونم ساحلیه و توجه کاربران رو به خودش جلب کرد.

Untitled

وقتی همسر شاهرخ استخری با تیپ ساحلی میشه بازیگررر!

استایل همسر شاهرخ استخری رو مشاهده کردید؟ خب این تیپ دقیقا جریان همون بازیگریه ایشون هستش که با توجه به اینکه این روزا حتی عادی ترین کاربران هم با انتشار چهار تا عکس جذاب و خوشگل فالوور میگیرن و بعدم میشن شاخ مجازی، و بعد در نهایت گرفتن تبلیغات و پول درآوردن!

حالا شما فکر کن این وسط خودت معروفم باشی! خیلی از بازیگران همانند خانوم ها بهاره رهنما و بهنوش بختیاری مثل بنز تبلیغ میگیرن و مثل طوفان گرد و خاک راه میندازن و پول درمیارن. اما خب خیلی ها هم هتسند همانند سپیده بزمی پور و یا همسران فوتبالیست ها که شوهری مشهور دارن و با استفاده از چهره آقاشون میان میشن بُت!

یعنی چی؟ یعنی مخاطب چون دوست داره زار و زندگی چهره های مشهور رو ببینه این خانوما از فرصت استفاده کرده و میان جار میزنن که من زن فلانی هستم و پشت بند هم عکس و فیلم با فرد منتشر می کنند. این میشه که همه میفهمن این خانوم همسر فلان شخصیته و فالوش میکنن و در نهایت همانند خانوم سپیده بزمی پور میشن بلاگر اینستا با کلیییییی درآمد کع فکرشم نمی کنید!

در ادامه ویدیویی از وی مشاهده می کنید که برای تبلیغات ساخته شده و نشون میده ایشون هم بازیگر قابلی هستن، البته هم در ویدیو و هم تو اینستا واسه مردم!!!

Untitled

خوبه آقا شاهرخ نمیخواستن خانومشونو نشون بدن، میخواستن چی میشدددد! 

از دیگر استعدادهای سپیده خانوم نوشتن است! خب خیلی از بلاگرا هستن چون زیاد با کاربر صحبت میکنن و تو استوریا مینویسن، دست به نوشتنشون خوب میشه که خب برخی واقعا استعدادش رو دارن و برخی هم جَوش رو دارن! یعنی فکر میکنن حالا چون چهارتا خط عامیانه با مخاطب صحبت کردن دیگه میتونن نویسنده باشن یا کتاب بنویسن!!

اما سپیده بزمی پور زیاااد مینویسه! حالا اینکه از همسرش کمک میگیره یا نه نمیدونیم اما انطور به نظر نمیاد! سپیده خانوم برای هر کپشن گر و پیمون و با جزئیات صحبت میکنه و به تازگی هم که انقدر زیاد شرح حال زندگیشو داد که فالووراش گفتن دست به نوشتنت خوبه! البته که شاید ایشون واقعا این توانایی رو داشته باشه اما اینهممممه با جزئیات نشون دادن و توضیح زار و زندگی با عکس و متن واجبه؟؟ خوبه آقای بازیگر حتی نمیخواستن عکس همسرشونو کسی ببینه، میخواستن چی میشد!!

Untitled

اما شغل دوم و پر پول شاهرخ استخریه چیه؟

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند.

اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

Untitled

Untitled

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها