|

کَله قند عجیبی که "بهاره رهنما" کاشت رو سرش؛ انقدر پروتز زده انگار ژپون قورت داده!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از اونجایی که دیگه پیجش تغییر کاربری داده و شده بانک خانوم، به تازگی هم رفت یه مرکز اکستنشن که کلی نکته عجیب داشت ویدیوش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو قطعا می شناسید! خانوم رهنما قبلنا بازیگری محبوب بودن که در فیلم و سرایل های طنز ایقفای نقش میکردن و لبخند رو بر روی لب مخاطب میاوردن. اما خیلی وقته که دیگه خبری از اون بهاره رهنما نیست و جاش یه بهاره رهنمای دیگه رشد کرده!! این روزا خانوم خانوما تبدیل شدن به چهره ای منفور که وقتی میری تو صفحه اینستاگرامش تبلیغات مثل سیل طرفش روانه میشه!

دیدین وقتی تو یه کمد رو پرررر میکنی از لباس و چون مرتب نچیدی و هررر چ دم دستت اومده رو چپوندی اون تو، تا در کمدو باز میکنه میپاچه تو صورتت! دقیقااا پیج بهاره رهنما علی الخصوص استوریاش به همین رواله و وقتی واردش میشی تبلیغات میپاچن تو سر و صورتت و دقیقا به همون روال نامرتب و هرچی هرچی هستش!!! بهاره رهنما تنها هنرمندیه که هیییچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره و تنها دور و بریاش و سالن هایی که باهاش کار میکنن واسش نظر میذارن و قربون صدقش میرن!

بهاره رهنما از اونجایی که از این طریق قد اقیانوس آرام پول درآورده حالا برای خودش شاخی در این زمینه شده که کسی جلودارش نیست. در ادامه نمونه ای بسیار جدید از آن را مشاهده می کنید که خانوم خانوما رفتن برای تبلیغات مرکز اکستنشن و خیلی یخ و خالی بندی ازشون تعریفم میکنن! ناگفته نمونه در کپشن چنین نوشته بود: 

حضور پر افتخار ملکه زیبایی ایران، بانو بهاره رهنما در مرکز تخصصی کراتین، اکستنشن

وقتی بهاره نمیتونه بدون نکته تیپ بزنه!!

خیلی ها در کامنت این پست در رابطه با اعتماد به نفس زیادیه بهاره رهنما نوشته بودند و برخی ملکه زیبااایی بودنش رو سوژه کردن و برخی دیگر هم به حجاب و افکتی که روی دو خانوم بود گیر دادن! البته که این اولین باری نبود که بهاره هرنما از فیلتر اتسفاده می کنه و تقریبا 90 درصد مواقع همین رواله جوری که انگاری اگه فیلتر نباشه اصلا ایشون جلو دوربین نمیاد ....

در این ویدویو نکته غلیظ دیگری هم بود! اینکه بهاره رهنما از اونجایی که بسیااار علاقمنده تو چشم باشه و به هررر روندی هم که شده توجه هارو جلب کنه، اینبار با موهاش وارد عمل شد و کله قندی عجیب پشت موهاش درست کرد آخه خب چرا؟ 

بهاره رهنما به تازگی برخلاف گذشتش که شوخ طبع بود حالا انگاری مدل افاده ای و خشک صحبت میکنه انگاری که عصا قورت داده که خب اگه همنی روند به جلو ممکنه چهره ای منفور شه!

fhyfd

بهاره رهنما از نمایی بسیار نزدیک تر از اون چه تاکنون دیده اید!

گفتیم که بهاره رهنما در زمینه تبلیغات اینستاگرامی به شدت فعال و پرکاره و برای برندهای مختلف تبلیغ می کنه البته خانوم بازیگر بیشتر علاقه داره محصولات آرایشی یا سالن های زیبایی رو تبلیغ کنه.چرا که خودش رو از فعالان و پیشتازان عرصه مد و مدلینگ در ایران میدونه!

اما تصویری که بهاره برای تبلیغ یک عینک آفتابی تو پیجش منتشر کرد حسابی طرفدارها و دنبال کننده هاش رو شوکه کرد! بهاره تو این تصویر که از نمایی خیلی نزدیک گرفته شده و با وجود اینکه لبش ژل زده و ابروهاش هم تاتو کرده و بوتاکس هم تزریق کرده اما مشخصه که اصلاً پوست خوبی نداره، بلکه از نظر زیبایی شناسی هم شباهتی به ملکه زیبایی ایران بودن نداره!

تصاویر خوشگلاسیون بال رو مشاهده کردین؟ حالا در ادامه رو ببینید!

lll

وقتی بهاره رهنما راه و رسم تتلو رو میره جلو!

بهاره رهنما و خیلی از سلبریتی ها تو فضای مجازی همواره متهم هستند به اینکه فخر فروشی می کنند و سعی دارند زندگی خودشون رو بکنند تو چشم ملت! حالا به تازگی بهاره در این زمینه ویدیویی منتشر کرده و گفته او هم مثل مردم عادیه البته داداش جونش پروفسوره و آبجیش هم بهترین میکاپ آرتیست دنیا!

جهت نشون دادن صحبت هایی که بالاتر شد!

به هر حال بهاره رهنما شخصیتی شبیه به تتلو پیدا کرده و هر دو چهره هر چند وقت یکبار بزنامه ریزی میکنند تا با موضوعی خود را بر سر زبان ها بی اندازند و رو بورس باشند! حالا بهاره خانوم رهنما هم قراره یه مدتی رو با شکل و شمایل جدیدشون و البته خانواده لِول بالاشون دیده بشن تا بعد ببینیم چی میشه!!

و ایشون هم دیگر آبجیشون یا بهتره بگیم همون خانوم میکاپ آرتیست!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    الان مشکل ما فقط خانم بهاره رهنماست؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها