|

بنظرت تتلو چِندشه؟ فیس دُخی جدیده بندشو ببینی دل و روده قاطی میکنی، بجا سحره!

amir tataloo shayanews

امیر خان تتلو بعد از اینکه حسابی خانومشو منفجر کرد حالا دخترانی جدید فیس آورده که عضو بندش هستند اما ظاهر عجیب و پر تتو دختر همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
25

شایانیوز- امیر تتلو که این روزا خودشو از قفس زن و زندگی راحت کرده و از نظرش رابطه فابریک به درد نمیخوره، حالا ویدیوهایی جدید منتشر کرد که این حرفاشو تایید میکنه. البته که با وجود مواردی که تو پیج سحر قریشی دیده میشه انگاری حرفای تتل خان خالی بندیه و 1802 درجه با اینستای خانوم بازیگر فرق داره! البته که این اولین باری نیست که تتلو سحر خانومو با خاک و گِل یکی میکنه و به معنای واقعی آبروشو میبره اما ظاهرا سحر قریشی چسبنده تر از این حرفاست و ول کنه ماجرا نیست!

حالا اینهمه جِدال و مسخره بازی واسه چیه؟ ماجرا از اونجایی شروع میشه که تتل خان نمیتونه خودش رو محدود کنه و دوست داره آزادانه با دخترای تتلیتی بپره و خب از اونجایی که جدیدا هم حسابی با سحر به مشکل خورده بود همین شد تا بهونه کنه و در مورد زن گرفتنش ختم قائله اعلام کنه! تتلو جدیدا یه خواننده جدید و دختر به بندش اضافه کرده که خب این موضوع دقیقا خلاف قول و قرار هاییه که با سحر داشتن و خانوم بازیگر حسابی رفته بود رو مخش! 

در نتیجه پاشد رفت و احتمالا قراره برگرده ایران! حالا بنظرتون تو خونه تتلو چی میگذره؟ تتل خان جدیدا با آرمیتا همون خواننده دختر حسابی جیک تو جیک شده که هیچ، ویدیویی جدیدا منتشر کرده از دختری دیگر در کنارش که البته بهتره بگیم ایشون 90 درصد تتو هستن با یکمی دختر!! در ادامه مشاهده م کنید که دختر مورد نظر چقدر فجیعانه و حتی تو چشم تر از تتلو ظاهرش رو ساخته و حالا شده مورد پسنده تتل خان!!

واقعا تا این حد و مرز دیوانگی و ساخت ظاهری ناجور و عجیب برای حتی خارجی ترین خارجیام قفله اما انگاری با تتلو هم نشین بشی بی برو بگرد شباهت زیادی بهش پیدا میکنی، حتی بدتر!

چرا تتلو از دیدن دختری تتویی انقدر ذوق کرده؟!

جالبه یکم از نظریات من درآوردیه تتلو بدونید! این رپر مشهور معتقده که طبیعت و کائنات شدیدا روی زندگی تاثیر دارن در حدی که از نظرش حتیییی یه پشه رو هم نباید کشت چون اون موجود زنده شخص رو نفرین میکنه و نفرینشم توسط طبیعت به خود طرف برمیگرده!

و یا مثلا همونطور که مشخصه سرتا پاش تتو شده هستش و سوزن زدن و تتو رو عبادت و نوعی ریاضت میدونه. تتلو به گفته خودش درد تتو رو تحمل میکنه و حتی دردناک ترین قسمتای بدنش رو هم سوزن میزنه تا تحملش بره بالا و در نهایت هچکس نتونه شکستش بده!!

سحر قریشی چیشد که انقدر شوهر ذلیل شد؟!

تتلو حتی سحر قریشی رو هم به این راه کشونده بود و خانوم بازیگر حتی اگه قطعی برگرده هم بای با دستانی کاملا تتو شده و حتی پای رنگی رنگی برگرده. رسیدیم دوباره سحر خانوم قریشی باید بگیم که خانوم بازیگر با وجود اینکه تتلو پیش کسای دیگست اما همچنان عکس دونفرشون رو از پیج پاک نکرده و حتی در بیو مواردی که در رابطه با تتلو نوشته رو هم دست نزده! سحر قریشی حتی اگه مبلغ بالایی هم از این داستان گیرش بیاد و همه اینها برنامه ریزی با تتلو بوده باشه، اما واقعا ارزش انهمه حقارت رو داره؟ البته که کاربران همه در تعجب این موضوع موندن و براشون سواله!!

kk

اعتراف امیر تتلو: به خاطر موزیک از نامزدم گذشتم!

امیر تتلو بعد از رفتن سحر ویدیویی منتشر کرد و گفت که به خاطر ضبط موزیک ویدیو جدیدش مجبور شده از نامزدش یعنی سحر خانوم جدا بشه و اجازه بده که بره...

فحاشی امیر تتلو به سحر قریشی؛ خانم بازیگر همه چیزم گرفت!

 امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن فحاشی به سحر قریشی، او را پرستو عنوان کرد.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه با الفاظ رکیکی سحر قریشی را خطاب قرار داد و تاکید کرد که خانوم بازیگر آرامش، تمرکز و همه چیز را از او گرفته است.

البته امیر تتلو به همین اکتفا نکرد و سحر رو متهم کرد که به خاطر شهرت و برای معروف شدن با سلبریتی ها دوست شده. تتلو معروف شدن خود را مدیون تلاش و پشتکار عنوان کرد اما در توهینی عجیب به سحر قریشی، مشهور شدن امثال او را به دوستی با چهره های سرشناس نسبت داد.

kj

tfyf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابراهیم زاده ارسالی در

    هنرمندان عالی.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا از تتلو متنفرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها