|

چشمای پفالوی "الناز حبیبی" پیش رفیق ژیگولش شد یه ترکیب صفر و صد؛ دماغ قبل عملشووو!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی که بعد از طلاقش خیلی کیفش کوک تر از قبله و با دوستاش میپره، اینبار برای رفیقش تبریکی گذاشت که توجه کاربران رو به خودش جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای کوچولوی سینماست که البته جثه ای اینجوریه وگرنه سن و سال کمی نداره و از خانومای دهه شصتی و البته مطلقه این عرصه می باشد. الناز حبیبی مدتی پیش از همسر سابق خود جدا شد و حالا مجردانه در حال زندگی است و اینطور که نشون میده خیلیم از شرایط راضیه و کیفش کوکه. الناز حبیبی بعد از طلاقش حتی بیشتر هم در عرصه بازیگری و اینستاگرام و گشت و گذار فعال شده و حالا از هنرمندای اسم و رسم دار سینماست که انگارس دیگه علاقه ای به تلویزیون هم نداره!

الناز حبیبی این روزا سخت مشغول تئاتر و کارای جدیده و بیش از پیش تو مراسمات سینمایی دعوت میشه. خانوم خانوما در حال حاضر بیش از 3 میلیو فالوور داره که خب نتیجه فعال بودن و خوب بودن تو کارشه و هواداریای بیشتری رو جذب خودش کرده. الناز حبیبی در اینستاگرامش معمولا عکسای زیادی از خود منتشر میکنه و درباره موارد مختلف میذراه. 

الناز حبیبی باز هم بعد طلاق دوست جونیاش بیشتر شدن و حالا باهاشون زیاااد دیده میشه. وی به تازگی با انتشار تصویری باحال با رفیقش تولدشو تبریک گفت که البته هودارا قربون صدقه خانوم بازیگر رفتن و کاری به ماهیت استوری نداشتن!

k

الناز حبیبی شده زبل خان!

از وقت که کرونا کم شد و سینما ها باز شدن، فیلم های سینمایی خیلی بیشتر ساخته میشه و سریال های شبکه خانگی هم که دیگه نگیم! پشت بنننند هم دارن میسازن و میفرستن بیرون. بازیگرhنی همچون الناز حبیبی هم این روزها حسابی سرشون شلوغ شده و فعال هستند.

الناز حبیبی البته در تئاتر هم به شدن اکتیوه و تو این چند وقته دو تئاتر درست حسابی و جذاب داشته. اما وی به تازگی در tdلمی به نام "پیتوک" ایفای نقش داشته که ساخته سیر مجید صالحی می باشد و به مرحله اکران رسیده. به همین جهت الناز حبیبی که از بازیگران اصلی آن بود در اکران مردمی این فیلم حضور پیدا کرد و استایل جالبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

k

طلاق  خیلی زود الناز حبیبی و مصاحبه جنجالی خانوم بازیگر

الناز حبیبی خیلی زود و در سن 17-18 سالگی ازدواج کرد و به همین سرعت هم طلاق گرفت و جدا شد خانوم بازیگر که همه نزدیکانش در سوئد هستند و تقریبا با فرهنگ غرب بزرگ شده بعد از اینکه جدا شد بیشتر تایم خودش رو با دوستان و رفقای جذابش می گذراند. البته خانم بازیگر به واسطه همین فرهنگ غربی یک حاشیه بزرگ هم دارد و اون هم مربوط به مصاحبه ای بود که از او درباره نحوه برطرف کردن نیاز جنسی سوال شد. الناز خانوم خیلی صریح و رک گفت که برای رفع نیاز جنسی که حتماً نباید ازدواج کرد!

بیوگرافی الناز حبیبی و بینی که هنوز عمل نشده بود!

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

k

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها