|

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت داخل گونش توپ کار گذاشته جا ژل؛ زرق و برقش چشمو میزنه!

alireza nikbakht shayanews

همسر علیرضا نیکبخت از اونجایی که خیلی علاقمند به انتشار فیلم و عکسای زرق و برق دار و لاکچریه اینبار به دلیل کمبود محتوا رجوع کرد به قبلیا!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- علیرضا نیکبخت از فوتبالیست های گذشته تیم های محبوب استقلال و پرسپولیس می باشد که البته دیگه بازنشست شده اما هنوز چهره ای مشهور و بولد در میان سلبریتی ها است. علیرضا نیکبخت جالبه که در هر دو تیم بوده و خب این نشون میده انگاری عِرق خاصی به هیچ یک نداشته. حالا از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر علیرضا نیکبخت باید بگیم ایشون از فعالین اینستاگرام و تبلیغات و مدلینگ و ... می باشد و خانومشون رو هم به این راه اوردن که اتفاقا درآمد خوبی هم دارن!

مونا نیکبخت همسر علیرضا نیکبخت می باشد که البته در ازدواج دوم آقای فوتبالیست این وصلت رخ داد. این زوج از لحاظ فکری و سلیقه ای شباهت زیادی به هم دارن چرا که هر دو بسیار علاقمند هستند تا شاخ مجازی بشن و اتفاقا تلاش خوبی هم دارن و هِیییی در حال سوپرایز کردن همدیگه هستند!!! 

مونا نیکبخت به واسطه همسر مشهور و انتشار تصاویر و ویدیو هایی عجیب فالوور جذب کرد و حتی تبلیغات هم میگیره! خانوم خانوما بسیااار زیاد اهل به اشتراک گذاشتن ویدیوهای ماشینی هستند که با دو کیلو آرایش و فیلتر اینستایی گرفته شده ولی خب جهت نشون دادن ماشین لاکچری و خودنمایی گزینه بدی هم نیست! خانوم خانوما به تازگی انگاری فیلم کم آوردن به همین جهت از فیلمای زمستون استفاده نمودن و با یه کپشن متن کمرشکن کار رو جمع کردن!

اینستاگرام یه غول بی شاخ و دُم برای خیلی چیزا...

کلا چند سالیه که اینستاگرام شده غولی برای ارتباط و کار و پول و خودنمایی و خلاصه شده حتی زندگی یکسری افراد، که بدون اینستا ممکنه افسرده بشن و یا امیدی برای کارشون نداشته باشن.

خب چهره های معروف و پولدار هم از این فرصت استفاده کرده و خود را پولدار تر می کنند. مونا نیکبخت نیز دستی بر آتش دارد و مدتی پیش ویدیویی پست گذاشت که برای میکروبلیدینگ در سالنی مجهز و لوکس رفت و کارش رو هم انجام داد. اما حالا جدا از مسئله تبلیغات، انگاری در صفحات اینستایی ایران تبدیل به اروپا میشه و خانومها دیگه علنی و راحت بدون حجاب هستند که خب اینم خودش راهی برای جذب فالووره!

Untitled

پیج مونا نیکبخت بری توش برقش چشاتو میگیره!

اگه یه سر به پیج مونا نیکبخت بزنید قشنننگ سبک کار ایشون رو متوجه میشین که در چه حد اهل انتشار فیلم و عکس های لاکچری طور هستند و امکان نداره یه عکس حتی کم آرایش از ایشون ببینید چه برسه به بی آرایش که خب این نشون میده اعتماد به نفس کافی وجود نداره و همچنان با کلی عمل و ژل باز هم بدون میکاپ غلیظ و فیلتر عکس و فیلم نمیذارن و هم اینکه پیج شده پررر از سوپرایز های وقت و بی وقت و این مدلی!

ohoih

حتی فوتبالیستا هم گول میخورن!

به گزارش شایانیوز: علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

y

بیوگرافی جالب علیرضا نیکبخت

علیرضا واحدی در سال 59 در شهر مشهد به دنیا اومد و از دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به ورزش به خصوص والیبال داشت، اما پس از مدتی به فوتبال روی آورد و ابتدا با تیم ابومسلم خراسان شروع به بازی حرفه ای کرد و پس از آن به دلیل درخشش در این تیم وارد استقلال و پرسپولیس شد.

این بازیکن محبوب علاوه بر فوتبال، در حوزه مدلینگ هم فعاله و به دلیل استایل و چهره خوبش به عنوان مدل برای چندین برند مطرح انتخاب شد. علیرضا خان در دوران فوتبال بسیار پرحاشیه بود و اکنون اما به دلیل دوری از میادین ورزشی بیشتر سعی میکنه سرش تو زندگی خودش باشه و به سلامتی و آرامش روانش بسیار اهمیت میده.

ipi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها