|

تغییر چهره "ویشکا آسایش" که کم از لولو خان نداره؛ پروتز زد تعجب که هیچ پَر همه ریخت!

vishka asayesh shayanews

ویشکا آسایش بازیگر بانمک و خفن سینما که به تازگی نقشی جدید در حال ایفا میباشد تصویری از خود به اشتراک گذاشت که پرای همه ریخت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویشکا آسایش از بازیگرای جذاااب و کاربلد سینما می باشد که البته از بی حاشیه ترین ها هم هستش اما کاردرسته! حالا چرا اینو میگیم، چون این روزا بازیگرا به خصوص خانوما حسابی زدن تو کار حاشیه سازی و اطوار های مختلف و ازونورم جذب فالوور و شهرت هرچه بیشتر. اما ویشکا آسایش اینجوری نیست و با توانایی و تلاش خودش حالا از هنرمندان اسم و رسم دار در این عرصه می باشد. ویشکا آسایش بیشتر از همه با بازی در فیلم "ورود آقایان ممنوع" در نقش خانوم دارابی معروف شد و با نقش آفرینی باحالی که داشت محبوب نیز شد.

ویشکا آسایش معمولا تو کاراکترای طنز دیده میشه و برخلاف چهره ای که داره و خیلی ها فکر میکنن بهش نمیاد، اما استعداد خیلی خوبی در این زمینه داره. مثلا فیلم نهنگ عنبر رو به یاد دارید؟ ویشکا خانوم که با مهناز افشار نقش دوتا دختر دهه پنجاهی و بانمک رو داشتن بیش از پیش دل مخاطب رو بردند و هردو تونستن مخاطب رو شیفته این فیلم کند.

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر ویشکا آسایش باید بگیم که خانوم خانوما در اینستاگرام بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده داره و در این فضا نیز حسابی اکتیوه. ویشکا آسایش به تازگی تصویری از خود با گریم منتشر کرد که به قول کاربران پری همه ریخت. چهره خانوم بازیگر جوریه که انگاری یکی دیگست و اگه اسمش رو ندیده باشین مطمئنن متوجه این نخواهید شد که ایشون همون اوشونه! در ادامه تصویر رو مشاهده می کنید.

fff

ویشکا آسایش و هزااار چهره! خانوم مثل نیو خودشیفته و عملی نیست!

ویشکا آسایش عکسای زیادی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که خب هم از تصاویر جذاب و روزمره خودشه و هم کارای سینمایی و ...

ویشکا آسایش معمولا گریمای عجیب مثل همون خانوم دارابی و یا نقش همسر مهران مدیری که در سریال دراکولا داشت رو زیاد تجربه میکنه و به همین دلیل خب یه عکسای باحالی هم تو پیحش میذاره.

از خوبیای جذاب این بازیگر همینه که جسارت داره و چهره های مختلف رو قبول میکنه و همانند بازیگرانی مثل خانوم نیوشا ضیغمی نیست که حاضر نباشه دست به خوشگلیش نبرن! یکی از کاربران برای تصویری که در ادامه مشاهده می کنید کامنتی جالب نوشت:

فکر کنم تو تنها بازیگر زنی که میتونند انقدر تغییرت بدن و قبول کنی .. با سیبیل با لنز، بور پلنگ 

fff

وقتی ویشکا آسایش قانون خوشگلارو زد ترکوند!

ویشکا آسایش چهره ای نچرال داره و شایدم از نظر خیلیا خوشگل نباشه اما اعتماد به نفسی خیلی خوب و بالا داره که باعث شده سمت عمل های زیبایی نره که هیچ، تازه قانون خوشگلا تو سینما بیشتر کار میکنن رو هم شکونده! البته که خوشگل منظور به خوشگلای پروتزی و عملیه که این روزا حسابی دارن تو سینما میتازونن!

rr

بیوگرافی خارجکی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است.

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند.

rr

این بازیگر کشورمان در سن 14 سالگی به همراه خواهرش برای تحصیل راهی لندن شدند اما چون امکان رفتن به لندن به صورت مستقیم وجود نداشت مجبور شدند به نزد عمویشان در آلمان رفتند و آنجا مشغول تحصیل شدند اما این اتفاق چندان دوامی نداشت و باز به ایران بازگشتند.

ویشکا آسایش به ایران بازگشت و دیپلمش را گرفت و در سریال امام علی (ع) بازی کرد و یک شب بعد از پایان بازی در این سریال راهی انگلیس شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در انگیس ادامه داد.

وقتی ویشکا آسایش به همسرش درخواست ازدواج میده!!

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی او است چراکه خودش پیشنهاد ازدواج را به همسرش داد.

این بانوی هنرمند درباره ماجرای ازدواجش گفت:من اولین باری که لندن بودم یکی از دوستانم برای من نامه نوشت و از آمدن سه تا پسر خوش تیپ و قد بلند صحبت کرد و من تقریبا دو سال به همسرم علاقه مند بودم و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و در یک مهمانی که مشغول صحبت با هم شدیم همانجا به او گفتم که من دو سال است که از شما خوشم می آید و آخر مهمانی شماره همدیگر را گرفتیم و این آغاز ماجرای ازدواج ما بود.

رضا قبادی همسر ویشکا آسایش است و این بانوی هنرمند مدت کوتاهی بعد از ازدواجش تصمیم به بچه دار شدن گرفت و پسرش گیو سال 84 به دنیا آمد.

rr

rr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها