|

شیش بازیگر کلاسیک پوشِ ایرانی؛ اینجوری تیپ میزنن که کرور کرور عاشق پیشه دارن!

بازیگرا معمولا تیپای مختلفی میزنن اما برخیشون شخصیتی متفاوت از بقیه دارن و سعی دارن تا استایلی شخصی داشته باشن که البته کلاسیک جذابترینه!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- تو هر کشوری چهره هی معروف به خصوص بازیگرانش بیش از همه تو چشم و بولد هستند! چرا که در عرصه ای جذاب فعالیت دارند که خیلی هم دیده میشن و چون تو جلد شخصیت های مختلف اونهارو می بینیم ممکنه عاشق و شیفته فلان فیلمشون بشیم و یا خیلی از مخاطبین هستند که همممه جای دنیا ، فلان سلبریتی مورد علاقشون رو حتی الگوی خود قرار میدن و خب این نشون میده یه بازیگر میتونه چقدر تاثیرگذار باشه.

حالا در این بین دقیقا قشر بازیگران هم هستند بیشترین حاشیه سازی رو دارند چرا چون تعداد بالایی هستند و مثلا مثل خواننده ها نیستن که محدودیت داشته باشن و کرور کرور بازیگره که تو هر کشوری ریخته. به همین سبب باز هم از میان هنرمندان، این بازیگران هستن که تو مراسمات مختلف حضور پیدا می کنند و خب اولین چیزی که ازشون دیده میشه و بهش توجه میشه ظاهرشونه! هنرمندا هم که تو هر سبک کاری که باشن دوست دارند تا متفاوت از آدمای معمولی استایل بزنن که گاهی این علاقه به متفاوت بودنه نه تنها زیبایی درونشون ایجاد نمیکنه، بلکه بدتیپ هم دیده میشن و یه موقع هایی به عنوان سوژه ای ناب دست کاربران میوفتن!

ugu

حالا اگه بخوام بخیال دنیا بشیم و برسیم به ایران خودمون باید بگیم که تو سینمای ما هم بازیگران به سمت و سوی عجیبی دارن میرن و به خصوص خانوما خیلی زیاد مورد توجه قرار میگیرن چرا که خانوما هم بیشتر از آقایون میتونن رو استایلشون مانور بدن و هم جسارت و اون حس رقابتیه بینشون بیشتره!

اما در این بین یکسری از هنرمندامونم هستند که علاقه وافری به سبک استایل کلاسیک پیدا کردن و ترجیح دادن تا از خیلی وقت پیش، در یک راستا حرکت کنند و مدام با هر بادی که وزید به اینور اونور نرن و هی تغییر تیپ ندن! اینجوری میشه که مثلا شخصیتی همانند سارا بهرامی استایلش میشه امضاش و چهره همانند بهاره رهنما مدام در حال رنگ عوض کردنه!!

در ادامه با شیش بازیگر از سینمای ایران میخوایم آشنا شیم که کلاسیک پوشِ ایران هستند.

yyy

از جمله ویژگی‌های سبک کلاسیک، ماندگار و با کیفیت بودن لباس‌هاشه، به‌ عبارتی این لباس‌ها هیچ‌وقت از مد نمیوفتن. لباس‌هایِ فیت و اتوکشیده با برش‌های منظم، رنگ‌های خنثی، جزئیات ساده ولی با کیفیت رو در این سبک می‌بینیم.

بازیگران ایرانی که استایلشون به کلاسیک نزدیکه:

مهدی پاکدل که به عنوان مدل با برند راد همکاری میکنه و مدتهاست که زده تو کار سبک هایی که قبلا از او نمیدیدیم اما حالا بسیار شیک و متفاوت دیده میشه.

نیکی کریمی که رنگ مشکی و رنگ‌های خنثی در بیشتر اوت‌ فیت‌هاش غالب هستن و به آیتم‌هایی مثل نیم‌بوت و بوت‌های کلاسیک و ساده علاقه‌ داره. نیکی کریمی از جمله هنرمندانی هستش که به ظاهرش اهمیت میده و چهرش نیز به نسبت سن و سالی که داره بسیار جوان تر زیباتر می باشد!

بهرام رادان که پیراهن سفید مردونه جزو آیتم‌های مورد علاقشه و در بیشتر رویدادها به سراغ کت‌‌و‌شلوارهای کلاسیک میره. رادان همانند نوید محمدزاده به دنبال تفاوت نیست و ترجیحش بر اینه که جذابیتی مورد پسند سلیقه ایرانی داشته باشه.

مهتاب کرامتی که آیتم‌های ساده با برش‌های منظم در بیشتر اوت‌ فیت‌هاش دیده میشه از جمله زیبا رویان سینما می باشد و همیشه سعی بر این داره تا آراسته باشه نه عجیب!

امیر آقایی که به آیتم‌هایی مانند کت چرم، جلیقه، کت‌ و‌ شلوارهای راه راه علاقه داره شاید چندان سلیقه عام نباشد اما ظاهری بسیار شیک و خاص همانند امضا برای خود ساخته و استایل شخصیه خودش رو داره.

لیندا کیانی که این اواخر بیشتر سمت کت‌ و شلوار رفته و اغلب اوت فیت‌هاش برش‌های منظم دارن و فیت تنش هستن. لیندا خانوم در گذشته استایل خاصی نداشتن و بیشتر علاقه به نامتعارف پوشی داشتن اما حالا سبک و سیاقی شیک تر رو انتخاب کرده اند.

Untitled

Untitled

Untitled

jjh

ا

ا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کاربر ارسالی در

    نوید محمد دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها