|

"المیرا دهقانی"با کلی فازای خفن و پارادوکس دار؛ کم صاف و صوف کن فیستُ خانوم!

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش با استایل متفاوت و خاصش اینستا رو ترکونده و به تازگی یه عکس واسه رونمایی از پیرسینگش گذاشت اینستا.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- المیرا دهقانی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "لحظه گرگ و میش" تونست جایگاه بسیار خوبی میون مردم پیدا کنه. بازی خوب و حرفه ای المیرا دهقانی باعث شد که او در زمان کوتاهی به یکی از ستاره های تلویزیون مبدل شه و بار خودشو واسه شهرت ببنده. المیرا دهقانی علاوه بر بازیگری یَد طولایی هم در اینستا بازی داره و با عکسای جورواجوش حسابی داره یه سوتون فضای مجازی میشه!

المیرا دهقانی به تازگی یه استوری عجیب غریب از خودش منتشر کرد که او رو با یه فرم خاص و خیلی تو ذوق زنی نشون میده. خانوم بازیگر که اگه یکم تو پیجش بگردین قطعا متوجه علاقه بی نهایتش به پیرسینگ میشین، حالا با یه فرم جدیدی از این پیرسینگا اومده تو اینستا و یه جوری اینو زده که انگاری دو تا سوراخ بینیش رو به هم وصل کرده. المیرا دهقانی که از همون زمان بازیش تو لحظه گرگ و میش معلوم بود پی این مدل ادا و اصولاس، حالا دیگه تهشُ درآورده و با به دستبند گیس شده و کلی چیتان پیتان همه رو شوک کرده!!!

yt

المیرا دهقانی راه به راه فاز عوض می کنه!

المیرا دهقانی که به تازگی تو سریال حرفه ای نقش آفرینی کرده، از اینکه با یه خواننده محبوب مثل سیروان خسروی همبازی شده بود تونست دل خیلیا رو بیش از پیش به دست بیاره و سکانس های بامزه این دو نفر با هم اینقدری تو اینستا وایرال شد که داشت رسما پیجا رو میترکوند.

اما این موضوع تنها وجه بامزه المیرا خانوم نیس و ایشون راه و بیراه با عکسای جینگول و خیلی فاز به فازش یه نوع پارادوکسی رو در معرض دید کاربرا قرار میده که واسه بعضیا هضم ناشدنیه. خانوم یه جا خیلی شیک و رسمی عکس میگیره و یه جای دیگه خیلی فاز شاخ طور گرفته و جدیدا هم یه عکسی گذاشته بود که او رو تو یه فضای قرمز رنگی خفه کرده بود و بدجور به چشم کاربرا خوش اومد!!!

w

r

h

المیرا دهقانی، سلطان کافه گردی ایران!

المیرا دهقانی از اون دسته بازیگراییه که عاشق به نمایش گذاشتن وضع و روز زندگیشه و از اینکه کلی حرف بخواد پشت سرش باشه هیچ ابایی نداره. واسه همین هم مدام از عکسای مایه داری و خوش گذرونی با دوستاش رو منتشر میکنه که بگه من خیلی وضعم خفنه!

درواقع حرفی که کاربرای زیادی در فضای مجازی از زمان شهرت او میزدن همین موضوع بود که یک دفعه وارد تلویزیون شدن و نقش اول یه سریال رو گرفتن باید هم به پشتوانه پر و پیمونی باشه که المیرا خانوم هم با گذاشتن این عکسا تو پیجش بر این موضوع صحه میذاره و انگاری همش تو اروپا سیر میکنه و استایلای خارجکیش رو به رخ میکشه که بیا و ببین!

d

f

p

وقتی واسه المیرا دهقانی راه باز بوده و جاده دراز!

المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1370 در شیراز ، بازیگر تئاتر و تلویزیونه و تو دانشگاه تهران رشته صنایع غذایی خونده. المیرا خانوم از اون دسته بازیگراییه که بدون اینکه در زمینه بازیگری تحصیلاتی داشته باشه ولی وارد تئاتر شد. خانوم بازیگر درواقع از همون بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشته و فقط رفت تو رشته مهندسی که بتونه یه مدرک خاصی هم داشته باشه.

واسه عشق زیادش به بازیگری حاضر شد همه چی رو تو شیراز ول کنه و با اومدنش به تهران راه رو واسه آینده خودش باز کرد. و بعد از اینکه تونست به توانایی های درونیش برسه یهو وارد سریال "همه چیز آنجاست" شد که چندان به چشم نیومد. ولی بعد از اون تو سریال "لحظه گرگ و میش" نقش اول رو یه طوری به دست گرفت که همه تو کفش موندن!

l

sfisf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    المیرا هم اینده خوبی داره. میشه بعنوان یه بازیگر درجه یک ایرانی در عرصه بین المللی روش حساب باز کرد....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها