|

عکس ترکیه ای مهناز افشار که شاخ همرو درآورد؛ با مهریه اعیونی چه حال و هوایی عوض میکنه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر درجه یک ایرانی که البته مدتیه آلمان زندگی میکنه اما به تازگی تصویری در ترکیه منتشر کرد که همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دهه نود خیلی از بازیگران خانوم از ایران رفتن و مهاجرت کردند و کشف حجاب شده دیده شدند! مهناز افشار یکی از این هنرمندان بود که اول شوک بزرگ رو با ازدواجش با آقازاده و مهریه اعیونی وارد کرد و شوک بعدی رو هم با رفتن و حضور در برنامه گات تلنت در کنار خواننده ای ممنوعه. مهناز افشار یه مدت شده بود صدر اخبار و حواشی که خب برای مخاطب قابل هضم نبود و خیلیا هم دیگه دوست نداشتند اما به مرور مهناز افشار با نشون دادن زار و زندگیش و فعالیت تو صفحه اینستاگرامش به مخاطب نزدیک شد و از اونجایی که خودش رو بی شیله پیله نشون داد و آروم بود، تبدیل شد به یکی از هنرمندای دست داشتنی برای مردم!

مهناز افشار اول رفت ترکه و یه مدت اونجا بود تا اینکه کارو بارش راست و ریست شد و رفت آلمان! خانوم بازیگر حالا چرا آلمان رو انتخاب کرد چون خانواده همسر سابقش اقامت اونجارو داشتن و دخترش لیانا نیز همچنین. خلاصه که خیلی وقته مهناز خانوم آلمانه اما به تازگی تصویری از ترکیه استوری گذاشت که نشون میده مهناز افشار اومده ترکیه.

مهناز افشار حتی حالا بالاترین تعداد فالوور بین بازیگرا رو داره که نشون میده خانوم خانوما از راه دور هم تونسته بدون اینکه کشف لباس آنچانیداشته باشه اما خودش رو تو دل کاربر جا کنه. حالا از اینها که بگذریم در اداه استوری مهناز افشار رو مشاهده می کنید که معلوم نیست سفرشون کاریه و یا عشق و حالی!

Untitled

خانومای بازیگر از مهناز افشار یاد بگیرن ....

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

زندگی ایده آل مهناز افشار در آلمان و دوری از دود و دم

مهناز افشار این روزها اونچنان پست هایی که نشون از تفریحات لوکس یا زندگی مرفه باشه، در پیج شخصیش نمیزاره و مثل اینکه سرگرمی به جز دخترش و البته بازی با حیوون نقلیش نداره و به جای درگیری با حاشیه ها و مسائلی که اغلب بازیگرا به نحوی میخوان با اون ابراز وجود کنند، با ورزش خودش رو سرگرم میکنه.

مهناز افشار در مصاحبه ای گفت که در مدت زندگیش در ایران به سیگار وابسته شده بود و مشکلات و درگیری های ذهنیش او رو از زندگی ایده آلش دور کرد، اما در آلمان با لبخندهای مداومش تو استوری و پست هاش حسابی کیفش کوکه و کاری به کاری هیچ کسی هم ندارد.

Untitled

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

از معماری تا سوپراستاری

پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

gg

شهرت بخاطر گوگوش تا سیمرغ

در کمتر از دو سال با فیلم سینمای «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 شناخته شد اما بیشتر شهرت اش بخاطر شباهت چهره به گوگوش بود.

او در دهه 80 کم کم در کنار بهرام رادان به یک سوپر استار زن تبدیل شد و در سال 1389 با فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها