|

فیس "نیکی کریمی" انگاری مومیایی شده همش یه شکله؛ خانوم بعد یاغی راز زیباییشُ لو داد!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر سریال یاغی عکسی متفاوت تو اینستا از خودش منتشر کرد که راز زیبایی همیشگی خانومو لو داد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- نیکی کریمی از سلبریتیای خوش چهره و حرفه ای در زمینه بازیگریه که اولین بار با بازی در فیلم "عروس" تونست به شهرت چشمگیری برسه. نیکی کریمی که این روزا با ساخت فیلم آتابای داره حسابی همه رو شیفته سبک کارگردانی خودش میکنه، با این فیلم کل کشورای دنیا رو گشت و اسمشُ جهانی کرد. از آنجایی که نیکی کریمی علاقه زیادی به کسب شهرت از راه حرفه ای داره، سعی میکنه از حاشیه ها به دور باشه و بیشتر با کارهاش ورد زبون بقیه باشه، ولی مگه ممکنه؟!!

نیکی خانوم که اخیرا تو سریال "یاغی" به نقش آفرینی میپردازه، حالا یه پست جدید منتشر کرد و عجیب غریب از اصل فیسش و گریم منحصر به فردش تو یاغی رونمایی کرد. این بازیگر که تو ایران جزو خوش چهره های دوست داشتنی به شمار میاد، گویا بعد از بازی در این سریال با تناقض های بسیاری از جانب طرفداراش روبه رو شد که بعضیا از این حجم تغییر خوششون میومد و بعضی دیگه نه. اما آنچه از دید کاربرا تمایز میان این عکس ها رو به تصویر میکشه، بی تردید اینه که خانوم به واسطه رنگ چشاشه که خیلی خوب مونده و همیشه به چشم آدم زیبا میاد وگرنه ویژگی خاص دیگه ای نداره!

g

نیکی کریمی با آتابای یه نیویورکی به تمام معنا شد!

نیکی کریمی چندی پیش به خاطر دعوت شخص رابرت دنیرو از او به یکی از جشنواره های فیلم آمریکا برای داوری رفت. نیکی خانوم که علاقه زیادی به شهرت داره اونم از نوع حرفه ایش این موضوع رو غنیمت دونست و با انتشار عکسای رنگ و وارنگ اسم خودشُ حسابی سر زبونا انداخت و به عنوان یه نماینده ایرانی تو آمریکا کنار اسطوره سینمای هالیوود قرار گرفت.

اما نیکی خانوم علاوه بر اینکه تو حوزه بازیگری نیویورک رو زیر پا گذاشت، بلکه با استایلای خاص و تو دل بروش تونست از دید کاربرا مایه افتخار ایرانیا بشه. فیس خیلی صاف و صوف خانوم تو عکسا گواه اینه که بدجور داشت بهش خوش میگذشت ولی از اونجایی که علاقه نیکی کریمی به وطنش واسه همه اثبات شدست، با چند تا عکس جورواجور این سفر پر ماجراش رو خاتمه داد.

tr

t

re

داداش خفن نیکی کریمی که بالاخره ازش رونمایی شد!

نیکی کریمی چندی پیش تولد داداشش رو تبریک گفته بود که خیلیا دوست داشتن چهره اون رو ببینن که خب سرانجام به آرزوشون رسیدن و البته از اونجایی که گویا نیکی خانم علاقه ای نداره چندان درباره خان داداشش توضیح بده به گذاشتن چند تا عکس ساده بسنده کرد و نشون داد که چشم رنگی و ظاهرخفن داشتن تو خونوادشون ارثیه.

این بازیگر که فوق العاده عاشق خونوادشه عکس برادرش رو به همراه مادرش گذاشت و مامان بسیار لاکچریش رو واسه همه نمایان کرد و نشون داد که چه زندگیه پولداری دارن تو خارج!

i

gf

فیس نیکی کریمی انگاری مومیایی شده!

نیکی کریمی در کنار حرفه اصلیش بازیگری و کارگردانی که این روزا حسابی باهاش درگیره، بعضی کارای تبلیغاتی هم انجام میده که اوایل از دید خیلیا عجیب غریب به نظر میومد. نیکی خانوم یه بار برای یکی از برندهای لوازم خانگی در تیزر تبلیغاتیش حضور پیدا کرد که البته زیبایی او حتی در تبلیغ هم به چشم خیلی از اهالی تلویزیون اومد.

بسیاری از کاربران یکی از دلایل خوب موندن این بازیگر رو با وجود نیم قرن سنی که دارن، تغذیه مناسب و به دور از چربی و نمک میدونن که البته خود نیکی کریمی هم خیلی به این نکته تاکید میکنه که برای سلامتی پوست و بدن باید حتما تغذیه و رژیم غذایی درستی داشت.

trey

jh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها