|

وقتی ستاره معصومی از شوشو ناامید شده و با تیپ خفن دست به کار میشه؛ ناخونه یا بیلچه!

ستاره معصومی این روزها حسابی تو اینستاگرام فعال شده و عکسی های بعضاعجیب و با پوشش های ناجور و منشوری منتشر می کنه

لینک کوتاه کپی شد

این روزها دوباره حواشی و اخباری زیادی حول مهدی قائدی مطرح است و درباره آینده فوتبالی مهدی قائدی شایعات زیادی مطرح است و خیلی ها می گویند قائدی دیگر در شباب الاهلی نمی ماند یا به استقلال برمی گردد و یا در الاتحاد کلبا شاگرد فرهاد مجیدی می شود.

به گزارش «شایانیوز» البته با توجه به علاقه زیادی که ستاره خانوم معصومی به زندگی تو دبی و امارات داره خیلی بعیده که راضی بشه برگرده ایران حتی با این احتمال که قائدی تو استقلال دیده میشه و شانس حضورش تو تیم ملی هم افزایش پیدا می کنه!

ستاره معصومی به شدت اهل خودنمایی و جلب توجه است البته یکی دو ماهی به خاطر اینکه همسرش کمی از حواشی دور باشه و بتونه تمرکز بیشتری روی فوتبال و ورزش حرفه ایش داشته باشه کمی از حواشی و جار و جنجال فاصله گرفت اما احتمالاً وقتی دید  وضعیت مهدی تو شباب الاهلی هیچ تغیری نکرد دوباره انگار ریست فکتوری کرد و برگشت به خود واقعی اش!

وقتی آقا و خانوم قائدی باهم می رن باشگاه!

مهدی قائدی که خوب فوتبالیست هست و باید پیوسته ورزش کنه تا شرایط بدنیش حفظ بشه. اما ستاره خانوم هم گویا توجه ویژه ای به تناسب اندام داره و به شدت اهل ورزش چه هوازی و چه تو باشگاه هستن. خانوم بعد از اینکه با انتشار عکس و ویدیو های سوارکاریشون تو بیابون های اطراف دبی حسابی خودنمایی کرده بودند این بار با انتشار یک عکس از ورزش دونفره با همسر معروفشون دوباره ورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفتند.

258

تیپ جذب ستاره معصومی در گردش با آقاشون

گفتیم که ستاره معصومی دوباره داره به همون خانومی تبدیل میشه که راه به راه عک و استوری منتشر می کرد و حسابی فخر می فروخت! حالا خانوم یه عکسی منتشر کرده از گردش و قدم زدن با مهدی قائدی که نوع پوشش و لباس تنگ و جذب ستاره همه رو انگشت به دهن کرد!

353970441659671172

سگ بازی ستاره معصومی

چند روز پیش هم خانم معصومی استوری از خود منتشر کرد که در ماشین لوکسش در حال رانندگی است و سگ خانگی گران قیمتش هم در آغوش دارد. انتشار این گونه موارد چه محتوایی دارد جز اینکه او می خواهد فخرفروشی کند؟

وقتی زن مهدی قائدی فیلتر رو فیلتر میزاره

ستاره معصومی که با یه نگاه میشه فهمید با چقد تزریقات و فیلتر تونسته یه همچین قیافه ای برا خودش بسازه داره تو این قضیه با امسال آرام جوینده رقابت میکنه. اما یه تفاوت عمیقش در اینه که  با این همه عمل زیبایی هنوز که هنوزه از فیسش راضی نیست و مدام با فیلترای رنگ و وارنگ تو اینستا ظاهر میشه. بعد جالبیش اینجاست که هیچ هم کم نمیاره و تازه با انتشار ویدیو و عکساش، کپشن میزنه که چشم بد ازمون دور باشه، اوکی حللله چشاته!

این موضوع خیلی اوقات واسش دردسر ساز میشه و همونطور که ویدیوش وایرال شد یهو این فیلتر میفته و با چهره ای ترسناک ظاهر میشه که میتونیم بگیم لایو این خانوم واقعا با "اره و اینجور فیلما" در میزان ترسوندن آدم هیچ تفاوتی نداره!

ستاره

setarehmasoumi

عکس بدون فیلتر و بی آرایش ستاره معصومی

ستاره به برکت پول های آقاشون از مهدی زد جلووو

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم!

البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه! البته ستاره خانم باید مراقب استایلشان در ایران باشند که برای آقای شوهر جوان در تیم ملی دردسر ساز نشود.

295116934

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها