|

"زنِ سپهر حیدری" خودش کم بود بچهای ملوسشم شاخ اینستا کرد؛ این فِیسه یا بساز بنداز!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری نه تنها خودش بلکه بچه هاشم آورده تو کار و حسابی معروفشون کرد و حالا دیاکو و آروکو کوچولو چند ده هزار فالوور دارند!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنای سابق پرسپولیس می باشد که دیگه خیلی وقته به جمع پیشکسوتان پیوسته و رفته به دنبال پولزایی! حالا میگین چجوری؟ خب این روزا بازیگرامون وقتی کم کار میشن و پیشنهاد ندارن میرن سراغ مواردی مثل تبلیغات که اتفاقا پول خوبی هم داره و اگه یکم جنب و جوش داشته باشن میتونن راحت پول پارو کنن! فوتبالیستامونم خب از اونجایی که می بینن زشته فقط تبلیغ کنن، میزنن تو کار آکادمی فوتبال و مدرسه فوتبال و این حرفا که اتفاق اینم پول خوبی داره! سپهر حیدری نیز حالا هم در ایران و هم در دبی دو مدرسه فوتبال داره که با استفاده از همسرش خیلی راحت تونست خودش رو بشناسونه و برای جذب بیشتر در مدرسه اش تاثیر خوبی داشت. البته که سپهر حیدری خیلی وقت نیست که از ایران رفته و حدودا یک سال نیم میشه که همراه با خانواده کوچولوش به کلی دبی زندگی می کنند.

سپهر و آرام جوینده (همسر آقای فوتبالیست) کسب و کار دیگری داشتند اما بعد از کمی تا قسمتی شکست وارد حوزه جدیدی از پولزایی شدند. آرام جوینده در حال حاضر چند آنلاین شاپ داره که محصولات مختلفی رو میفروشه اما از خوبیای وی اینه که حداقل به دنبال راه و مشغله ای هست و همانند خانومایی همچون همسر مهدی قائدی نیست که از بغل اسم شوهر و حواشی تبلیغات کنه و پول دربیاره! 

Untitled

اما پیج آرام خانوم هم از قِبَل آقای شوهر مشهور و انتشار تصاویر نامتعارف از خود بالا اومد و حالا بیش از 300 هزار دنبال کننده داره. وی همچنان تصاویر و ویدیوهایی نه چندان ساده از خودش میذاره و گهکاهی هم میزنه تو کار استوری گذاشتن از بچهاش که هر دو کوچولو و نمکی هستند! البته که تاثیر قربون صدقه های سپهر خان هم نباید نادیده گرفت و خلاصه به همین روند حالا کلی پیگیر داره.

در ادامه نمونه ای از استوری خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که جناب بستنی فروش این بچرو حسابی سرکار گذاشته. ناگفته نمونه دیاکو 41 هزار دنبال کننده داره و آروکو 14 ماهه 31 هزارتا!!

سپهر حیدری نه تنها زنش، بلکه از بچهاشم جهت پولزایی استفاده میکنه؟!

خب همه موارد یک طرف ، اون ناگفته که انتهای متن گفتیم یکطرف!

البته که انگاری این روزا مد شده حتی خیلی از کاربران عادی هم میان و با باز کردن صفحه ای برای بچشون تو اینستا از بچه بُت میسازن و حسابی جیبشون پر میشه! حالا شما فکمر کن باباتم مشهور باشه و مامانتم دست خفنی بر آتش داشته باشه دیگه همه چی تمومه!

حالا آروکو و دیاکو بدون اینکه بدونن و یا متوجه باشند از شاخ های مجازی هتسند که فیلم و عکس های بسیاری ازشون منتشر میشه و حتی از اونها هم جهت تبلیغ استفاده میشه!

Untitled

استوریای مورچه ای "زنِ سپهر حیدری" تو دبی با ظاهر خیره کننده!

آرام جوینده در حال حاضر تو پیجش حسابی اکتیوه که برخی قربون صدقه خوشگلیش میرن و برخی هم انگاری طلب دارن و دائما در حال تمسخر چهره وی هستند. اما خانوم بلاگر به تازگی آنلاین شاپ ش بالا گرفته و همش در تبلیغات و استوری های مورچه ای و توضیحات هستند که باز هم چهره وی مورد توجه قرار گرفت.

اما آرام خانوم انگاری تنها به یک حوزه در فروش محصول اکتفا نکرده اند و چند پیج باز کرده اند که یکی فروش محصولات ارایشی بود، دیگری لباس نوزاد و کودک و بعدی هم فنجون و ظروف! اما سوال اینجاست که مگه سپهر حیدری از مایه دارانی نبودند که سفر های خارجیشون حسابی میترکوند و تا مدتها اخبارش همه جا پخش بود؟!

حالا چه نیازی به اینهمه تبلیغ و آنلاین شاپ و توضیح آرام خانوم هست؟ آرام جوینده مدتی پیش برای جذب فالوور در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی با ژست هایی نه چندان جالب منتشر کرد که البته پوشیده بود اما وقتی بخوای جلب توجه کنی ، میکنی!!

gughkh

حواشی زایمان آرام جوینده

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم

Untitled

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

hjh

aram

jjjj

gkug

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها