|

افشاگری باورنکردنی تتلو از احوالات شخصی سحر؛ دختر عجیب و روانی فابریک تتل شد!

امیر تتلو با اتهام های عجیبی که به سحر قریشی زد اعلام کرد که رسماً از سحر جدا شده ودیگه هیچ رابطه ای بین اون ها نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن توهین به هوادارانش که کنجکاو ماجرای جدایی او از سحر قریشی بودند، اعلام کرد بازیگر زن سابق سینمای ایران همسر اوست و پس از مسافرت به دبی برمی گردد.

به گزارش «شایانیوز» خواننده ایرانی مقیم ترکیه در متنی که به اشتراک گذاشته با الفاظ رکیکی هواداران خود را خطاب قرار داده و مدعی شده سحر قریشی را شخصا به مسافرت فرستاده است.

امیر تتلو نوشت: سحر قریشی زن منه، من راجع به زنم هرجور دوست دارم صحبت می کنم؛ یه مدت بی تربیت شده بود تنبیهش کردم و الان هم فرستادمش مسارفت که انرژی بگیره؛ انرژیش برگرده، برمیگرده!

f0263

امیر تتلو: هیچی جز مواد سحر قریشی رو خوشحال نمی کرد!

امیر تتلو بعد از اینکه پست بالا رو منتشر کرد همه فکر می کردند قرار دوباره سحر برگرده به یکباره با انتشار یک پست آتشین کار را تمام کرد و به نظر دیگه باید پرونده رابطه سحر قریشی و امیر تتلو رو برای همیشه بسته شده دانست.

تتلو تو پج شخصی خودش نوشت: می خوام یه چیزی رو صد درصدشو اعلام کنم اونم وضعیت تاهلم هست. مجرد شدم واقعی!

می خوام پر هیشکی به پرم وصل نباشه بلکه با دل کندن از کهنه ها جدیدا به سراغم بیان و بتونم از این جهنمی که برام ساختن خلاص شم و یکم خوش انرژی باشم دوباره.  راستش من خودم گفتم گول سحر قریشی رو می خوام بخورم و خوردم

فکر می کردم این یکی خودش آرتیست بوده بلاخره آرتیستو میفهمه. فکر می کردم کار کرده بلاخره به یه دردی میخوره!! فکرمیکردم جمع های هنری دیده ادب داره و آداب معاشرت بلده اما این حتی غذا خوردن هم بلد نبود و جز قرص و مواد و سیگار به هیچی فکر نمی کرد اصلاً. هیچی خوشحالش نمی کرد جز مواد!

خداییش این از همه بی ادب تر و بی مصرف تر و بی حیا تر بود و بارها منو به مرز جنون رسوند. الانم دنبال خراب کردن اینو اون و مقصر نیستم. از ایشونم بپرسید میگه امیر تتلو روانی و بی ادب بود در صورتی که من شش ماه جز نگرانی و محبت و آموزش و سرویس دادن واقعاً کار دیگه ای نداشتم.

اتهام عجیب امیر تتلو به سحر قریشی!

البته امیر تتلو به همین اکتفا نکرد و سحر رو متهم کرد که به خاطر شهرت و برای معروف شدن با سلبریتی ها دوست شده. تتلو معروف شدن خود را مدیون تلاش و پشتکار عنوان کرد اما در توهینی عجیب به سحر قریشی، مشهور شدن امثال او را به دوستی با چهره های سرشناس نسبت داد.

تتلو-و-سحر-قریشی-1

امیر تتلو بعد سحر دوباره رفت سراغ دُخی عجیبای بندش!

امیر تتلو بعد از اینکه سحر ترکش کرد و از پیشش رفت دوباره رفت سراغ دخترای عجیب و چند نفر از اون ها رو به بندش اضافه کرد. این در حالی بود که تتلو در مدتی که با سحر نامزد بود طبق گفته های خودش حضور خانوم ها رو تو بندش ممنوع کرده بود و حتی تو آخرین کنسرتش هیچ خانمی در بند حضور نداشت و همه نوازنده ها مرد بودند.

اما حالا تتلو یک نوازده گیتار (آرمیتا) به بندش اضافه کرده که از ایران اومده ودر ابتدا شایعه شده بود که ایشون باعث شده سحر قهر کنه و از خونه تتلو بره!

Untitled

مسیحا دختر نوازنده ای که از تتلو هم رنگی رنگی تره!

آرمیتا تنها عضو جدید بند تتلو نیست و امیر یک دختر دیگه به نام مسیحا روهم به بندش اضافه کرده که مثل خود تتلو عجیب وغریبه! مسیحا که خیلی مشخص نیست تو بند امیر چه نقشی داره مثل تتلو تماماً خالکوبی شده هست و همین ویژگی باعث شد تا تتلو کلی حال کنه و حسابی برای این دختر جووون سنگ تموم بزاره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها