|

"مینا وحید" با چند تا سوال چه یهو فاز پروند؛ خانوم سیگارو عین نقل و نبات میندازه بالا!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر سریال برف بی صدا می بارد که فازای خاصش همیشه سوژه کاربرا بوده، حالا با یه لایو جنجالی اسمشو حسابی انداخته سر زبونا.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مینا وحید از بازیگران معروف و خوش چهره ایه که این روزا با سریال "برف بی صدا می بارد" مهمون خونه های مردمه. مینا وحید اولین بار با نقش آفرینی در فیلم "دوران عاشقی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و به خاطر تیپ و ظاهر خوبش طرفداری زیادی هم داشت. اما مینا وحید بعد از مدتی که از بازیگری و نقش آفرینی در فیلم و سریالای مختلف دور مونده بود، به یکباره با حاشیه های زیادی تو فضای مجازی پرکار شد که در ادامه به بیان یکی از این موارد می پردازیم.

مینا وحید چندی پیش در یک لایوی که تو پیج اینستاش گذاشته بود، مصاحبه خیلی عجیب و غریبی رو با طرفداراش داشت. این خانوم بازیگر در سوالی که یکی از فالوورا تحت عنوان سیگار میکشی یا نه ازش پرسیده بود غیرمستقیم جواب داد که سیگار میکشه و در کمال تعجب این کارش رو هم توجیه کرد. این لایو اینستایی مینا وحید خیلی تو فضای مجازی وایرال شد و اغلب مردم رو شوک کرد که چطور یه بازیگری که الان داره تو تلویزیون بازی میکنه باید بیاد و اینطوری از تفریحی که واسه سینما ممنوعه اینقد باز صحبت کنه!!!

فاز یهویی مینا وحید که معلوم نی چشه!

مینا وحید از اون دسته از بازیگراییه که به محض یکم دیده شدن کلا شد یه اروپایی به تمام معنا و همش با استایلا و فُرمای مختلفی که داره، سوژه اینستا و فضای مجازی میشه. از دید کاربرا مینا خانوم مدام دوست داره به هر طریقی که میخواد تو چشم باشه و واسه این کار هم هر چی حاشیه درست بکنه، واسش اهمیتی نداره.

این بازیگر سینما و تلویزیون حالا داره برخلاف آنچه ازش انتظار میرفت با یه تیپ متفاوت تو سریال "برف بی صدا می بارد" ظاهر شده و یه جوریه که قشنگ مشخصه با دهه شصت اون فرم رو داشتن کلی تناقضه!

r

g

f

خانومی که سر تا پا تزریقه و بس!

از همون روز اولی که مینا وحید در فیلم دوران عاشقی به چشم اومد، بینی عمل کرده و فرم حرف زدن متفاوتش چشم خیلی از کاربرا رو به سمت خودش جلب کرد. علاوه بر این مینا خانوم بعد از کسب محبوبیت حسابی زد تو کار تزریقات و با گونه های خیلی تو ذوق زن و البته زاویه فک خفنی که واسه خودش ساخته، یه مدل هالیوودی به دست اومده که بیا و ببین!

حالا از این حرفا که بگذریم خانوم باز هم به کم قانع نیست و تو سریالای تلویزیونی که هیچکی حق میکاپ نداره، خانوم با یه عالمه آرایش ظاهر میشه و حالا ببینین تو سریالای نمایش خانگی چه میکنن بانووو. همین موضوع هم باعث شد که چندی پیش فالوورا بریزن سرِ خانوم که چرا اینقد عکسای با میکاپ از خودت میذاری و اونم با یه استوری سر و تهشُ هم آورد!

q

w

عشق به کسب علم در مینا وحید بیداد میکنه!

مینا وحید همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست. او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است.

y

l

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها